Vakantiepark Prainha Village

61 reviews over Vakantiepark Prainha Village in het Nederlands

Schitterend park !

L.v. Blanken
17-6-2009

Wij zijn op 6 juni teruggekomen van een heerlijke vakantie.

Apartement zag er netjes en schoon uit en van alle gemakken voorzien....nou ja op koffiezetaparaat na dan. Ach op de oudewetse manier koffiezetten heeft toch ook wel weer wat.

De warme broodjes uit de supermarkt 's morgens waren lekker alleen jammer dat de winkel pas om 9 uur openging, dat had voor ons wel vroeger gemogen.

Wij hebben genoten !

nooit meer

groothuyzen
10-6-2009

te vies voor woorden / voor alles moest (duur) betaald worden

ruime bungalows in zeer groene park

Remco Wiggers
4-6-2009

We waren hier van 18/05/09 t/m 01/06/09. Het is een rustige bungalow park dat er erg mooi bij ligt. Alles stond in bloei en het zit er erg groen uit. Ook loop je van het park zo naar het strand. Dit kan via trap, maar ook met een lift. Strand is erg mooi, alleen waren ze druk bezig om het strand te verhogen en ziet er naar uit dat dit nog wel even gaat duren.

De 2 kamer bungalow is erg ruim. Woonkamer was 35m2!!! Meubilair, keuken en badkamer ziet er wel wat gedateerd uit. Voor iemand van 1,94 is douchen wat onhandig en bedden zijn ook te kort. Keukeninrichting is ook minimaal. Zat geen koffieapparaat in, wel weer een wasmachine, maar goed wij hadden liever dan vaatwasser gehad:).

Supermarkt op park is wat prijzige, maar ze hadden wel elke morgen heerlijke verse broodjes. Net buiten Alvor zit Continente waar je voor de overige boodschappen erg goed terecht kunt.

Auto huur is aan te raden om omgeving te leren kennen en lopen naar Alvor is ong. 30min dus is auto wel handig.

Mooie locatie

Rien Kop
16-5-2009

Wij waren hier in begin mei 2009 met een groepje van 7 personen. Het park ligt heel mooi in een rustige omgeving. Mooi eigen strand en een mooi zwembad bij de zee. Alleen vreemd dat je moet betalen voor ligbedden. Bijna niemand deed dat en lagen dus op badlakens op het gras, soms pal naast de ligbedden.

Wij hadden half pension geboekt omdat er twee erg kleine kinderen bij waren.

Zowel het ontbijt als het avondeten waren heel eenvoudig. Je moest de dag van te voren opgeven wat je wilde eten. Vooral het voorgerecht en het toetje stelt bijna niets voor. Ook weinig keus voor kinderen. Volwassenen kunnen uit twee dingen kiezen, namelijk vis of vlees. Het was te eten, maar dan had je het ook wel gehad.

2008

Geweldig!

Anneloes
24-10-2008

Wat een geweldige locatie. Wij zijn hier geweest van 10 t/m 17 oktober 2008 in een huisje voor 7 personen! Wat een onwijs mooie locatie, supermoo zwembad, lekker rustig (in oktober in ieder geval) en super strand! Je bent ook zo in de stadjes eromheen met een huurauto of een scooter (echt een aanrader om een scooter te huren, je ziet dingen die je met de auto niet zult zien!)! Ook de mensen zijn overal supervriendelijk. Enige minpuntje: de huisjes zijn wel wat oud en de keuken was dan ook aan vervanging toe, wel stond hierin een nieuwe koelkast, vriezer, magnetron, combioven, vaatwasser en wasmachine. Maar de kastjes zijn aan vervaning toe! Verder zijn de 7 persoons huisje super ruim!

Echt een aanrader en wij willen zeker terug!

groot, smaakvol, modern en goed onderhouden

Kasper van Eijndhoven
30-9-2008

Dit grote appartementencomplex is ruim en groen aangelegd in laagbouw en is voorzien van alle faciliteiten - inclusief een adembenemend uitzicht. Een van de vier restaurants is aangebracht in de rotswand die het complex scheidt van het (prive)strand. Om de omgeving te ontdekken is een auto handig.

Wij hebben van 7 t/m 18 juli 2008 een driekamer-bungalow gehuurd. De bungalow had 2 slaapkamers, 2 badkamers, een dakterras en een goed uitgeruste keuken met o.a. een vaatwasser, wasmachine, oven, magnetron etc. Het park heeft een prachtige ligging, vlakbij mooi strand met rotsen, maar er is ook een werkelijk schitterend zwembad bovenop een klif. Wij hadden een auto tot onze beschikking en dat is ook echt wel nodig. Het dorpje ligt te ver weg om dit dagelijks te belopen. Veel uitstapjes in de omgeving gemaakt. Wij denken erover om hier nogmaals terug te gaan. Wel een minpunt: de eerste dagen hadden wij last van kakkerlakken, maar na melding bij de receptie is dit gelukkig opgelost door het strooien van bestrijdingsmiddel.

zeker een aanrader!!!!!!

ellen
19-7-2008

wij hebben van 18 tot 25 juni van een heerlijke vakantie genoten in prainha village. zeer ruim appartement wat er goed uitzag.

een zeer moor appartementenpark. niet druk ws doordat 2/3 van de appartementen van particulieren is.

zwembad een grote aanrader hier hebben we ons dagelijks vermaakt.

omgeving werkelijk prachtig.

aanrader Miss Pasta!!! Heerlijke pizza's en een zeer vriendelijke bediening.

Complex ligt 15 minuten lopen (als je de goede weg neemt:P) van het dorpje Alvor, maar om het half uur gaat er een busje die je midden in het centrumpje afzet.

Wij hadden een zeer ruim en schoon appartement op de benedenverdieping. Speeltuintje voor de kinderen is van hout en aan onderhoud toe ook het kinderbadje was wat saai maar wel lekker groot. Het strandje is mooi en bereikbaar met een liftje vanaf het complex ideaal voor kinderwagens.

Auto is wel een must.

Hele mooie locatie! Op een paar kilometer afstand van het centrum van Alvor, maar toch goed bereikbaar. De bungalows van Prainha Village zijn ruim en zijn als een klein dorp op het terrein gebouwd. Deze zijn goed onderhouden en worden elke dag uitgebreid schoongemaakt.

Het zwembad is geweldig en heeft een mooi uitzicht over de zee. Het strand zelf is ook prima, en is meestal rustig omdat het van het drukkere gedeelte is gescheiden door de rotsen. Een aanrader is het eten in een van de twee restaurants. Het is wat prijziger dan in de stad, maar de locatie is perfect en de visgerechten zijn heerlijk.

Dit is zeker een plek waar ik zal terugkeren bij een volgend bezoek aan Portugal!

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Prainha Village in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Prainha Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.