Appartement Villa Spliethoff

9,6

54 reviews over Appartement Villa Spliethoff in het Nederlands

Prachtige relaxte locatie

Lia, 6-6-2017

Vanaf het eerst moment voelden wij ons hier gelijk thuis.De locatie is prachtig en ligt rustig net aan de buitenrand van het leuke plaatsje Alvor. Corry en Steven zijn heel gastvrij en vriendelijk. Wij ontvingen een heerlijke fles wijn en een werkelijk lekkere tapasmaaltijd. Het zwembad ligt zo voor je appartement en is heerlijk van temperatuur. Zelf houden wij eigenlijk niet zo van honden, maar deze vonden wij echt niet storend en zelfs wel leuk en gezellig. Het appartement is heerlijk koel en voorzien van luiken. De boxspring bedden zijn heerlijk ruim en liggen perfect.Voldoende handdoeken aanwezig. Buiten heerlijke zitjes en parasols. Bij het zwembad lekkere ligstoelen. Wij hebben hier erg veel plezier gehad aan onze huurauto waarmee we veel van de omgeving hebben gezien. Verder kan je bij het strand en de haven van Alvor gratis parkeren. Wij hebben hier een fantastische vakantie gehad.

Hier ga je je naar een dag echt thuis voelen.

Marianne Lemaire, 13-4-2017

De eerste dag krijg je heerlijke tapa's en een fles wijn, zodat je niet direct boodschappen hoeft te doen of een restaurant gaan zoeken. De villa ligt op loopafstand van een supermarkt en van het mooie dorp Alvor.De gastvrijheid van Corry en Stefan zijn buitengewoon ,hun gezellige honden maken alles compleet.De ligging van Alvor is erg gunstig om de mooie westkant van de Algarve te verkennen.Het is ook een leuk dorp, nog niet opgeoffert aan het tourisme.Als je rust zoekt in een prachtig appartement van alle gemakken voorzien ,moet je naar Villa Spliethoff gaan.

Geweldig

Wim en Els Dirks, 21-3-2017

Wat een prachtige plek. Eigenaars zeer vriendelijk en behulpzaam. En super lieve honden.

Tapas geweldig en erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

Super locatie.

William Woltersom, 12-3-2017

Mooie ligging,zowel geografisch als qua bezonning.Alvor is heel aangenaam en heeft alles.Prettige gastvrouw en gastheer.

Fantastische plek!!!

Moniek, 29-10-2016

We hebben een geweldige tijd gehad in Villa Spliethoff!

Samen met onze 3 kinderen (6-9-12 jaar) hebben we hier een week vakantie gevierd. We hebben beide appartementen gehuurd en dit gaf een immens gevoel van vrijheid en privacy. Het appartement voldoet aan alles. Sfeer, ruimte, prachtige omgeving, heerlijk zwembad en zeer gastvrije verhuurders (Steven en Corry bedankt!).

Tips voor de omgeving:

* Praia de Luz (fijn strand voor met kinderen)

* Cabo Sao Vincente

* Praia Marinha

* Ponta da Piedade

* Dineren bij restaurant Olimpique in Albufeira (kwalitatief zeer goed en gezellig)

* Wandelen rondom Monchique

En nog veel meer!

Kortom een aanrader!

Heerlijke plek

Mark Assink, 12-9-2016

2e jaar in dit appartement.

Mooie plek om lekker bij te komen.

Alles netjes en schoon.

Misschien volgens jaar weer?!

Gewoon een TOP locatie!

martine geerdink, 8-9-2016

Top locatie door kleinschaligheid en prima ligging ten opzichte van strand en centrum.

Appartement is van alle gemakken voorzien.

Zwembad is heerlijk en de zelfgemaakte tapa's van Corry zijn verrukkelijk!

We zitten hier nu voor het tweede jaar achter elkaar en hebben alweer navraag gedaan voor volgend jaar.

Wifi is aanwezig en kosteloos en er staan genoeg boeken in de kast om heerlijk te lezen.

En last but not least. ... De bedden zijn heerlijk!

Heerlijke relaxte vakantieplek!

Sandra minne, 30-8-2016

Villa spliethoff is een prachtig huis met eronder twee appartementen. Je stapt je appartement uit en je staat op een mooi terras voorzien van tafel met stoelen en een loungesetje. Een mooi verzorgd grasveld met mooie palmbomen, zonneterras met ligbedden en een mooi ruim zwembad. Op loopafstand naar de supermarkt, dorp en strand!. Kortom een heerlijke plek om rustig vakantie te vieren!

Verborgen parel

Jeroen Wiegmans, 30-8-2016

Villa spliethoff,

Is een villa van De familie spliethoff , de bewoners wonen boven in de woning, en onder de woning zijn twee prima appartementen, met eigen ingang en prima privacy. Verder zit er een lekker zwembad bij die vanaf je terras in 5 stappen te bereiken is, ook zijn er om het zwembad prima plekjes waar je lekker kunt zonnen/ relaxen, en ook de bbq ontbreekt niet. Het centrum is prima lopend te bereiken, en het strand is ook lopend zeker te doen. Verder zit er een supermarkt om de hoek.

Geweldige plek

Anita Wijnands, 9-8-2016

Corry en Steven Spliethoff hebben aan werkelijk alles gedacht,het meest complete appartement wat wij ooit hebben gezien.Ze zijn enorm gastvrij en behulpzaam. Bij aankomst 's avonds een koelkast vol eigengemaakte tapas.We hebben een topvakantie gehad,een echte aanrader!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Spliethoff in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Spliethoff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Spliethoff scoort een 9.61 uit 10 op basis van 55 reviews.