Camping Canelas

3 reviews over Camping Canelas in het Nederlands

mooie camping

Kyra
16-10-2013

Mooie camping de mooiste in de omgeving lekker rustig en schoon sanitair wat verouderd maar het werkt prima en zeer goede douches. Jammer dat er van die bemoeizuchtige overwinteraars staan die denken dat de camping van hun is pfffff....kunnen die niet gewoon lekker thuis blijven achter de geraniums i.p.v zich overal mee bemoeien en zeggen dat je daar en daar niet moet gaan staan want............vreselijk die ouwe zeikerds en ze zitten helaas overal......jonge overwinteraars waar zitten jullie???

Gereisd met partner in oktober 2013

Iets gedateerd maar goed

heer Dauwerse
10-10-2012

Iets gedateerd maar goed en voor een nieuw bezoek aan te raden

Gereisd met partner in oktober 2012

Zeer armoedige plek

Petie
11-6-2012

Armaçao de Pêra Zeer slecht verzorgde camping. Bij het sanitair deed niets wat het hoorde te doen. Camping was rommelig en het sanitair niet schoon. Het restaurant was gesloten, omdat het zondag was. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding met wat er geboden wordt. Kortom geen aanrader

Gereisd met partner in mei 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Canelas in Armaçao de Pêra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Canelas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.