Appartement
Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°14°
7,3

Appartement Vila Senhora Da Rocha is een ietwat verouderd complex met uitzicht op zee. Op het park vind je een minisupermarkt, nette zwembaden en vriendelijk personeel. Vanuit het resort zijn er mooie wandelingen mogelijk langs de kust. Het privéstrand is omgeven door rotswanden. Een leuk uitstapje in de buurt is het bezoeken van Lagos.

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Senhora da Rocha voor je op een rij gezet:

145 reviews over Appartement Vila Senhora da Rocha in het Nederlands

een prima verblijf op een prachtige locatie

Peter van Dijk
23-4-2019

Het is een, niet zo groot en massaal villa parkje, schitterend aan gelegd, geweldig uitzicht op zee, met een eigen strand, bijzonder vriendelijke mensen die je met alles welwillend zijn. de huisjes zijn niet super modern maar goed schoon, dat is voor ons een belangrijk iets

Gereisd met partner in oktober 2018

Slecht appartement!

Fam. Willemse
25-3-2019

Appartement 104A, Senhora da Rocha, 8-8-2018 tot 22-8-2018

Appartement stonk als een oud huis bij binnenkomst. Omdat we pas in de avond binnenkwamen hebben we alles aan de kant gegooid en zijn we gaan slapen. De volgende dag hebben we een en ander genoteerd wat er niet in orde was en ermee naar de receptie gegaan. Daarnaast hebben we alles zelf afgewassen wat in de kasten stond omdat bijna alles vies in de kast stond en we etensresten van vorige bewoners moesten wegpoetsen. Overzicht van gebreken geconstateerd de eerste ochtend: Bel van het huis doet het niet Koelkast wordt niet koud Kastdeurtje in de zwaar verouderde keuken scharnier kompleet uitgebroken Klep van waterkoker afgebroken Kastdeur in de voorste slaapkamer klemt en loopt niet goed Deurklink voorste slaapkamer komt er bijna af Opslagkast komt rioolgeur uit Badkamer hangen alle 5 handdoekbeugels los en bijna van de muur Er zitten gaten in de muur op verschillende plekken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Leuk park, maar heeft wat onderhoud nodig. Evenals het appartement. Nog nooit zo'n kleine douche meegemaakt. Maar ieder appartement is anders omdat het particulier eigendom is. Lekker ruim balkon. Er waren wel her en der bouwvakkers bezig. In de omgeving weinig te beleven, maar je kunt er wel heerlijk wandelen. Er rijdt een paar keer per dag een shuttle busje naar Armação de Pera, wat meer op toeristen gericht is. We waren er in november, veel restaurantjes zijn dan niet geopend. Maar in de nabije omgeving van het park zitten op loopafstand gezellige restaurantje. Ook in het parkrestaurant kun je goed eten, alleen jammer dat ze tl verlichting hebben. Het gebied rondom het park is echt een enclave van hogere appartementen complexen die vrij dicht op elkaar staan en braak liggende terreinen, waar naar alle waarschijnlijkheid ook hoogbouw zal verrijzen. Wij misten wel een authentiek dorpje of haventje met de echt Portugese sfeer.

Gereisd met partner in november 2018

Niet aan te bevelen.

Jos en Paula
17-11-2018

Groot park. Van de 265 woningen worden er 55 verhuurd, etages. 43 haar oud, vooral de etages slechte staat van onderhoud, klein en verveloos. Voor een winterverblijf slecht gelegen oo de zon. Plus punt, vkak bij zee en de kliffen.

Gereisd met partner in november 2018

Aanrader vooral met een klein gezin.

L.C. Verhaar
11-11-2018

Het appartement is licht verouderd. Netjes en schoon. Interieur en keukenblok is ouderwets en is aan vervanging toe. Sanitair idem. Het appartement is 30 jaar oud .(net als het hele park ). Ons appartement gaf uitzicht op zee. Minisupermarkt op het park. Verse broodjes en van alles wat. Intermarche op loopafstand. Het hele park is keurig en leuk speels gebouwd bovenop de kliffenkust. Restaurant is prima, lekker eten en voldoende keuze. Vriendelijk personeel, kindvriendelijk. Keurige zwembaden, een overdekt en verwarmd. Mooie wandelingen vanuit het ressort langs de prachtige kust. Prive strand omgeven door rotswanden , windstil en daardoor snel lekker behaaglijk. In oktober een prima prijs /kwaliteitsverhouding.absulute aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Verouderd appartementen complex, Geweldige Locatie

Van Hemert
29-10-2018

Wij hadden het meest eenvoudige appartement. Bereid je voor op een trip terug in de tijd. De appartementen voelen een beetje aan als oma's huis ;-) Ons appartement was er groot, en opzich alles wat we nodig hadden. Groot bed, maar wel erg hard en 1 van de bedden kraakte zo erg dat mijn vriend uiteindelijk op de bank is gaan liggen. Ook ook kon de slaapkamer deur niet dicht, en maakte de koelkast vaak enorme herrie. Wel had je overal rolluiken, dit was erg fijn qua licht. Verder geen airco of ventilator en ook de wifi werkte niet op ons appartement. Dit werd ook niet gezien als probleem. Wel fijne medewerkers, een kleine (dure) supermarkt en een restaurant. Restaurant was heel eenvoudig, wij hadden ontbijt, maar kan je beter niet doen en zelf halen. Zwembaden waren fijn! En de locatie GEWELDIG! Zo dicht bij een prachtig strand!

Gereisd met partner in september 2018

Super, georganiseerd en low budget

Fir
5-9-2018

Het appartement was prachtig, schoon en ruim. Wij bestonden uit een gezelschap van 3 en hadden twee badkamers. De receptie regelt alles, transport naar locaties en bied ook de mogelijkheid om na het uitchecken nog gebruik te maken van een appartement om je op te frissen, zonder bijkomende kosten.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een heerlijk verblijf

Peter van Dijk
3-9-2018

Wij vonden het een heel fijn park, dit zijn geen flat gebouwen, maar echt een klein parkje, waar je niet op elkaars lip zit, waar je altijd een mooie tuin voor je hebt. Waar heel aardige mensen zijn, die je met alles willen helpen, eigen strand, fijn zwembad, voor ons top, wat is minder, voor ons niet van belang, de huisjes zijn een beetje gedateerd, maar dat is dan ook het enige

Gereisd met partner in mei 2018

Spectaculaire ligging, prachtig zandstrand!

Dijkstra
16-8-2018

Ruim en rustig vakantiepark spectaculair gelegen. Prachtig zandstrand goed te bereiken (ook voor onze kinderen van 4 en 6 jaar) via een trap. Het zwembad ligt in een mooie tuin met als je wilt uitzicht op zee. Altijd voldoende ligbedjes ook als je met zn vijven komt. Het zwembad heeft zoutwater wat op zich prima is. Bij het zwembad een terrasje/ restaurant. prima eten. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie en restaurant. Het verkrijgen van extra handdoeken of schoon beddengoed is geen probleem. Om de dag schoonmaak. Inrichting verschilt per appartement. Wij verbleven in een 3ka (touroperator) met prachtige ligging, groot grasveld en ruim terras. Prettige keuken, prima bedden. Eenvoudig en ouderwets ingericht maar zeker schoon. Tips: supermarkt op park = klein, grote supermarkt op half uurtje lopen. Huur een auto en ga naar Praia da Marinha en Benagil! Mooie wandeling vanaf het park over de kliffen. Adembenemende views!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Uitmuntend

Carla van der Horst
12-8-2018

Bijzondere ligging, uitzicht op de Oceaan!!!

Gereisd alleenreizend in mei 2018

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vila Senhora da Rocha in Armaçao de Pêra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vila Senhora da Rocha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.