Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag29°21°

2008

mooi, kleinschalig hotel

Guy
14-8-2008

Mooi hotel, wat verouderde, maar ruime kamers. Werden goed schoongehouden. Het avondbuffet was eenvoudig, maar erg goed van kwaliteit. De miniclub was op 5 minuten van het hotel. In het hotel voornamelijk Portugezen, Spanjaarden en Engelsen. Aanrader !

Gereisd Familie in augustus 2008
2007

Een parel van een hotel !! Zeer ruime kamers, prachtig in

Cindy
16-7-2007

Een parel van een hotel !! Zeer ruime kamers, prachtig gebouw, zeer vriendelijk, heel lekker eten, in buffet vorm. Enige minpunt, ligt nogal afgelegen, voor excursies, soms heel vroeg weg en laat weer terug (te laat voor te eten in het restaurant ), wij hadden HP, wat zeer aan te raden is want in de buurt is er niks anders. wel prachtomgeving als je houd van rust, het complex op zich is een heuse vallei.

Gereisd Familie in juli 2007
2005

Vol verwachting klopte ons hart toen we richting Ria Park

Randy Mets
15-9-2005

Vol verwachting klopte ons hart toen we richting Ria Park Garden togen, dit werd snel teniet gedaan doordat RIA park garden met geen mogelijkheid te vinden is vanaf het vliegveld. 2 uur reistijd (20km hemelsbreed!) om met de huurauto het hotel te vinden. Het wegennet rondom het hotel is een doolhof en de plaats (valle de garao/lobo) staat niet of te laat aangegeven, ver na de afslag bijv.

het hotelpersoneel bij de receptie werkt niet mee, eerder aankomen dan 14:00u smiddags lokaal betekent wachten tot de kamer stipt 14:00u klaar is,smorgens vroeg vliegen naar Faro heeft weinig zin, langer de kamer behouden is zelfs te moeillijk, het hotel zat tijdens ons verblijf voor 15% vol, nog kon dit niet.

Gehele ambiance viel tegen, geen waardig.

Een huurauto is een must want in de woonwijk waar het resort staat valt niets te beleven.

Gereisd Anders in september 2005

Tjingo

het is een prachtig hotel met een mooi zwembad

Michèle
19-1-2005

het is een prachtig hotel met een mooi zwembad.Animatie voor de kinderen. Het hotel is wel heel erg verscholen gelegen. Dus een huurauto is een must. Anders zie je alleen het hotel, de bijbehorende bungalows met een klein supermarktje en de paar restaurantjes aan het strand. Met de huurauto ben je zo in Vale de Lobo en Quinta do Lago en Vilamoura. Wel een prachtige omgeving.

Gereisd Anders in Wed Jan 19 2005 14:22:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ria Park Garden in Almancil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ria Park Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.