Appartement Clube Alvor Ria

2008

goed

t.warmerdam
16-7-2008

mooi complex, schoon en ruim app. jammer dat alles op engels is gebaseerd en de nederlandse jeugd daardoor aan de kant staat.En slechte bedden maar evengoed hele fijne vakantie daar gehad

Prima vakantie.

Martien
2-7-2008

Park is in twee delen, beide met eigen zwembad.

Twee heerlijke weken doorgebracht.

2007

zeer slechte service in club alvorferias

G van Deventer
3-8-2007

zeer slechte service in club alvorferias. klachtenbrief is reeds verzonden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Clube Alvor Ria in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Clube Alvor Ria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Clube Alvor Ria scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.