Geweldig, enorm genoten van ons verblijf hier!

Vakantiepark Prainha Village ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Yvonne

Geweldig, enorm genoten van ons verblijf hier!

Yvonne,
4-10-2012

3-kamer villa inclusief huurauto geboekt (nr. E16) Alle gemakken van een appartement met de service van een hotel (elke dag schoonmaak, om de 3 dgn schone handdoeken, om de 4 dgn linnengoed. De keuken is wat gedateerd maar schoon en voldoende app.geen koffiezetapparaat aanw. wel een fluitketel en een koffiefilterhouder. Geen fohn aanw. wel vaatwasser. Het is een prachtig complex met allemaal witte huisjes (verschillende villa's, appartementencomplexen en een hotel, 3 zwembaden, prachtige zandstrand welke je via een lift, trap of hellingweg kunt bereiken. Een huurauto is wel aan te raden. In Portimoa liggen een Lidl, Aldi, Continente en Jumbo (in Aqua center, mega shopping center met een Primark!!) alles is makkelijk te vinden en gratis parkeerplaatsen! Villa was wat gedateerd en her en der zijn wat randjes van de meubels af maar ik vond het sfeervol en schoon.