Hotel aan zeeWeer vandaag25°17°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Delfim Beach & Golf voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Pestana Delfim Beach & Golf in het Nederlands

Vergane glorie

thommy60
2-6-2013

Dit was vermoedelijk ooit een geweldig hotel vlak bij het strand van Alvor. Inmiddels afgewaardeerd naar een allinclusiv hotel waar voornamelijk Britse gasten hun tijd doden. De service is erg slecht. Het personeel ongemotiveerd. De maaltijden worden uitsluitend aangeboden in buffetvorm en de keuze is iedere dag vrijwel gelijk. Geen wijnkaart maar wijn uit een vat. Gelukkig zijn er op het nabij geleagen strand voldoende mogelijkheden om gezellig en lekker te eten en te drinken.

Gereisd Met vrienden in Thu May 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Zeer matig

Gerry en Ed
24-10-2008

periode 12-10 19-10. we zouden hier een weekje blijven maar naar 1 nachtje wegggegaan naar Pestana Joa 11 (zie recensie daar) Dit hotel erg verouderd en eten zeer matig. ligging ook niet best maar weet van te voren. Wil er verder geen woorden aan vuil maken maar nu geen 4 sterren waard.

Gereisd Met partner in Fri Oct 24 2008 19:25:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Hoewel wij al vele malen in en nabij Alvor zijn geweest de

Mary en Peter de Jong
26-6-2007

Hoewel wij al vele malen in en nabij Alvor zijn geweest was dit de eerste maal in Hotel Delfim. Van zondag 20 mei t/m zaterdag 26 mei. Uitstekend hotel. Een mooie ruime en schone kamer met uitzicht op zee. Veel Engelsen maar wel rustig. Aankleding iets wat oubollig. Maar als het mooi weer is zit je toch buiten. Goed ontbijtbuffet. Wij hebben steeds buiten het hotel gegeten. Absolute aanrader is restaurant O Candeeiro, aan het strand van Três Irmãos, waar Fernando 's avonds live speelt. De beste cataplana en vis gerechten van Alvor e.o. Werkelijk top.

Gereisd Anders in juni 2007

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Delfim Beach & Golf in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Delfim Beach & Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.