Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag29°22°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ria Park Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Ria Park Hotel & Spa in het Nederlands

fantastisch

Jan Willem
2-5-2012

Geweldige service, je voelt je 100% gast ! Zowel bij de receptie, de bar, restaurant, maar ook de kamermedewerkers zijn ontzettend vriendelijk. Heerlijk zwembad binnen en buiten, vlak bij het strand. Niet zo'n toerististisch

Gereisd Met vrienden in april 2012

goed hotel

Mike
31-7-2011

We hebben een week in Ria Park Resort gelogeerd en vonden het een heel goed hotel. Veel Engelsen en Portugezen. De kamer was aan de kleine kant, zeker omdat we me 2 volwassenen en een kind waren. Er bleef niet veel loopruimte meer over tussen de bedden. Wel een uitstekende service : iedere dag vers fruit en een fles water op de kamer. 2 x per dag nieuwe handdoeken, een chocolaatje voor het slapen gaan werd op het bed gelegd... Ondanks dat er voor (kleine) kinderen niet veel te doen was, hebben we een super vakantie gehad !

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

eerder 3 sterren dan 5.

Boudewijn van Heezik
22-7-2009

Kamer met zeezicht gereserveerd, niet gekregen, ook de package met spa viel in het water, deze was dicht vanwege de lage bezetting. Mevrouw van reserveringen wilde geen oplossing biiden, wat me erg tegenviel. De bediening is vriendelijk, maar prijzen zijn hoog voor hetgeen je krijgt...

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Mooi hotel, maar in vergelijking met andere 5 sterren die

Gast
24-8-2006

Mooi hotel, maar in vergelijking met andere 5 sterren hotels die wij bezocht hebben, niet behorend tot de top 10. Zwembad en omliggende ruimte erg klein. Personeel keurig, maar in het restaurant is de professionaliteit van de bediening ver te zoeken. De prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Hotel heeft vijf sterren-geen vier zoals in het overzicht

Gerard
1-7-2005

Hotel heeft vijf sterren-geen vier zoals in het overzicht vermeld staat.Ligt in een rustige omgeving en grenst aan een natuurreservaat.Hotel geeft uitzicht op pijnboombossen, de duinen en de zee. Ontbijt en diner zeer goed. Prijzen voor een lunch-hapje b.v. bij de poolbar enigszins aan de hoge kant.)Clubsandwich Euro 11,-.Biertje(in plastic beker)Euro 4,-.Fanta/cola(in plastic beker) Euro 2,50.Wijntje(uit de kaart) bij diner vanaf ca. Euro 16,-. Kortom kwaliteit goed, prijzen iets te hoog.Hotel is een aanrader voor mensen die rust zoeken met in de nabijheid prachtige en eveneens zeer rustige stranden.Enige rustverstoorder is het vliegverkeer van en naar Faro. Advies : huur er een auto bij. Verbleef er in de periode 13/6 t/m 27/6/05 in een junior suite en kijk terug op een fijne vakantie.

Gereisd Anders in juli 2005

uitstekend chic hotel rustig gelegen in de bossen aan het

esther en bas
17-4-2005

uitstekend chic hotel rustig gelegen in de bossen aan het strand. wel zouden wij aanraden een auto te huren Vaak praten wij nog van over onze topvakantie aldaar

Gereisd Anders in april 2005

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Portugees, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ria Park Hotel & Spa in Almancil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ria Park Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.