Appartement Villa Spliethoff

Appartement Villa Spliethoff
9,6

13 tips over Appartement Villa Spliethoff

Wilma, 24-6-2015
Als je wilt boeken doe het dan niet te laat, al in December of nog vroeger als dat lukt! Vaak zit het al vroeg vol. In een mail kan je Corry van alles vragen je krijgt er een eerlijk antwoord op. In Alvor en omgeving zijn diverse stranden overal kan je aan het strand gratis parkeren. Alle stranden worden keurig schoongehouden en er zijn veel strand restaurantjes waar je heerlijk kan lunchen.Het centrum van Alvor is voorzien van vele restaurantjes, barretjes en terrasjes.
glotzbach, 20-7-2014

Op verzoek regelt de familie Spliethoff de autohuur zodat de gewenste auto op het vliegveld klaarstaat en je van te voren je kunt verdiepen in het contract.

Dat scheelt een hoop gedoe ter pleke

Marcel, 13-5-2014

- Diner in Casa del Rio, schitterend uitzicht over de baai van Alvor en lekker eten !

- Kip Piri Piri voor de lunch in Silves, aan de rivier. Ter plaatse op de grille voor je bereid !

- Shoppen in Portimao, in winkelcentrum Aqua. Bij de Primark ;-)

- Pizza eten in d'Alvino, lekker en je kunt er gewoon Nederlands praten ;-)

Fam.C.H.Brink, 29-3-2014

Een aanrader. Huur een auto dan kan je de mooie omgeving gaan verkennen. O.a. Lagos en de Ponte de Piedade, Praia da Rocha, Praia do Vau, Ferragudo, Luz, Senhora da Rocha en Armaçao de Pera, Sagres

en het fort en Cabo de Sao Vicente.

Willy Smits, 7-3-2014
Bekijk echt de kaartjes van de restaurants, hebben wij ook gedaan, en overal heerlijk gegeten.
Samantha Verkaik, 7-10-2013

Heerlijke eettentjes in centrum, wij aten met z'n 3 een voor rond de 40 euro.

Supermarkt ook dichtbij, vis super goedkoop! Genoeg te doen in omegeving, strand wel met de auto bereikbaar, om te lopen vonden wij te ver met een kind.

Marjan, 1-8-2013

Uitstapjes vanuit Alvor

- Lagos als stadje, boottochtje vanuit de haven van Lagos naar Ponta da Piedada is ook erg aan te raden

- Sagres, Cabo de Vincente

- Monchique en eventueel het stuwmeer barragem da bravura

- Het adembenemende (surfers)strand bij Carrapateira!

- Carvoeiro, leuk idyllisch stadje met mooie witte huizen en leuke souvernierwinkeltjes

Gerry Ramaekers, 20-7-2013
Sagres met de burcht en kliffen op het meest zuid-westelijk gelegen puntje van Europa.
inge, 19-1-2013

Om de algarve te ontdekken, is een auto essentueel. (kan via Corry).

Wandel-fiets over de vlonders in het nabijlegen natuurgebied bij het haventje van Alvor.

Lekker eten? Steven weet de leukste plekjes of het lekkerste restaurantje.

Schepers-Verhelst, 11-8-2012
Om de omgeving te bezoeken is het aangewezen om over een huurauto te beschikken. De accomodatie is ideaal voor wie rust en comfort wenst de combineren zonder al te veel drukte.