Vakantiehuis Casa Azul

Meer vakantiehuis info

13 reviews over Vakantiehuis Casa Azul

• 2018
    10ariana30-01-2018

Quality time met mijn vader onze mooiste vakantie

Alles was goed, een droom plek in Zuid Europa. Voordat mijn vader aan de dialyse moest beginnen gaf ik hem deze vakantie last minute. Gelukkig kwam dit huisje per toeval vrij. Ik zal zeker terug willen keren, naar de cactus waar wij onze namen in schreven. We wilde terug keren maar dit is helaas nu onmogelijk met dialyse. Me vader zei dit is de mooiste vakantie ooit! Ik zou er alles voor over hebben om hem nogmaals terug te laten keren na alle complicaties toen hij begon daarna direkt aan de dialyse. Het is vreselijk, maar hij leeft. Een keer ga ik terug zonder mijn vader hopelijk dan met mijn moeder. Dat is de plek waar ik troost ga zoeken wanneer het op houd. Dit was en is zijn droomplekje op aarde. Ik doe zelfs nu mee aan een loterij in de hoop ..wat een mooi huisje de tuin is echt wonderschoon en het uitzicht is een paradijs. Alleen daar kom je echt tot rust. Tussen de locals de paar vissers bootjes alsof hij weer even terug is in het land van herkomst. Dat was te ver. Dit werd het alternatief en wel direkt het allermooiste! herrinering die we voor altijd bij ons dragen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• Oude reviews

9Marlies18-08-2016

Super mooi! Aanrader.

Bij aankomst werden we meteen verrast door de geweldige plek van het huisje. Een enorm mooi uitzicht over de zee, gelijk bij de trap die naar het strand gaat. Het huisje is in perfecte staat en van alle gemakken voorzien.

We konden het redden met alleen handbagage, want in het huisje waren badlakens, handdoeken, parasol voor het strand, noem maar op..

Voor de rest van alles te beleven in en rondom deze plek.

Wat ons betreft een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Jan van der Meulen20-10-2015

Heerlijk!

Net terug van een weekje mid oktober. Prachtig huisje met fantastische uitzicht over het strand, de rotsen en de zee. Wat een uitzicht om elke dag bij het buiten ontbijt van te genieten. Het huisje zelf is mooi ingericht en lekker ruim voor zijn tweetjes. De keuken is royaal voorzien van alle bestek etc wat je maar nodig hebt. Schitterende natuur en we hebben prachtige wandelingen gemaakt over de rotsen en ook in het binnenland. Optimaal genoten. Jan & Yvonne

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Astrid26-04-2013

toppertje

Hartstikkke leuk visserershuisje mooi uitzicht en goede gastvrouw Fijn restaurant brasserie Marina Gezellig en lekker eten Leuke Gastheer Een echte aanrader het huisje en de brasserie Marina

Gereisd met partner in april 2013

• 10cock en corrie02-06-2011

buitengewone plek

casa azul was en is de perfecte plek voor ons (echtpaar midden 50jr) om te ontspannen. Strandje (50mtr), wandelgebied langs rotskust, gezellige plaatsjes in de omgeving (3 á 8km) Het huisje was prima verzorgd met een welhaast perfecte ontvangst van de gastvrouw. Kortom een plek om je thuis te voelen. Klein nadeel was dat we bij thuiskomst waren aangekomen van al het lekkere eten (drinken?) in de meer dan voldoende aanwezige restaurantjes en de brasserie van aad en marion.

Gereisd met partner in mei 2011

• 10Rita01-04-2010

toppertje

Leuk huisje direkt aan zee goede verwarming(had je wel nodig in jan/febr) Brasserie Marina lekker eten ga snel een keer terug

Gereisd met partner in april 2010

• 8Miep en Rein25-03-2010

Heerlijke ontspanning!!

Uitkijkend naar twee weken Algarve om het voorjaar naar ons toe te trekken, heeft Casa Azul onze wensen meer dan waargemaakt. Geen overbodige poespas maar een huisje met alle nodige comfort stond klaar voor ons. Met uitzicht op zee/oceaan in een rustige omgeving met veel restaurantjes, hebben we ons heerlijk vermaakt. Fijne wandelingen langs de heerlijke kust en steeds weer op tijd neergestreken op een lekker terrasje. Kim en Floris hebben overal prima voor gezorgd en het restaurant Brasserie Marinha van Marion en Aart even verder op heeft ons diverse keren lekker verwend. We waren graag langer gebleven in deze heerlijke en ontspannende omgeving en zijn daarom zeker van plan het zo nog eens over te doen.

Gereisd met partner in maart 2010

• 7gerttwellaar06-03-2010

unieke lokatie

wij waren in januari 2010 in huisje Azul en toen we binnen kwamen voelden we ons direkt thuis. We troffen het deze week want het weer was goed, sávonds wel kil dus deden we lekker de elektrische verwarming aan.Er was net een mooie nieuwe bank dus wij hadden de primeur en genoten er van de rust en het fantastische uitzicht over de baai. Weten zeker dat we deze zomer weer komen.

Gert en Conny

Gereisd met partner in januari 2010

• 8marianca05-03-2010

fantastisch plekje!

Gezellig huisje, direkt aan het strand, prachtig uitzicht, groot terras en tevens een dakterras waar je lekker kunt zonnen.Zwembad heb ik niet gemist, je neemt maar zo een duik in de zee! We hebben al geboekt voor de zomer! Rob en Marianca.

Gereisd met partner in januari 2009

• 7Astrid04-03-2010

Leuk vakantie huisje

Ook ik heb in een wintermaand CASA AZUL gehuurd. Het weer was slecht,binnen was het comfortabel Mede door de ontvochtiger . verwarming en de elektriche deken. (wel aanzetten natuurlijk) Prima! Fijn gegolfd, Lekker gewandeld en uitstekend gegeten.(Brasserie Marina en Lamy)
    zie je nu Kom zeker dit jaar weer terug! Groetjes astrid en Roberto

Gereisd met partner in februari 2010