Aparthotel Alvor Baia

40 reviews over Aparthotel Alvor Baia in het Nederlands

Mooi en goed hotel.

Beppy
4-10-2017

Mooi hotel met heel groot zwembad. Grote nette kamers. Uitgebreide bufetten die goed worden aangevuld. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Animatie doen goed hun best. Een heel groot nadeel, de muziek staat zowel overdag als 's avonds loeiend hard. Echt niet om aan te horen.

Tip, huur een auto en ga lekker op pad.

Anoniem stel
23-8-2017

Super ruime kamers mooi zwembad top hotel.

Enige nadeel mag geen handdoeken op het balkon hangen om te drogen.

En als je gaat douche word de badkamer nat doordat de glazen afzetting lekt aan de onderkant.

Goed verzorgd familie hotel in de Algarve

Anoniem
3-8-2017

Modern goed verzorgd familie hotel, riante kamers dagelijks schoongemaakt, dagelijks schone handdoeken. Groot zwembad (fris/helder water) wel in hoogseizoen te weinig ligbedjes hierdoor begint het "handdoekje leggen" al vroeg in de ochtend. Eten van goede kwaliteit voor ieder wat wils, wel luide akoestiek in restaurant. Om rustig te dineren moet je of bij opening of sluiting gaan eten. Ofwel buiten gaan zitten helaas zijn hier maar 4-5 tafeltjes neergezet. Dranken voor all-inclusive formule van redelijke kwaliteit. Animatie prima, gehele dag activiteiten rondom zwembad in de avond kinderdisco en vermaak tot ongeveer 22h hierna heerlijk rustig in hotel.

Het hotel ligt afgelegen ongeveer 15-20 minuten lopen naar pittoresk dorp Alvor met leuke typische Portugese straatjes en boulevard. Strand met shuttle bus binnen 5 min bereikbaar, bij strandtentje voor 10-15 euro 2 strandbedden/parasol/2 gratis drankjes. Helaas hier en rondom strand geen mogelijkheid om snel te douchen.

Heerlijke vakantie gehad 💖

Fam Bouwmeester
2-8-2017

Het was fantastisch

Hotel prachtig, sevice super en mensen mega aardig en spreken bijna allemaal engels.

Private taxi met paarse shirts (Madeline en man) zijn goedkoop en super vriendelijk

En een boot huren bij luis en zijn vrouw van alvor boats is ook zeer aan te raden.

We hebben wel 50 dofijnen gezien ( ook mazzel)

Lekker shoppen bij aqua shopping

We gaan volgend jaar weer terug.

Op en top genoten met man, kinderen en zus en zwager

MAURICE
6-7-2017

Een goede uitvalsbasis voor uitstappen.

Voor personen die minder goed te been zijn is het aan te raden een wagen te huren .

heerlijke plek

Barbara Schipper
24-4-2017

Hotel Avor Baia in Alvor is een heerlijk, kindvriendelijk hotel! Heerlijk eten, hele mooie kamers met vriendelijk personeel en een leuk animatie team. Er is genoeg te doen. Alvor ligt op 10 minuten lopen vanaf het hotel. Leuk dorpje

Oude reviews (archief)

Toffe vakantie gehad!

Joke
11-8-2016

Wij hebben hier 10 dagen verbleven met onze kids van 3 en 5 jaar. Het hotel is groot, modern en nog vrij nieuw. De kamers zijn echt super, veel ruimte en een gigantisch terras eraan. We kregen elke dag propere handdoeken.

Er zijn 2 restaurants, waarvan eentje meer gericht op gezinnen. Zowel wij als onze kinderen hebben hier lekker gegeten. Ook de snacks in de namiddag vielen in de smaak.

Het zwembad is megagroot. Helaas geen glijbanen, de leuke speeltuin in de buurt van het zwembad maakt dit wel goed. Animatieteam is ook in orde. Helaas wel geen Nederlandstalige animatie, maar voor onze dochter van 5 was dit geen probleem. Ellke avond kinderdisco aan het zwembad.

In de buurt is er een klein dorpje (wandelafstand), veel is er wel niet te zien. Het strand is iets verder maar er rijden shuttlebussen van het hotel.

We zijn ook naar de zoomarine geweest ( geboekt met touroperator) . Dit was echt een toppertje.

modern hotel

bert
8-6-2016

hotel ligt op ongeveer op 2hr 15 rijden van de luchthaven (met touroperator geweest).

in de buurt is er weinig te zien , klein dorpje op 15 min wandelen met weinig winkels. regelmatig een frisse (koude) wind die van over zee naar het hotel waait.

eten en bediening is goed , kamers en terras worden zeer snel (gekuist).Er waren gasten die 3 dagen moesten wachten op propere handdoeken , champo werd niet bijgevuld

1 fles water per verblijf in frigo. s' avonds weinig te doen , buiten wekelijkse bingo avond.Is een goed hotel om volledig tot rust te komen daarom waren er ook tijdens ons verblijf veel ouderen mensen aanwezig.

Fantastisch hotel...........

alvor baia
23-8-2015

Super verblijf gehad met ons gezin, prachtig modern hotel, goede schoonmaak en zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Het eten was zeer goed van kwaliteit en hier hebben we toch echt al veel ervaring mee. Er zijn 2 restaurants met verschillende openingstijden, hierdoor is de drukte beperkt. S'middags ijs, snacks en diverse lekkernijen verkrijgbaar beneden bij de bar. Er zijn 2 bars om drinken te halen.

De kamers zijn perfect, enige was dat de bedbank te klein was voor onze zoon. Dit aangegeven bij de receptie en er werd direct een 1 persoonsbed geplaatst. Het weer was wat wisselend, soms harde frisse wind, koude avonden en dan weer snikheet. Zwembad vonden de kids aan de koude kant. Naar het strand rijd een busje, lopen kan maar is langs een weg soms zonder stoep, dus gevaarlijk. Strand is geweldig groot, water steenkoud. Alvor goed aan te lopen en gezellig. Al met al kan je prima te voet maar de omgeving is heuvelachtig en soms vlak langs de drukke weg.

Prima accomodatie

Fam Waanders
19-7-2015

Een groot, nieuw en mooi hotel. Tijdens ons verblijf weinig landgenoten, veel Britten, Spanjaarden en Belgen. Kamers zijn prima, bedden zijn akkoord en balkon is super. Twee TV's met BVN en teletekst. Neem wel zwembadzijde anders valt het uitzicht tegen. Zwembad is groot, water aan de koude kant maar wel te doen. Voldoende ligbedden en parasols, er wordt gelet op te vroeg handdoekje leggen. We hadden in de week van 6-13 juli prima weer echter nadeel van het weer is de vaak aanwezige, ietwat koude zeewind die het soms koud deed aanvoelen. All-inclusive is qua kwantiteit 100% en kwaliteit is ook voldoende. Handdoeken service is goed, 20 euro borg per handdoek. Omgeving hotel is saai, plaatsje Alvor is 15 mt lopen en is leuk om te bezoeken. Minder waren we te spreken over avond entertainmant, De aankleding van de bars en restaurants kan beter. Dochter van 7 was wel goed te spreken over de dagelijkse mini disco! Personeel is super aardig. Het is een aanrader om Alvor Baia te bezoeken!

We hebben een aantal aanbieders voor Alvor Baia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alvor Baia in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alvor Baia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alvor Baia scoort een 8.49 uit 10 op basis van 42 reviews.