Appartement Alagoa Praia Norte

Portugal, Algarve, Altura

8.6Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Alagoa Praia Norte voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

29 reviews over Appartement Alagoa Praia Norte

• 9Harry Kaspers13-05-2017

Hier kom je tot rust.

Cultuur van het Portugal zoals ik graag wil meemaken. Ook was het eten fantastisch en niet duur.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Ron Steffens03-05-2016

Erg goed

Rustige omgeving, goed appartement met aardig personeel Voor echte vakantiegangers weinig te beleven in de plaats zelf. Wel kan je er tot rust komen.

Gereisd met partner in april 2016

• 8Gertie22-08-2014

Waar voor je geld

Inmiddels wat meer ligstoelen maar die zijn eigenlijk nooit tegelijk bezet. Heerlijk rustig,op blaffende hond 24/7 na. Inderdaad gehorig.Wel waterkoker en koffiefilter aangetroffen.Appartement dus geen fohn aanwezig. Fietsjes ideaal.In de omgeving leuke uitstapjes mee te maken.Bovenste appartement groot terras,zonder parasol.Wel super uitzicht!Bibliotheekje met nederlandstalige boeken en tijdschriften.Heerlijke week gehad.Niet over twijfelen.Gewoon goed.Alles wat je nodig hebt.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9P. van Beek01-09-2013

Heerlijk vakantie vieren

Wij hebben het heerlijk gehad in Alagoa Praia. Ons appartement lag op de derde etage, met een prachtig dakterras en fantastisch uitzicht! Het appartement is rustig gelegen. Personeel spreekt klein beetje engels en is behulpzaam. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Schone handdoeken had wel wat vaker gekund. De keukeninhoud was voldoende, er was zelfs een waterkoker. Fietsen erbij is ideaal, maar alles is op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7Lysanne29-08-2013

Redelijk oké

Zeker geen 8,8 waard. Maar het is ook niet erg duur, dus dan kan je dat ook niet verwachten. Qua prijs/kwaliteit verhouding is het oké. Ligging prima, rustig, netjes (fietsen erbij via touroperator, da's heerlijk!). Appartement is redelijk ruim. Keuken uitrusting is waardeloos. Je moet pan water opzetten en daar ook je theezakje in hangen. Geen mogelijkheid voor koffie maken (geen filterhouder). Rommeltje qua glazen etc. Super super super gehorig, echt niet fijn (schuiven van meubels, optrekken aluminium scherm, deuren, nachtelijk komen/gaan). Dus heb oordopjes ingedaan en dan heb je er bijna geen last van. Receptie personeel is erg vriendelijk, willen je altijd met alles helpen, dus gewoon vragen. Net als de hostess touroperator Marha. Bedden worden elke dag opgemaakt (-/- zondag), maar schoonmaken? Nee, da's met de Franse (Portugese?) slag. Niet echt top. Schone handdoeken 1 x 4 dagen en dat is wat ons betreft toch echt te weining. Zwembad is niet groot, maar voldoet, 14 ligbedjes.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Jan kroos14-07-2013

Ruime en rustige accommodatie

Prima accommodatie: ruim, schoon en goede ligging met een fijn klein zwembad. Het is een rustige omgeving alhoewel het app. wel gehorig is. Dit app. heeft helaas geen bar maar er is wel continu iemand aanwezig die zeer vriendelijk is en je helpt waar nodig. Iedere dag behalve het weekend wordt de kamer keurig opgeruimd/schoongemaakt. Je zit in een klein dorp waar geen bars of uitgaansleven is maar wel voldoende restaurants met lekkere koffie. Bier en koffie is goedkoop: 1 euro. De Reisorganisatie staat voor je klaar als het nodig is. Bij een late vlucht kregen wij een lunchpakket en tijdens ons verblijf een gratis fiets, dus naar het strand in een paar minuten. Overigens de fietsroutes hebben we niet ontdekt, wil je ergens naar toe fietsen moet je altijd eerst een stuk over de snelweg brrr. Kortom: wij (begin 50 en zonder kinderen) wilden een rustige zonvakantie met lekker eten en een goed strand en deze is voor ons geslaagd.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Clara van Limburg23-03-2013

Geweldige plek

Heel prettig appartement, vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Wat ik wel miste was een waterketel of een gewoon koffiezetapparaat. Appartement in rustige omgeving, wel op loopafstand strand, heerlijk!! Geen restaurant, maar in de omgeving genoeg eetgelegenheid, kamers worden redelijk schoongemaakt en de bedden 1 x per 4 dagen, zondags wordt er niet schoongemaakt endus ook geen nieuwe handdoeken. Zeker een aanrader om terug te komen. Prijs is prima voor dit appartement

Gereisd met partner in maart 2013

• 0Marieke02-11-2011

Rustige plek in Altura

Een rustige plek met geen verkeerslawaai. Appartementen zijn gehorig. Als je er een langere tijd verblijft zijn de stoelen en de bank niet comfortabel om op te zitten. In de loungeruimte staan grote zachte banken. Het personeel is erg vriendelijk, de appartementen zijn schoon. Er is de laatste tijd teveel bespaard op onderhoud van warmwaterboiler en kookplaatjes, met storingen tot gevolg, dat is jammer. De omgeving biedt veel variatie. Prachtige stranden, mooie natuur en een gevarieerd achterland. Met de fiets en bijgeleverde beschreven routes is het leuk om de omgeving te ontdekken. De fietsen hebben versnellingen, het achterland is heuvelachtig. In deze tijd van het seizoen zijn er verschillende winkeltjes gesloten en is het in de restaurants erg rustig. Vooral Nederlandse toeristen in Altura. Er is een grote supermarkt die dagelijks open is.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8riatiebosch02-07-2011

Heerlijke plek.

Wij komen a.h.w.thuis en iedere keer genieten wij volop.Schoon appartement en zeer vriendelijk personeel.Bovendien een fiets waar wij de omgeving kunnen verkennen. Supermarkt op korte afstand.Zwembad aanwezig.Echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9petra19-06-2011

Aanrader!

Schoon en ruim appartement. Hele vriendelijke mensen bij de receptie. Wij zaten op de 3e verdieping, heel mooi uitzicht over het dorpje en de zee, maar op het balkon was het rond de middag echt veel te warm om te zitten. Onder de parasol bij het zwembad is het dan heerlijk. Fietsen via Primavera echt ideaal. Wij kwamen vroeg aan en door Primavera was er een tasje met een ontbijt- lunch pakket geregeld. Wij zijn een dagje met de bus naar Vila Real geweest en vandaar met het pontje naar Ayamonte in Spanje. Bij de haven is een leuke kleine dierentuin, erg mooi aangelegd. Ernaast is nog een speeltoestel, leuk voor de jonge kids. Verder met de trein naar Tavira geweest, zeker de moeite waard om te bezoeken. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen