Aparthotel Alvor Baia

Aparthotel Alvor Baia
8,5

8 tips over Aparthotel Alvor Baia

Fam Waanders, 19-7-2015
Transfer Faro - Alvor is bijna 2 uur, koop wat te drinken en eten op het vliegveld voor je in de bus stapt.
van der Meer, 5-9-2014
kamers hebben grote balkons van zo'n 15 m2 , mooiste kant zwembadzijde ook qua zon
m&m, 11-5-2014

In het ziekenhuis aan de overkant zit een pinautomaat en dichtbij is een Spar.

Een dolfijnencruise met de speedboot van Blackrunner is de moeite waard. Overigens geen garantie dat je dolfijnen ziet maar wij zagen er wel een stuk of 80.

We hebben een aantal aanbieders voor Alvor Baia voor je op een rij gezet:

Carola, 3-5-2014
Als je hier heen gaat zorg dan dat je niet op de begane grond boven de restaurants terecht komt. Door de akoestiek is dit erg gehorig, je hoort de stoelen schuiven tot 01.00 uur (vanwege de schoonmaak) om zeven uur begint het ontbijt en wordt je er wakker van. Na twee nachten hebben we om een andere kamer gevraagd en dat hebben ze zonder problemen voor ons geregeld.
bestolen reiziger, 16-1-2014
huur geen kluis op de kamer! toch niet verzekerd! de derde dag van ons verblijf kamerdeur opengebroken, kluis opengebroken en alles leeggehaald!( juwelen, i-pad, gsm, bankkaarten, geld,reisdocumenten en laptop) geen enkele vergoeding van hotel en touroperator!!
Peter Poel, 6-7-2013
Auto huren , route vragen bij de hostess

Danny, 2-6-2013

Bezoek eens Praia da Rocha , niet ver van het hotel .

Mooi zandstrand en tal van winkeltjes .

Enkel te bereiken met taxi of auto , er rijden geen bussen naartoe .

Marleen, 21-9-2012
Wij hadden huurauto voor 1 week,prima optie omdat je dan zelf kunt gaan en staan waar je wilt.tip: stad Lagos,geweldige kust,te zien met bootje,gezellige binnen stad,oude kerk etc...

We hebben een aantal aanbieders voor Alvor Baia voor je op een rij gezet: