Aparthotel Alvor Baia

50 reviews over Aparthotel Alvor Baia

• 2019
    3Dhr van zante11-11-2019

Nooit meer

Het was een zeer slechte vakantie.. veelal Engelsen en de sfeer werd daar niet beter op.. het eten was ondermaats en mijn kinderen zaten de insecten te tellen.. kortom niet smakelijk... het dorpje is prima maar best ver gelegen.. Het personeel is totaal niet gast vrij terwijl ze dat wel pretenderen.. al met al nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Jan Van Hulle11-08-2019

Doen we zeker nog eens

Eerste keer Alvor Baia en het is goed meegevallen. Vanaf het moment je in het hotel aankomt doet het personeel alles om je een leuke vakantie te bezorgen. We hadden verzorgde kamers, die iedere dag grondig werden gepoetst (al vraag ik me af waarom je in een all-in hotel een keukentje nodig hebt). De mensen uit de verschillende bars en restaurants doen hun uiterste best om je je te helpen. We boekten ook twee uitstapjes en daarbij is de 4 x 4 dag een dikke aanrader; geen touriststuff, maar een rondrit met aandacht voor het authentieke dorpsleven, flora en fauna en de gevolgen van de grote bosbranden (obrigado, Jezus). Het eten was soms niet heel warm, maar dit is niet makkelijk met zo'n grote bende volk. Wel veel variatie, met iedere keer een verzorgde saladbar, vlees- en visbuffet en een vegetarische optie. Als ik dan één iets moet zoeken als negatief punt, dan is het de overvloed aan Britten.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Fam. vd H.11-07-2019

Fantastisch hotel! Enorm genoten

Heel fijn hotel. Geweldig genoten met onze zoon van 2,5jaar. Hotel ziet er prachtig en modern uit! Mooie en vooral schone kamers. De schoonmakers kwamen elke dag onze kamer schoonmaken, super fijn! Wat wij ook fijn vonden dat er een restaurant speciaal voor de gasten zonder kinderen is en een restaurant speciaal voor gasten met kinderen. Dorpje is op loopafstand en zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. Schattige straatjes en een gezellige boulevard bij de haven. Zwembad is heel ruim opgezet en kinderen kunnen zich uren vermaken in het kinderzwembad. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Marcel14-05-2019

Geweldig

Het was een super verblijf zeker ook omdat het niet geheel vol was. Geboekt bij touroperator maar de hostess stelt niets voor. Freddie. Was alleen maar bezig reisjes aan te smeren en wat moest vertellen hoorde later via andere touroperator hostess goeie lui.

Gereisd met partner in mei 2019

• 5Eus Du Moulin18-04-2019

Noooit meer

Eten zeer matig, enige betaal bar zit vol met niet betalende gasten en heeft een beginnend personeelslid staan die geen fatsoenlijke cocktail kan maken en wordt totaal niet ondersteund.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Nosja19-10-2018

Een aanrader in de prachtige Algarve.

Heerlijk ruim, schoon hotel, vriendelijke medewerkers, super kamer, veel ligruimte bij groot zwembad, gezellige animatie en ruime keuze in gevarieerd en smakelijk eten. Een prachtig strand is dichtbij, maar de weg er naar toe is erg onprettig om te lopen. Gebruik de hotelbus, deze rijdt meerdere keren per dag van het hotel naar het strand. Ga je daar linksaf heb je strand met rotsen, rechtsaf is een uitgestrekte zandvlakte. Binnen 10 minuten loop je naar het leuke centrum van Alvor met veel eettentjes en een kleine haven. Tip: neem de boot naar Lagos (vismarkt, oud centrum, boottocht naar Ponta da Piedade) en ga met de taxi terug (€ 25). Met de taxi (receptie belt deze voor je) naar Praia da Rocha (€ 8) is een aanrader. Loop de boulevard uit bezoek de burcht en loop via de burcht het centrum in. Neem een taxi terug naar het hotel. Hotelkamer is top: ruim, goed ingedeeld (2 gedeelten beiden met tv), groot balkon en geen geluidsoverlast.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Carina15-09-2018

Aanrader!!

2 dagen voor vertrek lastminute geboekt voor een heel aantrekkelijke prijs. We zijn all inclusive Turkije gewend (Delphin hotels, Voyage Belek etc.) dus we verwachtten geen super luxe. All inclusive is ietwat uitgekleed, niets in de minibar wat overigens een fijn tafelmodel koelkast is. Flesjes water horen er ook niet bij maar je kan wel drinkwater tappen. Aan te raden is om zelf een paar 100 meter verderop wat drinken te halen. Eten daarentegen was echt super lekker, niet heel veel keuze maar toch elke dag wel iets anders en goede kwaliteit. Ligging niet heel goed vergeleken met bijvoorbeeld Ferragudo waar we eerder zaten. Kamer is super, lekker ruim. Zwembad is ook top, leuk speeltoestel in het peuterbad met een speeltuin erachter. Huur zeker een auto om al het moois van de Algarve te zien, wij zijn voor de 2de keer verliefd geworden op deze prachtige streek!! Volgende keer zouden we geen all in meer kiezen maar lekker lokaal eten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Cherisch23-08-2018

Fantastisch hotel. Eten erg gevarieerd en veel. Locatie is rustig , auto huren aan te raden als je de omgeving wilt zien. Veel animatie, erg leuk gedaan. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Stranden zijn erg mooi in de algarve die zeker bezoeken. Mochten wij teruggaan naar portugal zullen wij dit hotel zeker opnieuw boeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Beppy04-10-2017

Mooi en goed hotel.

Mooi hotel met heel groot zwembad. Grote nette kamers. Uitgebreide bufetten die goed worden aangevuld. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Animatie doen goed hun best. Een heel groot nadeel, de muziek staat zowel overdag als 's avonds loeiend hard. Echt niet om aan te horen. Tip, huur een auto en ga lekker op pad.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Anoniem stel23-08-2017

Super ruime kamers mooi zwembad top hotel. Enige nadeel mag geen handdoeken op het balkon hangen om te drogen. En als je gaat douche word de badkamer nat doordat de glazen afzetting lekt aan de onderkant.

Gereisd met partner in mei 2016

8 tips over Aparthotel Alvor Baia

• m&m, 11-05-2014

In het ziekenhuis aan de overkant zit een pinautomaat en dichtbij is een Spar. Een dolfijnencruise met de speedboot van Blackrunner is de moeite waard. Overigens geen garantie dat je dolfijnen ziet maar wij zagen er wel een stuk of 80.

• bestolen reiziger, 16-01-2014

huur geen kluis op de kamer! toch niet verzekerd! de derde dag van ons verblijf kamerdeur opengebroken, kluis opengebroken en alles leeggehaald!( juwelen, i-pad, gsm, bankkaarten, geld,reisdocumenten en laptop) geen enkele vergoeding van hotel en touroperator!!

• Peter Poel, 06-07-2013

Auto huren , route vragen bij de hostess

7 vragen over Aparthotel Alvor Baia

• Daphne, 29-07-2019

Familie met kindjes

Gaan er nog meer gezinnen deze week of volgende week naar dit hotel?

• GJ vd stelt, 03-07-2018

weet iemand of er minder diepe gedeeltes zijn of is gehele zwembad even diep en dan bedoel ik niet een gedeelte voor kleine kinderen

• patje23091960, 06-11-2016

Maaltijden

Bestaat de mogelijkheid om buiten te eten

Aparthotel Alvor Baia info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand18 minuten lopen, 2 km, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen