Appartement Club Brisamar

100 reviews over Appartement Club Brisamar in het Nederlands

Mooi vakantiepark

R.Boekhorst
21-10-2011

Net terug van 15 daags verblijf in Brisamar. mooi complex prima appartement.

Keukenuitrusting erg karig,geen schilmesje,snijplank waterkoker en geen oven wel magnetron.

Wij hebben de schoonmaak als erg slecht ervaren,even moppen ,afvalemmer legen klaar!

Handdoeken verschonen en beddegoed is niet hun ding,heb er zelfs om moeten vragen bij de receptie.

Al met al goed appartement maar de hygiene liet erg te wensen over.

Ruim, rustig, maar eigen vervoer is handig.

Met kleine koters op vakantie
6-9-2010

Lekker ruim complex waar de kinderen voldoende speelruimte hebben, goed onderhouden tuinen. Nette zwembaden (4 in totaal), geen badmeester en gratis bedjes/parasol. Matrasje te huur voor Euro 1,50. Appartement werd keurig schoongemaakt, vriendelijk personeel en airco deed het uitstekend. Ook ruim opgezet met bad, wasmachine, magnetron, koelkast. Het geheel ziet er wel wat afgeraffeld uit, van buiten zou een likje verf niet verkeerd zijn. Idd veel appartementen eigendom van Portugezen, maar dat maakt het wel zo gezellig. Ik heb heel vriendelijk contact gehad met de "buren". Zo ook in het restaurant, vriendelijk personeel mits je ze vriendelijk benadert. Het eten daar is niet erg goed, maar in Alvor plekken genoeg waar je heerlijk kunt eten. Ik had zelf de hele week een huurauto en was daar erg blij mee, want zonder vervoer moet je behoorlijk wat km's op-en-af lopen richting het centrum of het strand. Er rijdt wel een busje begreep ik. Prima week gehad!

Leuk voor 1 week

Carla en familie
26-8-2010

Het klopt wat mijn voorganger/ster schrijft dat het deels verhuur is en deels eigendom. Er verblijven inderdaad zeer veel portugezen en spanjaarden op het park. De appartementen zijn opgeknapt. Wij hadden een zeer ruim appartement. Bedden in de woonkamer hoefden niet opgeruimd te worden, er was voldoende ruimte om ze te laten staan. Bij het zwembad is GEEN badmeester. Onze ervaring bij de receptie is zeker beter dan onze voorganger/ster. Spraken allemaal redelijk tot goed engels. Wilde ons graag helpen. De bus van het park reed wel terug. nl. om 13.15 uur en om 16.15 uur. Ook reden er bussen van de regio en stopte vlak bij Brisamar. Wij zijn alle avonden uit eten geweest. Op diverse plaatsen en dit was zeer betaalbaar. Voor een week hebben wij het lekker gehad. We hadden immers 2 dagen van te voren geboekt. Maar dat is niet tegengevallen.

Had beter kunnen zijn

Kranenkampjes
25-8-2010

Brisamar is complex met deels huur en deels eigen appartementen. Grote appartementen, compleet met airco (condenswater liep helaas wel over balkon), 4 pits inductiekookplaat,magnetron en wasmachine. Tuinen prima onderhouden, altijd plaats bij zwembaden op ligbedjes. Alleen bestrating rond de baden werd niet schoongehouden. Personeel bij bar snapt niets van horeca en klantvriendelijkheid.

Schoonmaak dramatisch: 1e week geen schoonmaak, 2e week na veel gezeur iedere dag maar dat bestond alleen maar uit het legen van de vuilnisbak, het doorspoelen van het toilet en snel een natte mop door een deel van het appartement. Animatie: minimaal. Vergeet uit vorige reacties: mannetje bij zwembad (doet niets, alleen kussens voor ligbedjes verhuren), Faja Lobi: bestaat niet meer. Maar andere restaurants zijn ook prima en niet duur. Bus naar dorp en strand rijdt alleen ma-vrij om 10, 13 en 16.00 uur dus heen gaat, terug moet je lopen of taxi (tussen 4 en 5 euro). Aanrader? Wij zijn beter gewend

leuk voor een keer

Annemieke
22-8-2010

wij zijn begin augustus 2 weken met ons gezin in Brisamar geweest. We hebben een hele leuke vakantie gehad. De appartementen zijn oud, ook al wordt gezegd dat ze opgeknapt zijn, en ze zijn echt heel erg gehorig. De hele dag en nacht hebben we geschuif van stoelen en gebonk gehoord. De bedden in de woonkamer zijn niet comfotabel. We hadden ook erg weinig kastruimte. De schoonmaak is goed, het verschonen van de handdoeken gebeurd iedere dag muv de zondag. De keuken is goed uitgerust, we misten alleen een snijplank.

De afstand tot het strand is erg ver om te lopen. Zonder een auto heb je erg weinig uitvalsmogelijkheden. De animatie is leuk, maar stelt niet heel veel voor. In augustus is het erg druk op het park, m.n. Fransen en Portugezen waren er.

Personeel in de receptie was vriendelijk, maar sprak erg slecht engels. Let op via welke org. je boekt, wij misten via touroperator 2 dagen. Have Fun!

goed appartament voor een geslaagde vakantie.

Henny en Marjon.
8-7-2009

Wij zijn hier van 26/6 t/m 3/7 09 geweest,een zeer goed appartement schoon,elke dag nieuwe handoeken,veel ruimte,en alles aanwezig wat je op een vakantie nodig hebt. in de avond en nacht was het lekker rustig op het park (af en toe een beetje lawaai), zwembad is ook perfeckt er loopt daar een mannetje rond dat zich helemaal uit de naad loopt om je van een zonnebed,parrasol,en bedjes te voorzien helemaal gratis.het centrum en het strand is wel ver van het appartament vandaan,wij hebben het lopend gedaan,centrum 15 min,strand 30 min,maar er rijd ook een bus van het appartament naar het strand op bepaalde tijden.net buiten het appartement zit restaurant Faja Lobi (hollandse eigenaar Peter). zeer de moeite waard om daar te gaan eten voor een goede prijs.wij zullen zeker nog een keer terug komen op deze lokatie.

leuk park

fam hosmar
14-1-2009

we zijn juli 2008 hier geweest , de huisjes waren erg goed . park zelf ook erg goed . zwembad goed. perfect

dus.het eten vond ik niet zo goed niet veel keus niet smakelijk.

wij zijn er 3 dagen geweest en moesten wegens familie omstandigheden helaas eerder weg, mischien dat het niet helemaal een eerlijke mening is wat het eten betreft. het entertainment was erg goed papagaaienshow geweldig.

ik zou het wel aanraden.

Geen 2e keer....

Hartog
28-8-2008

Wegens overboeking kwamen wij in Clube Brisamar terecht. Erg groot complex, naar onze mening te groot.....

Appartement was bij aankomst smerig, met name de vloer en binnenkant van de keukenkastjes.

1x per week schoonmaak was ook echt te weinig.

Om de dag kregen we schone handdoeken en werden de bedden opgemaakt.

Het zwembad was prima, de badmeester erg behulpzaam.

Een auto is aan te raden, het is ver lopen naar het centrum.

De algemene indruk is een 6, ik zou dit appartement niet aanbevelen aan familie en vrienden.

Goed appartement, matig eten

Laura
25-8-2008

Met 2 volwassenen en 2 kinderen Brisamar bezocht(AI). Appartementen waren zeer goed. Een uitgebreide keuken incl. wasmachine en ook de airco is een verademing. Verzorging van het app. is goed. Het hoofdgebouw is een beetje "vergane glorie". Is hoognodig aan een verbouwing toe. Het eten was goed maar weinig variatie. De verwarming van de gerechten is slecht. Wil je eens een keer wat anders dan is net buiten het park restaurant Faja Lobi (hollandse eigenaar). Een echte aanrader als je een keer wat anders wilt eten en je zit er een stuk rustiger (eetzaal Brisamar erg lawaaierig).

Prima accomodatie om tot rust te komen

De Goede
18-8-2008

Rustige accomodatie, prima eten, geen opdringereig vermaak, elke dag opgeruimd appartement. Twee schone zwembaden met kinderbad.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Brisamar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Brisamar in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Brisamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Brisamar scoort een 6.8 uit 10 op basis van 102 reviews.