Hotel Pestana Alvor Praia Beach & Golf

Hotel Pestana Alvor Praia Beach & Golf

8.9Fantastisch

Portugal, Algarve, Alvor

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 764p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

39 reviews over Hotel Pestana Alvor Praia Beach & Golf

• 2019
    8K11-09-2019

Mooie locatie

Fijn hotel, lekker aan zee aan mooie baai, op loopafstand van stadje, prima kamer, goede fitnessruimte, aardig personeel, eten redelijk, alles schoon en mooi verzorgd maar wel een beetje jaren 80 uitstraling

MF, Gest relations, 12-09-2019

Dear Mr." K",

First of all, we would like to thank you for taking the time to give us your honest opinion on our facilities and services. We sincerely apologize for any inconvenience caused during your stay.

We will take note of the issues raised and we will make a greater effort to improve the conditions offered.

Once again, we are sorry to hear that we did not meet your expectations and we hope that, in the future, you will give us another opportunity to host you at Pestana Alvor Praia.

Best regards,

Mónica Fernandes Guest Service Manager

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Mark30-05-2019

Toplocatie

Mooi hotel, prachtig strand met restaurantjes waar je heerlijk kunt eten

MF, Gest relations, 04-06-2019

Dear Mr. Mark, Thank you very much for your comment, looking forward to your return.

Our best regards Mónica Fernandes Guest Service Manager

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9W.J.Lankhaar11-06-2013

Perfect gelegen hotel aan schitterend strand

Vanaf de ontvangst t/m het vertrek hebben we hier alleen maar zeer vriendelijke en behulpzame mensen ontmoet. Geen moeite is ze ooit teveel om het de gasten naar de zin te maken Hadden prachtige ruime schone kamer met een geweldig uitzicht op de oceaan. Badkamer wel wat gedateerd, maar functioneerde prima. Het ontbijt is uitstekend, maar voor een gebakken eitje moet men wel enig geduld hebben, er staat meestal een rij wachtenden voor je. Het eten bij het zwembad is niet echt een aanrader, in het restaurant daarentegen is sprake van een goede prijs kwaliteit verhouding (buffetten). De lift naar het strand is zeer praktisch voor mensen die moeite hebben met traplopen. Rond het zwembad en op het strand zijn volop ligstoelen beschikbaar, maar het handdoekleggen begint al vanaf 7.00 uur. Handdoeken zijn in ruime mate beschikbaar. Wij zullen hier zeker nog vaker terugkomen en hebben inmiddels weer voor later in het jaar geboekt.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10heer Westra21-05-2012

Het paradijs....

5 sterren en alles er op en er aan. Alles wat een 5-sterren hotel moet hebben + de meest fantastische ligging aan een geweldig strand.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Ineke en Rudy Franke15-10-2010

unieke ligging

Geweldig uitzicht vanaf balkon met zeezicht, waar zelfs een ligbed aanwezig is. Op het privestrand is het goed toeven op de ligbedden met parasols die alleen voor hotelgasten zijn. Ook de handdoekservice is prettig. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en de bediening is zeer vriendelijk. Leuke strandtentjes voor de lunch of diner en het dorpje Alvor is erg gezellig met diverse leuke restaurantjes.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Joke Campos23-04-2008

Heel mooi hotel op unieke plek. Heel goede receptie medewerkers, echt een plek om uit te rusten en bij te komen. Alvor is een heel gezellig plaatsje

Gereisd met partner in april 2007

• 6jeroen22-09-2007

we zijn 2 keer geweest. De service valt erg tegen voor die prijs. Het mooie is het ontbijt op het hoge balkon met uitzicht over de atlantische oceaan

Gereisd met partner in september 2007

• 1Willeke vander Linden05-06-2007

Aankomst onpersoonlijk. Kamer aangepaste invalide bad kamer. Douche slang konden wij niet ophangen. Geen bad. Houten flonder. Geen koffieapparaat -uitzicht tuin.Geen vaatwasser (niet zo erg) Hostess bereikte ook niets.Na overstroming eindelijk een goede kamer met uitzicht op de oceaan. Eerst alleen om te douchen. Er waren dus wel andere kamers beschikbaar. Voelden ons echt in de maling genomen.

Gereisd met partner in mei 2006

• 8Nancy Janssen25-08-2006

Meteen aan prachtig strand. Het dorp Alvor op loopafstand met vele restaurantjes. Geweldig ontbijt met elke ochtend een pianist. Groot zwembad. Ruim balkon met lighoek.

Tiago, Manager, 22-08-2017

Dear Mrs.Nancy Janssen.

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Your positive comments about us have been really appreciated and we sincerely hope that your travelling plans bring you back to Algarve and to the Pestana Alvor Praia Hotel, so we can have the pleasure of hosting you again.

Kind regards, Tiago Pais Unit Manager

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages