Hotel Eurotel Altura

37 reviews over Hotel Eurotel Altura in het Nederlands

goed!

anoniem
8-10-2018

altura is erg rustig en weinig winkel mogelijkheden

Mooi hotel, goed ontbijt en diner, gehorige kamers

Huub Brekelmans
21-7-2017

Het hotel ligt in het rustige stadje altura.Wij waren er in april dus nog voor het drukkere seizoen.Het hotel is mooi ingericht en ziet er netjes uit. Het prachtige strand ligt op loopafstand van het hotel. Vanuit Altura kun je over het strand heerlijke wandelingen maken naar nabijgelegen dorpjes. Vergeet vooral niet de prachtige schelpen te verzamelen waarmee het strand is bezaaid.Het ontbijt en het diner waren goed verzorgd. De kamers zijn ook netjes maar wel gehorig.

Vanuit het hotel kun je aan enkele excursies deelnemen welke door het hotel gratis aangeboden worden De excursies worden uitgevoerd met het hotelbusje met een beperkt aantal plaatsen dus tijdig reserveren is aan te bevelen.Het stadje Altura zelf is rustig maar heeft toch voldoende terrasjes en restaurantjes.

Samenvattend: Wij hebben het goed naar onze zin gehad in zowel Eurotel Alture

als Altura zelf. Het blijft jammer dat de kamers gehorig zijn.Anders zou ons verblijf nog beter zijn bevallen.

Ruime comfortabele kamer en goed half pension.

Marianne
20-7-2017

Het hotel ligt bij het strand. De kamers zijn comfortabel, ruim en zeer schoon. Alle kamers hebben zeezicht. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Het avondeten was simpel maar goed. Beneden in de lounge was er regelmatig live muziek. In Altura zelf is niet veel te beleven. Het hotel beschikt over een Spa, zwembad, tennisbaan en midgetgolf en heeft een leuke tuin waar je kan zitten.

Ultieme ontspanning.

Ela en Ger Hompe
14-5-2017

De ideale manier om de winter door te komen.Rust,zon,lekker eten en wandelen.

Rustig, prachtig gelegen hotel

Christine
6-5-2017

Heel mooi gelegen hotel, erg rustig. Standaardkamers beetje aan de kleine kant, maar wel heel compleet ingericht en schoon. Prima douche/bad(kamer) en hele goede bedden. Goede schoonmaak, handdoekenservice. Uitzicht op zee is prachtig. Balkon is klein, wel met een zitje. In het voorseizoen nog veel niet open in de omgeving en ook nog geen ligbedden op het strand.

Fijn personeel, spreekt goed Engels, hotel is van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad met daaromheen mooie tuin met ligbedden en parasols.

Wifi is gratis en in het hele complex goed beschikbaar, beetje aan de trage kant.

Heel goed ontbijtbuffet, heel compleet. Avondbuffet ook erg lekker.

Auto huren om de omgeving te bekijken is wel aan te raden. Wij hebben dit ook via de receptie van het hotel geregeld, was prima voor elkaar.

Hotel is vooral voor mensen die van rust houden. Als je vermaak en vertier zoekt moet je hier niet heengaan. Ik vond het er heerlijk.

Een super mooie vakantie gehad!!

Fam Mulder
2-10-2016

Het is een heel mooi hotel,met hele mooie ruime kamers, Het personeel was super vriendelijk en zeer behulpzaam

Een heel mooi geel zandstrand bij het hotel.

Veel variatie met het eten al mag het eten soms iets warmer zijn maar keus in overvloed. Het is wel aan te raden een auto te huren want om echt wat te zien moet je wel naar andere plaatsen toe.

Al met al top Hotel Eurohotel Altura!!

Fantastisch, gaan volgende jaar weer.

Willeke
22-4-2016

Hotel ligt erg rustig (het is ook de enige hoogbouw in Altura).

Mooie kamer, goed eten en vriendelijk personeel.

Het hotel is voorzien van een spa met alles wat erbij hoort, fitneszaal, leeszaal en buiten een prachtige tuin met groot zwembad.

Als je van wandelen houd is dit de plek om te zijn aan de Algarve.

26 km. prachtig strand, je loopt van het hotel het strand op en dan loop

je bv naar Monte Gordo of naar Manta Rota en Cacela Velha door het

prachtige natuurgebied de Ria Formosa.

Het hotel laat bijna iedere dag een gratis busje naar een mooie plaats rijden waar je enkele uren kunt verblijven. Wel op tijd doorgeven want vol is vol. In Altura voldoende cafetjes en restaurantjes.

Heerlijk hotel voor mensen die van rust houden

Esther Wijnands
5-3-2016

Eurotel is een prettig hotel in het zeer rustige Altura.

Vanuit het hotel loop je rechtstreeks het strand op.

Alle kamers hebben zeezicht .

Vriendelijk personeel.

Rustig maar een keer genoeg

Leo
17-11-2015

Hotel ligt rustig .praktisch op het strand, alle kamers met uitzicht op zee

Er rijd op diverse dagen een shuttlebus van het hotel naar diverse plaatsen zoals op schappelijke tijden .

Ontbijt is goed maar eenvoudig .

Diner ronduit te matig voor een 4 sterren hotel

van Au bain marie heeft men nog niet gehoord, het eten wordt warm gehouden op spiritus vlammetjes, met als gevolg dat alles koud is.

Eten is voornamelijk gestoomd en 5 dagen in de week kabeljauw en rollade, slechts 1 keuze van elke soort en wordt niet tijdig aangevuld!!

Niet genoeg plaats zodat sommige mensen pas na 8 uur s,avonds konden eten. een must om op klokslag 7 uur voor de deur te staan !!

Mooie ruime kamer met, , nadeel badkamer komt uit in slaapgedeelte en was erg klein. Als men nachts naar het toilet ging was de gehele kamer verlicht.

AC maakte veel geluid

Zwembad niet verwarmd

Zwembad binnen tegen betaling

Vaak slechts 1 lift, omdat water uit lift schacht moest worden gepompt!!

matig schoonmaak .

Voor herhaling

Peter
19-10-2015

De eerste week oktober heerlijk acht dagen in het Eurohotel gezeten. Mooi hotel in een mooie rustige omgeving. Mooie grote kamer met mooi uitzicht over zee. Prima bedden. Vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet is uitgebreid en ruim voldoende. Ruim voldoende plekken in het hotel om even rustig te lezen of te zitten. Mooi zwembad met ligbedden en voldoende schaduwplekken. Goed onderhouden tuin. Eigen in-uitgang naar het strand.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het diner maar in de restaurantjes in de omgeving gegeten. Voldoende keuze in diversen restaurants en zeker nog betaalbaar. Dit is ook goed voor de plaatselijke economie. Op paar minuten lopen kleine supermarkt.

Wat ons betreft een prima plek voor een weekje relaxen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurotel Altura in Altura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurotel Altura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.