Appartement Quintinha Village

52 reviews over Appartement Quintinha Village

• 2019
    8hengernie23-10-2019

Heerlijke accomodatie.

Heerlijke vakantie gehad. Alles is aanwezig in huisje. Personeel is super aardig en schoonmaak komt iedere dag langs behalve op zondag. Achter een gemeenschappelijke tuin en voor een eigen tuintje. Bijzonder is het grote dak terras waar het heerlijk toeven is. Enig minpunt is dat het erg gehorig is. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en komen zeker terug. Ook vanwege het geweldige weer (eind september/begin oktober). Een auto is wel makkelijk maar de InterMarche is ook goed te voet te doen. Het strand is ook een klein kwartiertje lopen. Het restaurant ligt in het nabijgelegen park links waar ook de receptie te vinden is. Je kunt ook makkelijk je auto parkeren.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Rianne30-08-2019

Geweldig naar ons zin gehad

Een fijn huisje, wij hadden huisje nr.21 alles was aanwezig. Koffieautomaat,waterkoker,inductiekookplaat en zelfs wasautomaat. Deze laatste hebben wij niet gebruikt gezien deze erg muf rook. Dagelijks werd er schoongemaakt en handdoeken werden ook regelmatig weer neergelegd. Het zwembad was laatste twee weken augustus rustig. Er zijn Nederlanders en Engelse. Zwembad met zoutwater niet groot maar goed genoeg,onze dochter van 7 en onze zoon van 2 had het prima naar hun zin in het grote en fijne kinderbadje. supermarkt Intermache is prima en goed te lopen ong. 500 mtr. Het strandje Senhora da Rocha is best ver om te lopen met kindjes. Het stadje armea de Pera is gezellig en lekkere restaurantjes restaurant pipa is een aanrader retour met taxi is -/+ 6€. Restaurant bij het complex is ook goed te doen neem eens een steak on the stone als je een echte vleeseter bent. Gratis shutlebus .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Kim25-07-2018

Supermooie appartementen!

Echt n supermooi appartement! Groot en schoon! Mooie ligging! Groene tuin. Dagelijkse schoonmaak (muv zondag) en om de 3 dgn nieuwe handdoeken. Grote supermarkt is ongeveer 10 minuutjes lopen. 2 mooie strandjes ongeveer 13 min lopen. Heerlijke restaurants op loopafstand (Villa Italia en het grilrestaurant zijn aanraders!)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Johan Tijsma21-06-2018

Het ultieme betaalbare vakantieoord!

Eigenlijk moet ik niks zeggen zo mooi zo echt zo goed, een klein stukje paradijs in Portugal. De gastvrijheid en behulpzaamheid van personeel is in een woord geweldig. Ons appartement geweldig echt van alle gemakken voorzien ( tv, vaatwasser, wasmachine ,magnetron, Grote koelvriescombi,etc etc.) Ruime badkamer met bad. Grote slaapkamers.!! Maar dan het Restaurant jawel met een hoofdletter, gewoon Giga geweldig!!! En de Kelner Eusebio (majestueus) met zijn engels : I no not!! En dan de omgeving , die is zo mooi dat is niet met een pen te beschrijven, heerlijke strandwandelingen prachtige inhammen om te zwemmen of te zonnen en dat allemaal op loopafstand. Voor de echte km makers is een auto erg handig . Bij touroperator geboekt dan staat de wagen of bij het vliegveld in Faro, of bij je appartement voor de deur. We zijn nog nooit ergens voor een tweede keer geweest maar hier kom je vast en zeker weer. score een 10 plus

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Laura Han27-09-2016

Praktisch huis met mooie tuin in gezellig dorp!

Praktisch huisje met 2 verdiepingen, van alle gemakken voorzien. Bedden niet lekker maar nergens in Portugal is onze ervaring! Voor- en achtertuin, achtertuin veilig voor kleine kinderen. Achter gratis parkeerplaats zwembad en kinderbad met ligstoelen. Parasol uit huisje mag je hier gebruiken. Barretje open. WiFi in huisje voor 2 euro per dag. Veilige locatie, geen overlast. Mooie omgeving. Ligging erg goed als je een auto hebt: supermarkt paar minuten, verschillende prachtige zandstranden op 5 minuten. In dorpje gezellige boulevard met winkeltjes en allerlei restaurants en een speeltuintje. Kortom: heerlijke plek voor weinig geld!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 6Peter den Hertog21-09-2016

kwaliteit holt achteruit

we waren hier voor de 5e keer. Er was veel achterstallig onderhoud in en rond de huisjes. Zwembad was ook niet schoon en helder.Klagen bij de receptie hielp maar gedeeltelijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Anouk06-09-2016

Super vakantie gehad!

Toen we aankwamen en de sleutel kregen, werd ons niet verteld waar het appartement was. Er liggen veel parken bij elkaar daar, dus wij hebben een uur in de zon met zware koffers rond moeten lopen. Verstandig is dus om meteen te vragen waar de accommodatie zich bevindt. Het appartement zag er netjes uit. Genoeg plek voor 2 personen. Het bed was wel erg hard en we hadden geen deken, alleen een soort van plaid die ze in de kast hadden liggen. Wat ik zou aanraden is om een dekbedovertrek mee te nemen die je daarover kan doen. Prachtig dakterras waar je de zonsondergang kon zien. Op 400 meter is een grote supermarkt waar je ook Nederlandse producten hebt en genoeg keuze. Ook is er een bushalte bij de supermarkt die richting het centrum en Albufeira gaat. Het park biedt een service waarbij je met een mini-bus naar het centrum wordt gebracht. Laat wel goed weten wanneer je terug komt, anders sta je te wachten op een bus die niet komt. Er is genoeg te doen in de omgeving en we hebben ons vermaakt! Een echte aanrader is het waterpark Slide & Splash en de dolfijnen- en rotsentocht op de boot vanuit de haven van Albufeira. Het zwembad is erg schoon, niet heel groot. Een taxi was best prijzig, ongeveer €1 per kilometer. Ook zijn er lekkere restaurantjes en mooie stranden in de buurt. Zeker een aanrader dus!!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9L.15-05-2016

Goede en leuke accomodatie!

Het is een leuk compleet huisje met voor en achter een tuintje. Voor privé achter niet. Je hebt er een leuke zwembaden en een voetbal veldje. Wij hadden HP ontbijt was eenvoudig, maar goed. Diner was super: 3 gangen a la carte. Wij komen graag nog eens terug! We hebben als tip: huur een auto.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Fam. Aalders20-01-2016

Heerlijke Appartementen

De appartementen zijn werkelijk geweldig, vaatwasser en wasmachine , en 2 verdiepingen wij vonden dit echt geweldig. Park is prima lekker zwembad , gezellige poolbar . Je hebt een auto nodig maar eigenlijk geld dit voor heel Portugal.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8bas_1928-06-2015

Perfecte plek voor gezin met (kleine) kinderen

Het complex ligt buiten de drukte, wat ideaal is voor gezinnen met kinderen. Er wordt dagelijks (uitgezonderd zondagen) gepoetst in de appartementen en de tuin en de paden zijn piekfijn onderhouden. Het zwembad ligt naast het parkeerterrein en dus niet direct aan de appartementen. De appartementen zijn erg ruim en van alle gemakken voorzien. Helaas beschikken de pannen niet over een anti-aanbaklaag waardoor alles nagenoeg aanbrand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin