Hotel Pestana Alvor Praia Beach & Golf

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°19°
Hotel Pestana Alvor Praia Beach & Golf
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Alvor Praia Beach & Golf voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Pestana Alvor Praia Beach & Golf in het Nederlands

Perfect gelegen hotel aan schitterend strand

W.J.Lankhaar
11-6-2013

Vanaf de ontvangst t/m het vertrek hebben we hier alleen maar zeer vriendelijke en behulpzame mensen ontmoet. Geen moeite is ze ooit teveel om het de gasten naar de zin te maken Hadden prachtige ruime schone kamer met een geweldig uitzicht op de oceaan. Badkamer wel wat gedateerd, maar functioneerde prima. Het ontbijt is uitstekend, maar voor een gebakken eitje moet men wel enig geduld hebben, er staat meestal een rij wachtenden voor je. Het eten bij het zwembad is niet echt een aanrader, in het restaurant daarentegen is sprake van een goede prijs kwaliteit verhouding (buffetten). De lift naar het strand is zeer praktisch voor mensen die moeite hebben met traplopen. Rond het zwembad en op het strand zijn volop ligstoelen beschikbaar, maar het handdoekleggen begint al vanaf 7.00 uur. Handdoeken zijn in ruime mate beschikbaar. Wij zullen hier zeker nog vaker terugkomen en hebben inmiddels weer voor later in het jaar geboekt.

Het paradijs....

heer Westra
21-5-2012

5 sterren en alles er op en er aan. Alles wat een 5-sterren hotel moet hebben + de meest fantastische ligging aan een geweldig strand.

unieke ligging

Ineke en Rudy Franke
15-10-2010

Geweldig uitzicht vanaf balkon met zeezicht, waar zelfs een ligbed aanwezig is. Op het privestrand is het goed toeven op de ligbedden met parasols die alleen voor hotelgasten zijn. Ook de handdoekservice is prettig. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en de bediening is zeer vriendelijk. Leuke strandtentjes voor de lunch of diner en het dorpje Alvor is erg gezellig met diverse leuke restaurantjes.

2008

Heel mooi hotel op unieke plek

Joke Campos
23-4-2008

Heel mooi hotel op unieke plek. Heel goede receptie medewerkers, echt een plek om uit te rusten en bij te komen. Alvor is een heel gezellig plaatsje

2007

we zijn 2 keer geweest

jeroen
22-9-2007

we zijn 2 keer geweest. De service valt erg tegen voor die prijs. Het mooie is het ontbijt op het hoge balkon met uitzicht over de atlantische oceaan

Aankomst onpersoonlijk

Willeke vander Linden
5-6-2007

Aankomst onpersoonlijk. Kamer aangepaste invalide bad kamer. Douche slang konden wij niet ophangen. Geen bad. Houten flonder. Geen koffieapparaat -uitzicht tuin.Geen vaatwasser (niet zo erg) Hostess bereikte ook niets.Na overstroming eindelijk een goede kamer met uitzicht op de oceaan. Eerst alleen om te douchen. Er waren dus wel andere kamers beschikbaar. Voelden ons echt in de maling genomen.

2006

Meteen aan prachtig strand

Nancy Janssen
25-8-2006

Meteen aan prachtig strand.

Het dorp Alvor op loopafstand met vele restaurantjes.

Geweldig ontbijt met elke ochtend een pianist.

Groot zwembad.

Ruim balkon met lighoek.

Tiago, Manager, 22-8-2017

Dear Mrs.Nancy Janssen.

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Your positive comments about us have been really appreciated and we sincerely hope that your travelling plans bring you back to Algarve and to the Pestana Alvor Praia Hotel, so we can have the pleasure of hosting you again.

Kind regards,

Tiago Pais

Unit Manager

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Alvor Praia Beach & Golf in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Alvor Praia Beach & Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.