Benafim

We hebben een aantal aanbieders voor Benafim voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Benafim voor je op een rij gezet:

Reviews over Benafim

Heerlijk genieten op een prachtige locatie!

Tim,
    14-4-2016

Even helemaal weg en genieten van een authentiek vakantie gevoel! Dit op een prachtige locatie met gezellige accommodatie en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in juli 2015

Authentiek, voor rust en het échte Portugal

C.de witte,
    31-3-2014

Zoek je een vakantie ver van het massa toerisme en wil je kennismaken met het echte Portugal? Dan is Quinta do Aulé een prima keus! In een schitterende omgeving kun je op deze Quinta genieten van heerlijke rust. Er is een prachtige tuin, met (natuur ) zwembad. En de Nederlandse gastheer en vrouw zijn zeeeer gastvrij! Wij verbleven het afgelopen jaar twee keer op deze plaats en in mei ga ik er weer naartoe. Verwacht geen luxe in je appartement, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en alles is zo mooi gemaakt! Je waant je in de wereld van Tolkien. De sfeer is top en de gastvrouw staat altijd voor je klaar.

Gereisd met partner in januari 2014
Benafim scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews