Appartement Club Alvor Golf

Appartement Club Alvor Golf

7.3Goed

Portugal, Algarve, Alvor

Op vakantie geweest naar Club Alvor Golf?

7.3Goed

• 6.7Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Club Alvor Golf

• 9Ikke31-03-2009

leuk appartementencomplex

Het is inderdaad wat ver lopen naar het dorp en het strand, maar dat is bij iedereen bekend als je deze boekt. Dan moet je iets boeken in het centrum.

Verder is het goed aan teraden om een auto te huren.

Wij hebben een top vakantie gehad. vriendelijk prersoneel.

Gereisd met partner in juli 2008

• 6M. Braat04-08-2008

Zeer oud complex

Wij waanden ons 35 jaar terug in Oost Duitsland. Balkonhek was doorgeroest en afgezet met kippengaas. Douche dorst je niet aan te raken en spoot alle kanten op. Bedden waren keihard.Bar gesloten. Restaurant gesloten. Douchedeuren bij zwembad geen slot en koud water. Ligbedden waren doorgezakt. Wel netjes en schoon en personeel erg vriendelijk. Wij denken dat dit gebouw binnenkort gesloopt wordt daar de eigenaar iets verder een prachtig nieuw hotel heeft. Wij hebben wel en fijne vakantie gehad omdat we alleen maar in het appartement kwamen om te slapen.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Fam Kooreman04-08-2008

Netjes wel gedateerd

De afstand tot het dorp en strand is tamelijk groot. Met kinderen is een auto haast een must. De Appartementen zijn gedateerd maar worden keurig schoon gehouden. De appartementen zijn niet gechikt voor 4 volwassenen. Er kan geslapen worden op de bank in de kamer en in de "kist" onder deze bank. Jammer dat de bar niet open is. Wel kan men diverse drankjes aan de receptie krijgen.

Zakelijk gereisd in juli 2008

• 7W. Langstraat03-08-2008

Lekker voor een weekje!

Alvor Golf ligt op een kwartiertje lopen naar het dorp. Voor ons volwassenen goed te doen maar met kinderen kan ik me voorstellen dat je snel een taxi neem. Bij het appartement is eigenlijk alleen maar een zwembad als tijdverdrijf. Wel ideaal is het busje dat je op vaste tijden kan afzetten en ophalen bij het strand of in het dorp. Jammer dat hij 's avonds niet rijd.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Cynto14-07-2008

Heeeel erg leuk!

Ik was er samen met mijn vriendin en we hebben het er heel erg leuk gehad. Het was inderdaad een aardig stukje lopen naar het dorp en naar het strand. Maar toch hebben we elke dag dat stuk gelopen. Of met het busje naar het centrum en dan even winkelen en dan lopend verder naar het strand is ook erg leuk. Ons appartement werd elke dag goed schoongemaakt. Het klopt dat er hanen kraaien maar eigenlijk is dat best grappig. Toen ik weer thuis was werd ik om 4 uur wakker en dacht: Waar is die haan nou? Wat wel jammer was, was dat de bar beneden nooit open was. Het zwembad was wel erg lekker. Het is geen super goed appartement maar zolang je er zelf iets leuks van maakt krijg je een super vakantie! Zoals wij hebben gedaan!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 6adrienne kustermans13-01-2008

Wij hadden een ruim hoekappartement met 2 balkons. Het interieur is nogal verouderd. De badkamer is zeker aan vernieuwing toe. De keuken was niet echt een plaats waar je kan koken. Het fornuis verwarmde zeer traag dus water koken voor bv koffie duurde een tijd. Geen koffiezetaparaat aanwezig.Naar het strand kun je 2x per dag met het busje van het nabijgelegen hotel. Het dorpje Alvor ligt op ongeveer 20 minuten lopen.

Gereisd met partner in september 2007

• 7tamsma08-09-2007

Ruime appartementen.twee kamer appartementen,maar eigenlijk drie want er is een kleine extra ruimte waar een campingbedje in past goede schoonmaak in app. Geen airco!!! Klein (niet schoon) zwembad Te ver van strand en stad. elke morgen van 4 tot 7 uur twee hanen die kraaien.

Gereisd met familie in september 2007

• 9Frank en Jessica17-05-2007

Een prima appartementencomplex in een rustige omgeving. Iedere dag worden de bedden opgemaakt en het appartement schoongemaakt. De appartementen zijn zeer ruim en verzorgd. Een paar maal per dag rijdt er een gratis pendelbus naar Alvor en het strand. Nadeel is de afstand naar het dorp (ruim één KM).

Gereisd in mei 2007

Appartement Club Alvor Golf info