Appartement Vila Da Praia

7 reviews over Appartement Vila Da Praia in het Nederlands

mooie plek

rolfman
9-6-2010

ik woon zelf in een flat torralta voor dit complex en mijn familie is hier 3 weken verbleven.

het is een heel mooi complex met een perfecte ligging...ruime mooie appartementen...maar als je aan de noord kant terecht komt heb je geen zon en uitzicht op een rumoerig wijkje....als je dicht bij het zwembad zit moet je niet van uitslapen houden..als je aan de zuid kant zit loopt er een drukke weg 10 meter voor je neus..dus al met al een mooie plek maar de prijzen zijn een beetje hoog voor het totaal plaatje..

tip..check site alvor.biz :)

het was perfect

louis en esther
19-8-2008

het was een mooie ruime kamer

en we hadden goed uitzicht op zee

echt een aanrader

Uitstekende vakantie!

Marcel en Lianne
13-8-2008

Wij zijn van 1 t/m 11 augustus 2008 in Vila da Praia geweest en een uitstekende vakantie gehad. Het appartement is erg ruim. De keuken beschikt over oa vaatwasser, oven, magnetron, koelkast en vriezer en wasmachine. Luxe! Ruime slaap- en badkamer. Wij hadden een terras met zicht op het doorgaans rustige zwembad en er zijn genoeg ligbedden. Het zwembad is mooi ingericht en best groot, ook kan je op het gras liggen. In het appartement over het algemeen Engelse en Portugese gezinnen of stelletjes, weinig Nederlanders.

Alvor is een klein, gezellig toeristisch plaatsje waar het zeker voor de visliefhebbers uitstekend vertoeven is. Twee restaurantjes waar wij heerlijk hebben gegeten zijn O Alcaide (probeer hier zeker de Cataplana, een echte aanrader) en A Lota de Ribeira, voor heerlijk gegrilde verse vis.Strand is op ongeveer 400 meter afstand en met en briesje heerlijk!

Vila da Praia: uitstekend bevallen

Marcel en Lianne
    13-8-2008

Super Lokatie

Familie Wiersma
    25-7-2008

Wat een heerlijk ruim, schoon en luxe appartement.

Ruime badkamer, keuken met wasmachine, magnetron 4 pitsgasstel en oven.

Wij zaten op de 2e bovenste verdieping met uitzicht op zee.

Leuk zwembad met weinig toeristen. Hier wonen voornamelijk Portugezen of deze worden verhuurd aan familie.

Wel een aantal Engelsen gezien maar geen Nederlanders. Keurig onderhouden tuin en zeer rustig.

Genoten hebben we en hebben nu erg heimwee.

Alvor is een gezellig vissersdorpje met veel leuke restaurantjes en cafe`s.

Heerlijk zandstrand en mooie omgeving.

Gezellig restaurant aan zee en ligbedden te huur

bij Edgar onze vriend.Wij hebben 14 dagen een auto gehuurd en veel gezien van de omgeving. supermarkt is vlakbij, maar Aldi en Lidl zit in Portomao is zo te bereiken met een auto.

Ook is er een heerlijk overdekte markt op het plein met de grote groene duren waar dagelijks vers fruit, vlees, vis en brood is te krijgen.

Alvor heeft ons hart gestolen, en voor ons waren de 21 dagen nog te kort

Wij zaten in een 2 kamer appartement met 2 volw. en 2 kinderen. Het spiraal van de bedbank was helemaal doorgezakt en het dunne matrasje dat erbij hoorde stelde ook niets voor. Na 2 dagen kregen we gelukkig een groot en dik matras en er stonden nog 2 stretchers zodat de kinderen de rest van de vakantie goed konden slapen. Ik raad aan om met 2 kinderen in een 3 kamer appartement te gaan. Het appartement is vrij nieuw. Er zit een wasmachine en en vaatwasser in. Wat dan wel weer ontbreekt zijn bijv. wijnglazen, blikopener. Wij zaten op de begane grond dat ideaal is omdat de kinderen zo de tuin in konden lopen naar het zwembad. Veel protugezen hebben hier een vakantieappartment. wat erg opviel was dat niemand smorgens vroeg zijn handdoek al op de bedjes ging leggen. dat heb ik nog nooit meegemaakt. Hele gemoedelijke sfeer . Er is geen receptie, je kunt wel altijd terecht bij Dunas de Alvor aan de overkant. Aan het eind van die straat vind je een grote supermarkt. ( 7 min lopen)

Gisteren terug gekomen uit Alvor

Imke
    24-4-2007

Gisteren terug gekomen uit Alvor. Een prachtig appartementencomplex. Ruim appartement van alle gemakken voorzien (zeer complete keuken, wasmachine etc). Royaal balkon. 5 minuutjes lopen van centrum en strand.

Supermarkt en winkels binnen handbereik.

Een aantal appartmenten wordt bewoond door lokale bevolking.

Het enige minpuntje zou in mijn ogen kunnen zijn dat de (belangrijkste) weg naar het strand en boulevard langs het complex loopt, waardoor er relatief veel verkeer langs rijdt.

Een emmer als prullenbak en een kale gloeilamp als verlichting geven een contrasterend beeld t.o.v. het prachtige totaalplaatje. Maar het is functioneel en ik vind het persoonlijk niet storend, maar wel opvallend!!

Alvor heeft heel weinig hoogbouw, wat een heel vriendelijke uitstraling geeft. Wij waren in een rustige periode, maar het was erg gezellig!

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Da Praia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vila Da Praia in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vila Da Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vila Da Praia scoort een 8.86 uit 10 op basis van 7 reviews.