Camping Armaçao de Pera

11 reviews over Camping Armaçao de Pera in het Nederlands

wordt herhaald

Bhargita,
6-3-2018

Ik vond het heerlijk om weer op "mijn plekje" te zijn. Rust en prachtig weer gehad.

Gereisd alleenreizend in februari 2018

Gezellige verblijf

Martin
20-8-2015

winterperiode jan-febr: gezellig verblijf, aanwezigen organiseren veel activiteiten voor overwinteraars, muziek, jeu de boule, lijndansen, wandelingen en nog veel meer. Sinds kort wifi op de camping. Plaatsen van caravans naar eigen inzicht, geen aangewezen plaatsen. Daarom kun je eigen zonligging uitzoeken. Bij hevige regen wel uitkijken voor de vele waterstromen op het licht hellend terrein. Ligging fijn dicht bij de stad. Zeer slecht is het sanitair, open, noordenwind waait er dwars doorheen, wel schoon , maar alleen in douches warm water (beperkte hoeveelheid.) Dit is met top de grootste klacht. Ik kom er desondanks al jaren in de winter wegens het gezellige verblijf met de anderen, incl de activiteiten, maar mopperen ook al die tijd over het sanitair. Zwembad is winters gesloten.

Gereisd met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig gaan steeds terug

heer Callewaert
6-3-2013

Altijd goed weer en nog goed koop om te gaan eten mooie stranden in de Algarve Uitstap voor een dag naar Lisabonne

Gereisd met partner in september 2012

voor overwinteren redelijk

Fam. Boeve
29-7-2011

Sanitair in de winter koud, open, warm water alleen in de douches

Gereisd met partner in december 2010

Grote mooie camping

J.L. Baak
19-8-2010

Camping "Praia de Armação de Pera" in Armação de Pera is een grote camping op loop afstand van het strand en je kan zo de stad in lopen. Er is veel te doen, mooie boulevard en restaurants. Op de camping is een zwembad, ook een kinderbad. Er zijn huisjes te huur en er zijn diverse eetgelegenheden (restaurant, snack-bar met Internet en een snack-bar bij het zwembad).

Gereisd met partner in juni 2010
2007

Er wordt hier gesproken over de camping Armacao de Pera en niet te verwarren met de camping Canalas. Deze ligt nl verder van de plaats af.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij komen al jaren in de winter op camping Canelas,bevalt ons prima,schoon sanitair.Ruime plaatsen ,ongedwongen sfeer er wordt door de kampeerders veel georganiseerd.Er komen veel vaste gasten ieder jaar weer.In jan. en febr. erg druk.Eten in restaurants is goedkoop.Voor ons in de winter van nov. tot april een ideale plek met heerlijk weer.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
  • prima ligging op een boogscheut van het dorp/strand
  • veel groen, gezellig
  • laatste jaren vrij sterk in prijs gestegen, aanvaarden nog steeds geen electronische betaling
Gereisd anders in februari 2007
2006

vol gedurende juli-augustus, vrij kalm in andere periodes Vrij goede discipline (weinig lawaaioverlast) goede ligging (15 min van strand, zelfs al is de achteruitgang gesloten)

Gereisd alleenreizend in augustus 2006

Het seizoen is op 1 september echt helemaal over, er is geen restaurant meer open! De achteruitgang naar de stad en het strand was gesloten dus het is een flinke wandeling om daar te komen. Erg veel verkeerslawaai maar dat wisten we vantevoren gezien de ligging. Voor het zwembad moet weer apart worden betaald, 1.50 euro, maar toch...

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Armaçao de Pera in Armaçao de Pêra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Armaçao de Pera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.