Géén boekingskosten

Appartement Vila Senhora da Rocha

PortugalAlgarveArmaçao de Pêra

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Vila Senhora da Rocha voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 144 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Vila Senhora Da Rocha is een ietwat verouderd complex met uitzicht op zee. Op het park vind je een minisupermarkt, nette zwembaden en vriendelijk personeel. Vanuit het resort zijn er mooie wandelingen mogelijk langs de kust. Het privéstrand is omgeven door rotswanden. Een leuk uitstapje in de buurt is het bezoeken van Lagos.

156 Reviews over Vila Senhora da Rocha

• 5A.R & G.R04-10-2021

3 faciliteiten genoemd bij boeken niet aanwezig!

Twee belangrijke zaken die vermeld waren op de website tijdens boeking waren er niet. - Er was geen 6x/dag shuttle van park naar Arm.de Pera. Opm. staf: tijdelijk niet mogelijk. - Er was geen minimarket! Gevolg met taxi naar een supermarkt. Opm. staf: Wordt verbouwd; tijdelijk niet mogelijk. Tevens geen dan wel te zwak wifi in bungalow of balkon. Opm. staf: zender moet gerepareerd worden. Verder: - bank en stoel in bungalow oncomfortabel. - 2 tuinstoelen en de enige ligstoel gevaarlijk om te gebruiken. Zeer oud. Kunststof verteerd en brokkelig. - Menu in restaurant niet te lezen: alleen in Portugees.

• 7Natuur
  • 6Iebe07-11-2019

Zeer verouderd..

Tegenvaller.. appartementen van de kinderen en onze zaten in een ander woon blok. Zeer verouderd en in de avond niks te doen

• 8Familie M26-09-2019

Fantastisch!

Mooie ligging van de accommodatie in een tuin met prachtig gekleurde bloemen en planten. Uitzicht op zee. Op loopafstand het strand en een mooi wandelpad over de kliffen. Accommodatie: eenvoudig, maar netjes. Balkon voor en achter.

• 9J de Clerck18-09-2019

fantastisch en rustig voor herhaling vatbaar

Leuke appartementjes, wel oude meubels maar verder word het goed schoon gehouden, alleen matrassen op de bedden zijn aan de harde kant.
    Centrum is wel ver maar er rijd gratis een busje paar keer per dag.

• 9Peter van Dijk23-04-2019

een prima verblijf op een prachtige locatie

Het is een, niet zo groot en massaal villa parkje, schitterend aan gelegd, geweldig uitzicht op zee, met een eigen strand, bijzonder vriendelijke mensen die je met alles welwillend zijn. de huisjes zijn niet super modern maar goed schoon, dat is voor ons een belangrijk iets

• 4Fam. Willemse25-03-2019

Slecht appartement!

Appartement 104A, Senhora da Rocha, 8-8-2018 tot 22-8-2018

Appartement stonk als een oud huis bij binnenkomst. Omdat we pas in de avond binnenkwamen hebben we alles aan de kant gegooid en zijn we gaan slapen. De volgende dag hebben we een en ander genoteerd wat er niet in orde was en ermee naar de receptie gegaan. Daarnaast hebben we alles zelf afgewassen wat in de kasten stond omdat bijna alles vies in de kast stond en we etensresten van vorige bewoners moesten wegpoetsen. Overzicht van gebreken geconstateerd de eerste ochtend: Bel van het huis doet het niet Koelkast wordt niet koud Kastdeurtje in de zwaar verouderde keuken scharnier kompleet uitgebroken Klep van waterkoker afgebroken Kastdeur in de voorste slaapkamer klemt en loopt niet goed Deurklink voorste slaapkamer komt er bijna af Opslagkast komt rioolgeur uit Badkamer hangen alle 5 handdoekbeugels los en bijna van de muur Er zitten gaten in de muur op verschillende plekken

• 8joja01-12-2018

Voor herhaling vatbaar in het laagseizoen

Leuk park, maar heeft wat onderhoud nodig. Evenals het appartement. Nog nooit zo'n kleine douche meegemaakt. Maar ieder appartement is anders omdat het particulier eigendom is. Lekker ruim balkon. Er waren wel her en der bouwvakkers bezig. In de omgeving weinig te beleven, maar je kunt er wel heerlijk wandelen. Er rijdt een paar keer per dag een shuttle busje naar Armação de Pera, wat meer op toeristen gericht is. We waren er in november, veel restaurantjes zijn dan niet geopend. Maar in de nabije omgeving van het park zitten op loopafstand gezellige restaurantje. Ook in het parkrestaurant kun je goed eten, alleen jammer dat ze tl verlichting hebben. Het gebied rondom het park is echt een enclave van hogere appartementen complexen die vrij dicht op elkaar staan en braak liggende terreinen, waar naar alle waarschijnlijkheid ook hoogbouw zal verrijzen. Wij misten wel een authentiek dorpje of haventje met de echt Portugese sfeer.

• 5Jos en Paula17-11-2018

Niet aan te bevelen.

Groot park. Van de 265 woningen worden er 55 verhuurd, etages. 43 haar oud, vooral de etages slechte staat van onderhoud, klein en verveloos. Voor een winterverblijf slecht gelegen oo de zon. Plus punt, vkak bij zee en de kliffen.

• 8L.C. Verhaar11-11-2018

Aanrader vooral met een klein gezin.

Het appartement is licht verouderd. Netjes en schoon. Interieur en keukenblok is ouderwets en is aan vervanging toe. Sanitair idem. Het appartement is 30 jaar oud .(net als het hele park ). Ons appartement gaf uitzicht op zee. Minisupermarkt op het park. Verse broodjes en van alles wat. Intermarche op loopafstand. Het hele park is keurig en leuk speels gebouwd bovenop de kliffenkust. Restaurant is prima, lekker eten en voldoende keuze. Vriendelijk personeel, kindvriendelijk. Keurige zwembaden, een overdekt en verwarmd. Mooie wandelingen vanuit het ressort langs de prachtige kust. Prive strand omgeven door rotswanden , windstil en daardoor snel lekker behaaglijk. In oktober een prima prijs /kwaliteitsverhouding.absulute aanrader!

• 6Van Hemert29-10-2018

Verouderd appartementen complex, Geweldige Locatie

Wij hadden het meest eenvoudige appartement. Bereid je voor op een trip terug in de tijd. De appartementen voelen een beetje aan als oma's huis ;-) Ons appartement was er groot, en opzich alles wat we nodig hadden. Groot bed, maar wel erg hard en 1 van de bedden kraakte zo erg dat mijn vriend uiteindelijk op de bank is gaan liggen. Ook ook kon de slaapkamer deur niet dicht, en maakte de koelkast vaak enorme herrie. Wel had je overal rolluiken, dit was erg fijn qua licht. Verder geen airco of ventilator en ook de wifi werkte niet op ons appartement. Dit werd ook niet gezien als probleem. Wel fijne medewerkers, een kleine (dure) supermarkt en een restaurant. Restaurant was heel eenvoudig, wij hadden ontbijt, maar kan je beter niet doen en zelf halen. Zwembaden waren fijn! En de locatie GEWELDIG! Zo dicht bij een prachtig strand!

Appartement Vila Senhora da Rocha info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)