Appartement Quinta das Figueirinhas

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°10°
Appartement Quinta das Figueirinhas
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta das Figueirinhas voor je op een rij gezet:

106 reviews over Appartement Quinta das Figueirinhas in het Nederlands

Prima schoon en ruim appartement met lekker zwembad op t park. Enige minpuntje was dat de appartementen wel wat gehorig waren. Op loopafstand van strand, supermarkt en restaurantjes. Om wat meer van de omgeving te zien is wel een auto nodig. Kustgebied van Algarve is spectaculair mooi. Achterland helemaal niet. Veel uitstapjes mogelijk maar daarbij wel de auto nodig.

Geweldig!

Avalon Mamadeus,
10-8-2018

Het was een prachtig appartement met eigen ingang vanaf buiten. Groot vooral en werd goed schoongemaakt. Ze hadden een shuttlebus naar de boulevard,gratis. Goede connecties om een auto te huren. Restaurant was ook top en het personeel ook.

Geen negatieve commentaar

nette,complete appartement op rustige lokatie

nathalie,
9-8-2018

Ruime woon en slaapkamer,handdoeken en theedoeken waren aanwezig.slaapbank in de woonkamer was niet heel prettig om op te zitten,maar alles was aanwezig.

Prima complex

Jo,
17-9-2017

Ruim appartement, royaal zwembad, vriendelijke receptioniste en dagelijks pendelbus naar centrum van Armacao de Pera.

Aanwezig; filter koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster, strijkijzer + plank, ventilator en wasrekje.

Ligbedden bij zwembad zijn aan vervanging toe.

Heel leuk en betaalbaar verblijf

nel,
8-5-2017

Ligging was goed.Appartement was eenvoudig maar alles was aanwezig.

prima appartement

marcel,
6-5-2017

Echt prima appartementen van 3 hoog met allemaal een dakterras

Vriendelijke mensen en behulpzaam, goed restaurant om te eten. Dagelijkse schoonmaak appartement. Rustige ligging. Shuttel naar het strand en dorp. Eventueel huur auto wanneer je de omgeving wil verkennen is aan bevolen.

Geen tweede keer

Ton
12-10-2016

Mooie grote appartementen en mooi gepoetst.

Het park ziet er netjes uit en wordt goed bijgehouden.

Personeel wat sloom en doet geen moeite om Engels of een andere taal te spreken gaat allemaal wat moeilijk op de vriendelijke ober na in het restaurant.

Het eten is heel erg lekker maar als het druk wordt heb je wel een probleem want het restaurant is niet zo groot en reserveren is dan een must

In de buurt is weinig maar je kunt het shuttlebusje gebruiken of de openbare bussen die komen wanneer ze zin hebben.

Superaccomodatie!

Sjaak
8-8-2016

De appartementen zijn fantastisch, zeker als je met z'n tweeën gaat! Zeer ruim, goede bedden en wij hadden een mooi grasveldje met ligstoelen waar we heerlijk konden relaxen. Zwembad is groot (en diep!) en er is altijd wel een plekje vrij.

Armaçao de Pêra is niet veel bijzonders. Gezellige boulevard met restaurants, maar daar houdt het ook wel mee op. Het is op loopafstand (20 min heen, 30 min terug), maar daarvoor moet je wel een flinke heuvel af (en op voor de terugweg). Je loopt langs de weg, maar er is een goede stoep naast. Je kan ook de toeristische route nemen over de kliffen, te beginnen bij het strand, maar dan doe je er 2-3 uur over. Wel aan te raden voor een keertje!

Mocht je wat van de omgeving willen zien, dan is een auto inderdaad zeer aan te raden. Je kan natuurlijk ook excursies boeken, maar een auto geeft heel veel vrijheid. Het verkeer in Portugal is beter dan ik verwacht had, niet zo chaotisch als in andere Mediterraanse landen.

Wij hebben twee superweken gehad!

Super appartement. Opmerkelijk ruim, zeker als je slechts met z'n tweeën gaat. Keurig schoon en prettig balkon of terras. Zwembaden zijn ook hartstikke ruim voor de hoeveelheid gasten die er kunnen zijn. Wij waren er begin mei dus toen niet volgeboekt waardoor we regelmatig het zwembad voor onszelf hadden. De omgeving van het appartement is rustig. Op loopafstand is er een mooie baai waar je aan het strand kunt liggen of eten in een van de restaurants. Daarnaast is er een grote supermarkt op loopafstand. Let op: verder is er in de directe omgeving helemaal niks behalve heel erg veel beton van andere hotels. Ik kan dan ook niet anders dan aanraden, zoals wij gelukkig gedaan hebben, om gelijk op de luchthaven een auto te huren voor de gehele vakantie; als je iets wil doen of zien.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta das Figueirinhas in Armaçao de Pêra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta das Figueirinhas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.