Appartement Quintinha Village

Appartement
KinderhotelWeer vandaag17°8°
Appartement Quintinha Village
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Quintinha Village voor je op een rij gezet:

Laatste review

Echt n supermooi appartement! Groot en schoon! Mooie ligging! Groene tuin. Dagelijkse schoonmaak (muv zondag) en om de 3 dgn nieuwe handdoeken. Grote supermarkt is ongeveer 10 minuutjes lopen. 2 mooie strandjes ongeveer 13 min lopen. Heerlijke restaurants op loopafstand (Villa Italia en het grilrestaurant zijn aanraders!)

Kenmerken

49 reviews over Appartement Quintinha Village in het Nederlands

Supermooie appartementen!

Kim,
25-7-2018

Het ultieme betaalbare vakantieoord!

Johan Tijsma,
21-6-2018

Eigenlijk moet ik niks zeggen zo mooi zo echt zo goed, een klein stukje paradijs in Portugal. De gastvrijheid en behulpzaamheid van personeel is in een woord geweldig. Ons appartement geweldig echt van alle gemakken voorzien ( tv, vaatwasser, wasmachine ,magnetron, Grote koelvriescombi,etc etc.)

Ruime badkamer met bad. Grote slaapkamers.!!

Maar dan het Restaurant jawel met een hoofdletter, gewoon Giga geweldig!!!

En de Kelner Eusebio (majestueus) met zijn engels : I no not!!

En dan de omgeving , die is zo mooi dat is niet met een pen te beschrijven, heerlijke strandwandelingen prachtige inhammen om te zwemmen of te zonnen en dat allemaal op loopafstand. Voor de echte km makers is een auto erg handig . Bij touroperator geboekt dan staat de wagen of bij het vliegveld in Faro, of bij je appartement voor de deur. We zijn nog nooit ergens voor een tweede keer geweest maar hier kom je vast en zeker weer. score een 10 plus

Praktisch huisje met 2 verdiepingen, van alle gemakken voorzien. Bedden niet lekker maar nergens in Portugal is onze ervaring! Voor- en achtertuin, achtertuin veilig voor kleine kinderen. Achter gratis parkeerplaats zwembad en kinderbad met ligstoelen. Parasol uit huisje mag je hier gebruiken. Barretje open. WiFi in huisje voor 2 euro per dag. Veilige locatie, geen overlast. Mooie omgeving.

Ligging erg goed als je een auto hebt: supermarkt paar minuten, verschillende prachtige zandstranden op 5 minuten. In dorpje gezellige boulevard met winkeltjes en allerlei restaurants en een speeltuintje.

Kortom: heerlijke plek voor weinig geld!

kwaliteit holt achteruit

Peter den Hertog
21-9-2016

we waren hier voor de 5e keer. Er was veel achterstallig onderhoud in en rond de huisjes. Zwembad was ook niet schoon en helder.Klagen bij de receptie hielp maar gedeeltelijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Super vakantie gehad!

Anouk
6-9-2016

Toen we aankwamen en de sleutel kregen, werd ons niet verteld waar het appartement was. Er liggen veel parken bij elkaar daar, dus wij hebben een uur in de zon met zware koffers rond moeten lopen. Verstandig is dus om meteen te vragen waar de accommodatie zich bevindt. Het appartement zag er netjes uit. Genoeg plek voor 2 personen. Het bed was wel erg hard en we hadden geen deken, alleen een soort van plaid die ze in de kast hadden liggen. Wat ik zou aanraden is om een dekbedovertrek mee te nemen die je daarover kan doen. Prachtig dakterras waar je de zonsondergang kon zien. Op 400 meter is een grote supermarkt waar je ook Nederlandse producten hebt en genoeg keuze. Ook is er een bushalte bij de supermarkt die richting het centrum en Albufeira gaat. Het park biedt een service waarbij je met een mini-bus naar het centrum wordt gebracht. Laat wel goed weten wanneer je terug komt, anders sta je te wachten op een bus die niet komt. Er is genoeg te doen in de omgeving en we hebben ons vermaakt! Een echte aanrader is het waterpark Slide & Splash en de dolfijnen- en rotsentocht op de boot vanuit de haven van Albufeira. Het zwembad is erg schoon, niet heel groot. Een taxi was best prijzig, ongeveer €1 per kilometer. Ook zijn er lekkere restaurantjes en mooie stranden in de buurt. Zeker een aanrader dus!!!!

Goede en leuke accomodatie!

L.
15-5-2016

Het is een leuk compleet huisje met voor en achter een tuintje. Voor privé achter niet. Je hebt er een leuke zwembaden en een voetbal veldje. Wij hadden HP ontbijt was eenvoudig, maar goed. Diner was super: 3 gangen a la carte. Wij komen graag nog eens terug! We hebben als tip: huur een auto.

Heerlijke Appartementen

Fam. Aalders
20-1-2016

De appartementen zijn werkelijk geweldig, vaatwasser en wasmachine , en 2 verdiepingen wij vonden dit echt geweldig.

Park is prima lekker zwembad , gezellige poolbar . Je hebt een auto nodig maar eigenlijk geld dit voor heel Portugal.

Het complex ligt buiten de drukte, wat ideaal is voor gezinnen met kinderen. Er wordt dagelijks (uitgezonderd zondagen) gepoetst in de appartementen en de tuin en de paden zijn piekfijn onderhouden. Het zwembad ligt naast het parkeerterrein en dus niet direct aan de appartementen. De appartementen zijn erg ruim en van alle gemakken voorzien. Helaas beschikken de pannen niet over een anti-aanbaklaag waardoor alles nagenoeg aanbrand.

Leuk en ruim huisje

Annelies
28-11-2013

Het was een leuk en ruim huisje alles zat er in en was perfect. Alleen onze timing qua vakantie was niet perfect want de Portugezen hadden zelf ook vakantie en die waren nog al luidruchtig en dat was goed te horen in ons huisje en dat ging tot in de late uurtjes door.

Elke dag werd het huisje schoongemaakt en de bedden opgemaakt.

Er zijn twee zwembaden een diepe en een klein badje voor de kleintjes. Verder staat er een glijbaan en schommel. Heel kindvriendelijk dus. Er is een grote speelweide met doeltjes.

We zaten vlak bij senhora de rocha en daar even heen lopen of met de auto is leuk om te genieten van de zonsondergang.

Minpuntje vond ik wel dat de achterkant van het huisje niet prive was iedereen kon je zien zitten, wij hadden het geluk dat we op een hoekje zaten en we dus naast het huisje konden zitten zodat we nog wel wat prive hadden.

nog steeds ideaal plekje!

zoover2010a
10-6-2013

Voor de derde keer geweest met 3 jongens, nu 15, 12 en 9 in meivakantie. Tuin etc. werd in gereedheid gebracht voor seizoen maar huis zelf is ideaal. Genoeg pannen en bestek (denk zelf aan vaatwastabletten en wasmiddel voor wasmachine). We nemen ook zelf koffiemokken mee. Verder is alles aanwezig, Ruime kamers. Het kan wel gehorig zijn met stoelen aanschuiven etc. maar was voor ons niet storend. We hebben voor onze 5e persoon het matras onder uit de slaapbank naar boven getild en daar opgemaakt zodat de jongens op een kamer sliepen. Bedden zijn wel erg hard, topdekmatras meenemen als het kan....Barretje bij het zwembad was nog niet open, alleen bij Figuerinhas boven kon je ijs of drankjes halen. Ook de minimarkt was nog dicht maar de grote supermarkt is dichtbij. Het shuttle busje naar Armacao de pera reed op verzoek maar we hebben dit vaker gelopen (15 min.) Voor 5 personen is een taxi rit naar Albufeira net zo duur als met de gewone bus/openbaar vervoer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quintinha Village in Armaçao de Pêra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quintinha Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.