Hotel Eurotel Altura

Hotel Eurotel Altura
8,4

4 tips over Hotel Eurotel Altura

Leo, 11-12-2015
Stranden zijn geniaal en men kan urenlange wandelingen naar nabij gelegen plaatsen maken
Frank57, 22-12-2013

Huur een auto om tochtjes te maken. Naar Tavira of Olhaõ of langs de Spaanse grensrivier.

Neem niet de dure tolweg maar gewoon de N125, is goed te doen en er zijn zat plekjes langs de kust voor een kopje koffie of een maaltijd.

Naar Monto Gordo lopen en dan bij het tweede visserstentje lekker een visje eten. Houd de getijden in de gaten voor een makkelijke of zware tocht langs de zee.

Het achterland is niet zo mooi als in de West Algarve.

marie, 17-6-2013

hou rekening met het seizoen ! wij zijn hier geweest van 2 juni tot 16 juni 13, we hadden van 6 tot/m10 juni koud herfstweer =18graden! steeds frisse Atlantische bries aanwezig! wie zeker wil zijn kiest best later!

Sevilla uitstap is een aanrader !=Real Alcazar! Lissabon hebben we gedaan bij 18 graden=3.5 uur enkel!=geen aanrader bij warm weer, onbekend Algarve geen aanrader, Tavira stelt weinig voor. Hou rekening met de hotelkeuze.

We hebben een aantal aanbieders voor Eurotel Altura voor je op een rij gezet:

Luit Groot, 24-5-2012
wij waren begin mei in het hotel maar Altura is dan nog een leegstaand dorp een enkele koffiebar is open vanaf 11.00 uur een enkele winkel voor strand artikelen .De dichts bijzijnde supermarkt gaat pas 30 mei open.Op het strand staat nog niets! geen parasols en ligbedden!!

We hebben een aantal aanbieders voor Eurotel Altura voor je op een rij gezet: