Vakantiepark Pestana Dom João II Villas Resort

Vakantiepark
Vakantiepark Pestana Dom João II Villas Resort

• Activiteiten10,0
  • Onderkomen10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Dom João II Villas Resort voor je op een rij gezet:

17 reviews over Vakantiepark Pestana Dom João II Villas Resort in het Nederlands

BELLISSIMA ESPERIENZA

Elisa Messico
18-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ciao a tutti. Mentre visitavo Alvor ho deciso di alloggiare in questo hotel. Partiamo dalle camere: molto spaziose, ben tenute e soprattutto ben pulite. Piscine spettacolari e anch’esse ben tenute. Per quanto riguarda il ristorante, ho mangiato sempre molto bene e i camerieri sono molto gentili e disponibili. Anche la reception si é dimostrata molto disponibile. La mia esperienza é stata molto bella e sicuramente tutto questo é dovuto in parte anche dall’albergo. Tornerò sicuramente è rialloggeró qui.

Que hotel!!!!!

Lúcia Caçador
18-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Não tenho muito a dizer. Este hotel é simplesmente fantástico. Staff, condições tudo excelente.

Vergane glorie

bvdw
9-6-2011

De bungalows zijn een beetje vervallen en wij zaten in een bungalow aan de achterkant naast een nog meer vervallen, half leegstaande, inelkaar stortende flat.

Locatie aan het strand is perfect. Moeilijk begaanbaar met een buggy ivm de trappen in het hotel en op het terras. Het zwembad is niet verwarmd en het binnenbad was in onderhoud. Personeel bij de receptie was niet allemaal even behulpzaam.

Teleurstellend!!

Fam Overes
26-7-2010

Wij zijn net terug van twee weken Pestana Dom Joao 2...

Wij verbleven met ons gezin in villa/bungalow 24. Helaas hebben de villa's ook bovenverdiepingen zodat je ook gezinnen boven je hebt. De bungalows zijn behoorlijk verouderd en zijn ze erg gehorig! Wij vonden dit echt heel erg storend. Ook hadden wij last van Kakkerlakken.......... en geen kleintjes!! We hebben er toch in twee weken tijd 7 gevangen. Onze vrienden die in een andere bungalow verbleven hadden hier geen last van.. De ligging van het complex is heel mooi, lekker aan het strand. De afstand tot het dorpje Alvor is makkelijk te lopen. Heerlijke restaurantjes in Alvor waar je super kan eten. Het strand is erg mooi, ruim, ligbedjes en niet echt druk. Hier ook hele leuke eettentjes! Op het complex zelf is er voor kinderen niet echt veel te doen. In deze bungalows kom ik zeker niet terug, zeker niet voor deze prijs! De prijs kwaliteit verhouding klopt zeker niet, had er echt veel meer van verwacht! Heel jammer

Mooi resort direct aan zee

Carla
8-10-2009

Wij zaten in een bungalow van hotel Pestana Dom Joao. De eerste week in huisje 29, erg groot maar geen balkon of tuin, dat is voor ons onacceptabel. Tweede week in een schitterend huisje met terras en tuintje. Het resort is erg mooi, in een paar stappen op het strand. Alvor is een erg leuk plaatsje, maar te ver lopen voor kinderen (5 en 7 jaar), langs drukke weg met smal voetpad. Heel veel leuke restaurantjes aldaar, we zijn er bijna iedere avond met de auto naar toe gegaan. Eten bij het haventje is een belevenis, ook voor de kinderen. Eten in het hotel is niet gezellig en ook niet bijzonder. Helaas voor kinderen weinig te doen, er waren geen andere kinderen in de bungalows, ondanks hoogseizoen. De directe omgeving van het hotel is ongezellig/braakliggend. Het strand is heerlijk, je loopt zo naar erg leuke strandjes met rotsen en leuke strandtentjes. Voor wie alleen strand wil en een auto huurt is dit het perfecte resort.

2008

Heel mooi complex

marlies
2-10-2008

Een mooi complex met zeer vriendelijk personeel. De bungalows zien er prima uit. Wij hadden 3 slaap en 3 bad kamers. erg handig voor 6 personen. Het ontbijt was geweldig, zeer uitgebreid en of je nu vroeg of laat komt, er is steeds verse aanvoer. Een aanrader voor gezinnen

Bungalows geen vier sterren...

Harry (Man, Vrouw, 2 zoons 10 en 8 jaar)
28-8-2008

Ontvangst zeer slecht/onvriendelijk. Bungalow dubbel geboekt dus eerste dag in twee appartementen gezeten. Receptie Atlantico (3ster) stukken vriendelijker dan Dom Joao, de officiële eigenaar van de bungalows. Eten Dom Joao erg duur (110 euro voor 4x buffet + 4x frisdrank) en ook hier zeer onvriendelijke behandeling. Restaurant Atlantico hele periode (juni/juli!) gesloten voor diner (alleen ontbijt). Bungalow erg ruim maar lijkt meer appartement. Hebben twee bussen anti-mier leeggespoten!

Kinderactiviteiten alleen bij DJ en gericht op kinderen onder de acht... Entertainment 's avonds nihil / slecht.

Aan het strand zitten gelukkig wel leuke restaurants: ook niet goedkoop (NL prijzen), maar in ieder geval vriendelijke bediening en goede kwaliteit (El Candelero).

2007

3 kamer bungalow Pestana Atlantico zijn prima.

Ligging in tuin van hotel mogelijk zeer dicht bij strand en goede zwembaden.

Ontbijt bijboeken in hotel is handig omdat keuken klein is . Hotelbuffet is redelijk van nivo en bediening is zeer vriendeljk.

Avondeten a la carte is redelijk maar leuker en

even duur is gewoon eten in Alvor (heerlijke eettentjes met verse linguado grilhados)

Hotel wordt verbouwd per 1okt07.

Hotel inderdaad wat gedateerd maar service

en faciliteiten zijn top.

Tip Boek prive transfer vanaf Faro airport

hadden een 1 kamer appartement geboekt in Dom Joao II. Bij aankomt blijkt Dom Joao II alleen een hotel te zijn. Voor de appartementkamers moet je naar Pestana Atlantico. Even veel sterren, maar dat is het echt niet waard. Dom Joao II is echt vele malen beter dan Atlantico. Dus u bent gewaarschuwd. Let goed op bij wat u boekt. Ook zijn ze volop aan het bijbouwen en verbouwen dus er is veel overlast. Wij hebben uiteindelijk een hotel kamer genomen in Dom Joao II en moesten 28 Euro bijbetalen. Super geregeld. De service is super in Dom Joao. Echter vind ik de prijs/kwaliteit niet in verhouding met elkaar. En ik reis veel.

2006

Vrijdag 01-09-06 teruggekomen van een geweldige vakantie.

Wij gezin van 5 hadden een 4 kamerbungalow met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Bungalow is heel schoon. Echt ideaal voor een groot gezin.We zaten heel dicht bij zwembad en strand.

Het eten vonden wij in 1 woord fantastisch en het personeel erg vriendelijk.

Het dorpje Alvor valt een beetje tegen maar in de omgeving is wel genoeg te doen.

Kortom wat ons betreft een echte aanrader!!!!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Pestana Dom João II Villas Resort in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Pestana Dom João II Villas Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Pestana Dom João II Villas Resort scoort een 9.03 uit 10 op basis van 17 reviews.