Appartement Villas Barrocal

Meer appartement info

24 reviews over Appartement Villas Barrocal

• 9Charlene Hoogervorst10-05-2017

Fijne en rustige plek

Villas Barrocal is een hele goede plek op tot rust te komen. Het ligt namelijk niet in een druk gebied. Met de auto ben je wel in 5 minuten aan de zee. Zeker een aanrader. De appartementen zijn schoon, ruim en vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8H.de Vries17-04-2017

Mooie plek.

De appartementen zijn ruim en worden goed schoon gehouden. Het lig-en zitmeubilair biedt echter weinig comfort. Matrassen die hard zijn en waar je de veren de hele tijd voelt. Twee bankjes in de woonkamer die echt waardeloos zitten. Plastic stoeltjes op het balkon waar ook weinig vreugde aan te beleven valt. Verder is alles wel aanwezig, zelfs een vaatwasser en een oven. Verder is het een mooi aangelegd, rustig park. Prettig en schoon no-nonsense zwembad met ligweide. Supermarktje om de hoek. Een auto is een must. Je zit zo op de M125, waar echter overal aan werd gewerkt, maar je zit ook zo op de tolweg.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9A.ly Hoiting28-07-2016

Prima vertoeven

Mooi niet te groot appartementencomplex rondom het zwembad. Gelegenheid om iets te eten of te drinken. Appartement prima voorzien qua inrichting , zeker de keuken met oven , vaatwasser, koelkast/diepvriesvak. Schoon en voldoende airconditioning. Klein puntje: de stoelen op het balkon/terras zouden iets comfortabeler mogen. Behulpzaam bij de receptie.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Paula en Jos27-02-2016

Goede winterbestemming.

Kleinschalig, goed beveiligd, ruime appartementen, prima ingericht. Vriendelijke service. Wel alles gesloten, je hebt echt een auto nodig.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Yvon21-12-2015

Geweldige verblijf in een super accomodatie

Een prima verblijf in een mooi appartement waar alles voor handen was wat je nodig hebt voor een fijne relaxte vakantie. Om de dag een schoonmaak en nieuwe handdoeken! Wel een auto nodig om dingen te kunnen ondernemen. Zeer centraal gelegen voor mooie uitstapjes in de omgeving. Wij waren er in November en was het toeristenseizoen echt over. Heel rustig veel gelegenheden dicht ook op het park was het restaurant dicht, alleen de receptie was bemand. We hadden prachtig weer dus hebben ons prima kunnen vermaken. Echt een aanrader!!

Gereisd met vrienden in november 2015

• 9Elise24-10-2015

Heerlijk appartement

Wat een super fijne tijd hebben we hier gehad. Tussen de Portugezen in een kleinschalig vakantiepark. De omgeving is rustig en een auto is inderdaad aan te raden. Op loopafstand is er enkel een buurt supermarkt en café. Het zijn ruime schone appartementen, wij hadden 3 kamers met een grote keuken. We hadden een balkon voor en achter dus je kon altijd wel lekker daar zitten in de zon of bij hitte de schaduw. Ons zoontje van 16 maanden vermaakte zich in een fijn klein en groot zwembad zonder poespas. Bij het zwembad kan je eten en drinken bestellen. Er zit een simpel speeltuintje bij. De medewerkers waren heel vriendelijk en het park is met een pasjes systeem goed beveiligd. Geen toeristisch jongeren complex maar ergens waar je tot rust komt en goed op jezelf kan zitten. Met de auto is het 20 min naar albufeira en 5 a 10 min met auto naar het strand . Ook veel gezellige dorpjes in de buurt, per auto/ fiets te komen. Het is 40 min naar luchthaven. Kortom aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8Rick05-09-2015

Prima verblijf

Ruim appartement, goede schoonmaak. Heerlijk zwembad met ligweide inclusief ligstoelen. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Jan Verbeke04-06-2015

Super appartementen!

Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel! Housekeeping: dikke dikke pluim! Ligging: zeer rustige plaats, resort is volledig afgesloten dmv automatische poort...perfecte locatie indien een wagen in bezit.... Juist buiten het resort is een mini-mercado waar je voldoende kunt vinden.... Conclusie: Doe zo verder!

Gereisd in mei 2015

• 9fam Smink18-04-2015

uitstekend

Wij hadden de banken verzet i.v.m. lezen. Zonder te vragen stond er plotseling een leeslamp tussen de banken voor beter licht. Alles prima schoon en regelmatig handdoeken verschoond. Alles zit er in wat je thuis ook hebt. Wij zaten in 3 kamer app., voor loop je er zo in en achter een groot balkon. Hier onder zitten 2 kamer app. Uitzicht is dan niet mooi bij deze app. En het is er heel rustig. s,avonds hoor je bijna niets. Wij zijn niet in zwembad geweest., maar ziet er goed uit. Het is voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in april 2015

• 8Bertus de Bruijn21-05-2013

Heerlijke rustige thuisbasis

Appartement Villas Barrocal* is een rustig gelegen app. complex in Pera. 3km van Armação de Pera. Appartementen zijn ruim voldoende ingericht met een heerlijk balkon. Toegang tot het complex is uitsluitend met een pasje, waardoor de veiligheid is gewaarborgd. De app. worden 2x per week goed schoon gemaakt en ook elke keer schone handdoeken. Ook is er een klein soort restaurant / bar bij het zwembad waar je wat te eten en te drinken kunt kopen. Een mini supermarkt is net links naast de uitgang. Erg makkelijk voor je flesje wijn. Een auto is geen overbodige luxe als je iets van de omgeving wilt zien, of naar het strand wilt. Kortom een prima rustig gelegen uitval basis. Als ik dan toch nog iets moet zeuren, dan zijn de bedden [in ieder geval in onze bungalow] erg hard. Kleine kinderen kunnen zich vermaken bij het zwembad. Voor oudere kinderen is er niks te beleven.

Gereisd met partner in mei 2013

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden