Camping Dourada Alvor

CampingWeer vandaag25°18°
Camping Dourada Alvor

16 reviews over Camping Dourada Alvor in het Nederlands

Goede overwintercamping als er plaats is

Nelemans2
14-2-2018

Wij hebben hier 2,5 maanden overwinterd met onze caravan en twee honden. Bij aankomst mag je je eigen plek uitkiezen. De plaatsen zijn niet afgebakend. Wij hadden het geluk dat wij bij aankomst een mooie grote zonnig plek vonden, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. De een heeft hier een klein plaatsje, de ander een enorm grote. Er zijn veel vaste plaatsen.

Het is een terrassencamping waarbij de achtergelegen plaatsen vaak niet meer bereikbaar zijn doordat er een plaats aan de weg ingenomen is. Bij de receptie zijn we vriendelijk ontvangen. Wifi is gratis maar werkt niet altijd in het benedengedeelte, Sanitair is oud maar wordt redelijk goed schoon gehouden. Er is een goede supermarkt om de hoek met een heel goede bakker. Je kunt naar het leuke vissersplaatsje Alvor lopen. Er is een supermooi zandstrand met door planken verharde wandelpaden. Er zijn mooie lagunes, waar je in kunt wandelen en waar je veel vogels kunt spotten. Tegenover de camping goede uitlaatmogelijkheid met leuke paden voor je hond. Veel te zien en te bezoeken in de Algarve. Kortom, goed weer gehad en het was hier genieten.

Daar Overwinteren? Nooit meer!

Jan Ooms
15-5-2016

17 jaar lang de winter hier doorgebracht maar de laatste jaren gaat het echt bergaf met deze camping. Alle mooie plaatsen worden bezet door mobil-homes en jaarplaatsen. Beloofde reserveringen worden niet nagekomen en worden met wat loze woorden afgedaan "U vind wel ergens een plaatsje". Na verschillende jaren zo te zijn behandeld hoeft het voor mij niet meer. Geen aanrader dus.

Mwoah

Irene
6-9-2015

De camping op zich vond ik niet verkeerd. Het sanitair werd voorbeeldig schoongehouden! Om elf uur 's avonds zag ik ze nog a.h. schoonmaken.

Officieel is de camping verdeeld in een zona de tolerancia ( mag je meer "leven" maken) en een zona de silencio, waar wij bewust gingen staan. Dat er vervolgens vlak op ons lip diverse niet helemaal rustige mensen tot een uur of half drie 's nachts hun gang konden gaan ( ondanks klagen), heeft ons doen besluiten elders te verblijven en niet meer terug te keren. De nachtelijke levendigheid van vogels en honden deden de nachtrust ook geen goed.

Echt familiecamping.

Van
29-7-2014

Op een paar meters van een supermarkt gelegen, open 7/7

Geen aanrader

Marek
31-8-2013

We hebben 3 nachten in een mobile home geslapen. De stond enorm scheef. Naar verloop van tijd went dit wel een beetje maar eigenlijk kan het niet. De camping is niet erg goed of slecht maar het is het voor ons net niet. We komen hier dan ook niet snel meer terug. Als je het vergelijkt met de

Camping van yellow! 20 km verderop dan begrijp je waarom. Zeker als je bedenkt dat ze ongeveer even duur zijn

Wij gaan volgend jaar terug

Van
    27-7-2013

Supermooie camping, mini supermarkt , pizzeria, cafe, zwembad op de camping. Naast de camping grote supermarkt. Dorpje op slechts 10 minuten wandelen. Vele restaurants en winkeltjes.

Geweldige camping dicht bij stadje, gezellig

Marianne Bannenberg
    4-4-2013

Mooie niet standaard camping met alle vriendelijk personeel, moderne supermarkt om de hoek. Jammer dat er geen warm water is om te wassen en af te wassen, enige minpuntje

redelijk

leni
    27-10-2012

Camping is zeer netjes wordt allemaal goed bijgehouden

Alleen in Acsi boek staat gratis warm water maar dat geld alleen voor douchen

Als je warm water wilt voor de afwas kost je 0,50 eurocent en dan mag je blij zijn als het warm water werkt

Ze geven wel je 0,50 terug maar kan je met koud water verder en ook met de was als je iets met de hand wil wassen ook koud water

De wasmachine kost je 5,00 euro ( op veel campings goedkoper)

Het dorpje alvor is heel leuk ook de boulevard met terrasjes is zeer leuk

haventje kan je ook vanaf een terrasje bekijken

Het enigste grote MIN punt is dat zodra het schemerig wordt je knettergek van het honden geblaf uit het dorp hoort als de ene hond stil is begin de volgende of allemaal tegelijk

fantastische plek

Martha Luise Kamer
    7-8-2012

Wij zijn weer in Alvor geweest dit jaar (2012)en het was dit jaar helemaal super.

De toiletten waren verbeterd en een schitterende supermarkt naast de camping. Mijn man deed de boodschappen iedere dag. Verse broodjes en grote sortering en goedkoop.Dat moeten de Nederlanders hebben.

Wij zijn de hele oostkant van Spanje op de terugweg langs geweest maar dat was helemaal niets voor ons dus febr.2013 weer deze camping.

Vreselijk aardige beheerders en staat steeds open voor verbetering.

great place . will definitely return!

carol and keith reece
    1-9-2011

Very friendly owners Joe and his wife. Short walk into town of Alvor. A very pleasant town with plenty of restaurants to choose from. Able to choose pitch in open area's. Nice play area around childrens pool. Well maintained. Discount after 4 days stay.

Our family visited us for a few days and the baby loved our pool better than his own at their appartments

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dourada Alvor in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dourada Alvor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dourada Alvor scoort een 6.97 uit 10 op basis van 16 reviews.