Hotel Luna Alvor Village Suites

Hotel Luna Alvor Village Suitessterstersterster

8.8Fantastisch

Portugal, Algarve, Alvor

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Alvor Village Suites voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

46 reviews over Hotel Luna Alvor Village Suites

• 9j.wanders13-10-2015

uitstekend hotel

uitstekend hotel met zeer ruime kamers en uiterst vriendelijk en behulpzaampersoneel

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9w_hoevers5420-10-2013

Bijzonder goed!!

Hotel Luna village suites is uitstekend. Ruim appartement. Fijn ruim balkon met 4 stoelen en tafeltje. Ontbijtbuffet heel ruim gesorteerd van goede kwaliteit. Wij waren er in oktober. Het hotel werd na ons vertrek de volgende dag gesloten tot volgend voorjaar. Op de een na laatste dag met nog maar 24 personen in het hotel was het buffet nog net zo overdadig als in het begin. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. WiFi alleen in de foyer. Goede ontvangst.
    Een aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9thea_vandenbekerom_128-06-2013

Mooie accommodatie

Deze accommodatie is zeker aan te bevelen. Jammer dat er te weinig ligbedden bij het zwembad aanwezig waren, met als gevolg in alle vroegte handdoeken op de bedjes.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Chantal31-08-2012

Erg leuke fly drive

Luna Alvor village suites is een prima uitvalsbasis om de Algarve te bekijken. De kamers zijn ruim opgezet, met complete keuken en heel mooi balkon. De badkamer is wat verouderd en de schoonmaak van de kamers vonden wij niet geweldig. Het ontbijt is in buffet vorm, prima, maar wel iedere dag precies hetzelfde. Het zwembad heeft erg koud water en eigenlijk te weinig bedden en schaduwplekken. Ook duurde het voor ons 2 dagen voordat we baklakens hadden voor het strand/ zwembad. Wij vonden dat er ontzettend veel kinderen waren en daardoor was het geen rustig oord; wij zetten de wekker zodat we rustig konden ontbijten om 8 uur, ipv om 9 uur met alle gezinnen met (kleine) kinderen. De service van het hotel was goed, wel jammer dat je 2.30 euro per dag moet betalen voor de safe en dat internet op de kamer 20 euro kostte voor een week (met 1 device). Wij vonden de kamers aan de kant van het zwembad wel prima, de zon is snel weg, maar daardoor kun je 's middags/avonds nog heerlijk buiten zitten

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8annie01-07-2012

mooi hotel

dit hotel heeft aan de verwachtingen helemaal voldaan, ruime kamers,keuhen ,goeie arco, twee stuks in de suite. ontbijt is goed,verder kan je eten bestellen tot 5 uur in de bar. bubblebad werkte niet,maar er werdt aktie ondernomen en gemaakt. het enigste wat niet fijn was ,de bedden zijn erg hard,maar dit is persoonlijk

Gereisd met partner in mei 2012

• 0Marijke05-06-2012

Een fijn hotel

Wij zijn net terug van 2 weken Luna Alvor Village en hebben het als een fijn hotel ervaren. Een vrij rustig hotel, niet al te groot en op 10 minuten wandelen van Alvor. De kamers zijn erg ruim en van alle gemakken voorzien. Ook een heel ruim balkon. De schoonmaak is goed! Het enige minpuntje is dat het onderhoud te wensen overlaat. Bij ons werkte het bubbelbad niet. Nou vonden wij dat niet zo erg, maar wij hebben dit wel doorgegeven aan de receptie. Ontbijt is prima, niks op aan te merken. Heerlijke lounchebanken in de schaduw bij de bar. Internet alleen in de hal bij de receptie en buiten op het terras. Jammer dat er verder geen restaurant in het hotel is. Tot circa 18.00 uur kun je wel snacks bij de bar bestellen. Prijzen in de hotelbar erg redelijk te noemen...

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Bart22-11-2011

Fantastische uitvalsbasis voor mooie autovakantie

Door de goede beoordelingen op Zoover waren onze verwachtingen al hoog gespannen en gelukkig bleek het allemaal gewoon waar. Het hotel is nieuw, zeer schoon en de kamers zijn bizar groot, met een rustig en groot balkon (achterzijde). Wij zijn normaal geen hotel-eters, maar de keuken is voortreffelijk en een flesje wijn aan tafel is zeker niet duur. Alvor zelf is gelukkig nog niet zo toeristisch als de andere grote plaatsen in de Algarve, in de haven kun je dan ook rustig en authentiek eten. Aanrader voor iedereen zonder kinderen!!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 0m.wijers04-10-2011

Mooi hotel, rustig gelegen.

Voor de tweede keer in dit hotel. Mooie grote kamers met complete keuken, zithoek en groot balkon. Kamers aan de kant van het zwembad hebben ochtendzon. Op loopafstand van het centrum. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt is goed verzorgd. Niet kindvriendelijk, daardoor weinig kinderen en dus heerlijk rustig bij het zwembad. Geen minpuntjes? Jawel. de kitrand van het bad op kamer 213 is aan vervanging toe. En er zouden meer parasols bij het zwembad mogen zijn.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Leen & Wil02-09-2011

Goed hotel en wellicht nogeens terug.

Goede kamers.Hard bed.Koffiezetapparaat werkt niet.Vaatwasser de tweede dag weggehaald(onderhoud,reparatie ??)en nooit meer teruggezien.Veel potten en pannen maar geen koekenpan ! Goede service,vriendelijk personeel maar mensen(met name 1dame) bij de receptie moet nodig bijgeschoold worden.Was niet op de hoogte met busdienstregeling en wist zelfs niets van vertrek en aankomst tijden van de hotel shuttlebus.Alhoewel in de brochure van het hotel staat dat halfpension mogelijk is(wat wij niet overigens niet hadden genomen) bleek het restaurant alleen open voor ontbijt.Als je 's avonds aankomt is er geen mogelijkheid om nog wat te eten zelfs geen snack.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10ERTI13-07-2011

Prettig, servicegericht en relaxed Hotel

Luna Alvor Village Suites is een prettig Hotel, waar de gast echt gast is. Het ontbijt is uitstekend. Evenals de grote moderne kamers en zwembad. Gelukkig niet geschikt voor kleine kinderen waardoor je echt kunt uitrusten. Het avondeten lijkt ook prima en voor een goede prijs. Vraag aan de receptie wanneer zij het avondeten verzorgen. In het dorp diverse leuke autochtone restaurants, waar je in 5 minuten naar toeloopt. Daar kun je een menu nemen voor ca. 7 euro wat ook nog prima is. Aan de haven is het duurder. Wij waren erg tevreden en positief verrast. Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2011

4 tips over Hotel Luna Alvor Village Suites

• Chantal, 31-08-2012

Huur een auto en verken de omgeving. Er zijn zeer veel restaurants in Alvor en je kunt iedere avond fantastisch eten.

• Marijke, 05-06-2012

Er is een supermarkt op 5 minuten lopen (voorbij de camping linksaf)

• Bart, 22-11-2011

Vis of kreeft eten in een restaurantje aan de haven

2 vragen over Hotel Luna Alvor Village Suites

• Lous, 23-03-2014

vraag

Wie heeft er tips/info/advies over leuke dingen/restaurants in de regio? wij gaan in aug.14 hier naar toe, willen sowieso een auto huren, mogen 19jarigen autorijden in Portugal?. Gezin, 3 kinderen (13-18-19jaar) Hoe is de afstand naar het strand, gaat er een busje van het hotel (gratis)? is er een supermarkt in de buurt (loopafstand)? Zijn de suites ruim voor 5 "volwassen" personen?

• Ad Geilvoet, 26-02-2011

Transfertijd

Neckermann geeft bij deze keuze een transfertijd van 150 minuten vanaf Faro Vliegveld. Oad geeft bij een andere accomodatie in Alvor (Vittors Village) een transfertijd van 60 minuten. Waar moeten wij rekening mee houden wanneer we een transfer krijgen van de reisorganisatie

Hans Hoving, 16-07-2011

Vitors Village ligt in Ferragudo en dat ligt inderdaad op 1 uur afstand. Alvor ligt verder.

Tom, 21-07-2011

lvor rij je in 50/60 minuten gerekend vanaf het vliegveld Faro tot in het dorp zelf. Ferragudo Portimao, Praia da Rocha en Alvor liggen tegen elkaar aan.

Ik woon zelf in Alvor en dat de reisorganisatie er 2 uur voor uittrekt komt waarschijnlijk omdat ze eerst gasten in Albufeira en andere plaatsen afzetten. en als laatste Alvor en Lagos.

Hotel Luna Alvor Village Suites info

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats