Camping Armaçao de Pera

22 reviews over Camping Armaçao de Pera

• 2019
    5Wans15-07-2019

Niet aan te bevelen

De camping zag er erg onaantrekkelijk uit want het was een grote zandvlakte met her en der wat bomen. Het ligt aan een zijde direct naast flats en aan drukke wegen. Er zijn geen afgebakende plaatsen. De douches en wc's zijn ver beneden peil en behoeven nodig onderhoud. Het zwembad is mooi aangelegd. Strand en boulevard zijn binnen 10min wandelen/fietsen te bereiken vanaf de camping. Ik weet niet hoe de andere camping iets verderop is maar het is vast en zeker beter dan deze, echter dan wel wat verder van strand en boulevard.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Bram en Marian de Wijze24-04-2019

Goede camping met droog weer

Cadance,op deze camping in April 2019 Camping: Armacao de Pera Bezoek data: 19 april Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan.. Prijs: CC € 14.00
    Ontvangst: Correct maar de receptie heeft onhandige hoge treden... Paden: Slecht onderhouden beton. Staanplaats: Grote plaats op harde zandgrond. Bij regen modderachtig.. Sanitair: Gedateerd maar goed schoon maar warm water kan problemen opleveren. Ophang haakjes ontbreken, Wc.brillen los of ontbreken. De slooten werken niet goed meer. Dat is allemaal jammer want met een beetje meer aandacht kan deze nette touilet groep best nog wat jaren mee. Maar zo is het beneden peil. Inkopen: Campwinkel had niet altijd brood. Maar op 1 km.de Pingodoce.. Wifi: Free bij de bar of betaald o.a.€ 15.00 per week.. Restaurant: Niet gebruikt Geluid: Stille camping. Eindoordeel: Absoluut niet geschikt voor rolstoel

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Bhargita06-03-2018

wordt herhaald

Ik vond het heerlijk om weer op "mijn plekje" te zijn. Rust en prachtig weer gehad.

Alleen gereisd in februari 2018

• Oude reviews

6Martin20-08-2015

Gezellige verblijf

winterperiode jan-febr: gezellig verblijf, aanwezigen organiseren veel activiteiten voor overwinteraars, muziek, jeu de boule, lijndansen, wandelingen en nog veel meer. Sinds kort wifi op de camping. Plaatsen van caravans naar eigen inzicht, geen aangewezen plaatsen. Daarom kun je eigen zonligging uitzoeken. Bij hevige regen wel uitkijken voor de vele waterstromen op het licht hellend terrein. Ligging fijn dicht bij de stad. Zeer slecht is het sanitair, open, noordenwind waait er dwars doorheen, wel schoon , maar alleen in douches warm water (beperkte hoeveelheid.) Dit is met top de grootste klacht. Ik kom er desondanks al jaren in de winter wegens het gezellige verblijf met de anderen, incl de activiteiten, maar mopperen ook al die tijd over het sanitair. Zwembad is winters gesloten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2015

• 10heer Callewaert06-03-2013

Geweldig gaan steeds terug

Altijd goed weer en nog goed koop om te gaan eten mooie stranden in de Algarve Uitstap voor een dag naar Lisabonne

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2012

• 8Fam. Boeve29-07-2011

voor overwinteren redelijk

Sanitair in de winter koud, open, warm water alleen in de douches

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2010

• 9J.L. Baak19-08-2010

Grote mooie camping

Camping "Praia de Armação de Pera" in Armação de Pera is een grote camping op loop afstand van het strand en je kan zo de stad in lopen. Er is veel te doen, mooie boulevard en restaurants. Op de camping is een zwembad, ook een kinderbad. Er zijn huisjes te huur en er zijn diverse eetgelegenheden (restaurant, snack-bar met Internet en een snack-bar bij het zwembad).

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Jannie07-12-2007

Er wordt hier gesproken over de camping Armacao de Pera en niet te verwarren met de camping Canalas. Deze ligt nl verder van de plaats af.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in februari 2006

• 7Ron en Yvonne20-08-2007

Wij komen al jaren in de winter op camping Canelas,bevalt ons prima,schoon sanitair.Ruime plaatsen ,ongedwongen sfeer er wordt door de kampeerders veel georganiseerd.Er komen veel vaste gasten ieder jaar weer.In jan. en febr. erg druk.Eten in restaurants is goedkoop.Voor ons in de winter van nov. tot april een ideale plek met heerlijk weer.

Gereisd met partner in januari 2007

• 8Dries Flamen28-02-2007

• prima ligging op een boogscheut van het dorp/strand
    • veel groen, gezellig
    • laatste jaren vrij sterk in prijs gestegen, aanvaarden nog steeds geen electronische betaling

Gereisd in februari 2007

Camping Armaçao de Pera info