Appartement Quinta dos Amigos

8.7Fantastisch

Portugal, Algarve, Almancil

8.7Fantastisch

• 8.8Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta dos Amigos voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

27 reviews over Appartement Quinta dos Amigos

• 9Annemarie27-05-2017

Een paradijsje!

Er was geen theepot. En dat was dan ook meteen het enige nadelige puntje dat we kunnen verzinnen over Quinta dos Amigos. We zijn net terug van een heerlijke week op deze prachtig aangelegde Quinta. Het is er schoon, goed verzorgd, gemoedelijk en alle mensen die er werken zijn ontzettend aardig, maar het ziet er bovenal paradijselijk uit. De appartementen zijn allemaal anders, maar er is er niet een waar ik niet zou willen zitten. Ze hebben allemaal hun eigen charme. Wat je eigenlijk niet mag missen als je hier verblijft, is het ontbijt. Voor 8 euro per persoon word je echt in de watten gelegd, op de fraai aangelegde patio! Probeer het in elk geval een keer! Op vijf minuten afstand vind je een prachtige supermarkt. In Quarteira hebben we heerlijk gegeten bij Marufo (geen sfeervol restaurant, maar geweldig eten en een echte Portugese sfeer) en in A Gaivota (aan het strand). Verder vonden we het strand van Benagil erg mooi, was het leuk om naar de Kaap te rijden, hebben we genoten in Lagos. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar dat hoeft niet. Sandrine vertelt je graag op welke plekken je geweest moet zijn en hoe je er moet komen. Wij gaan in elk geval (geheel tegen onze gewoonte in) nog eens terug! sluiten

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 9Erik Jan & Viola05-10-2015

Feels like home!

Een mooie plek hadden we niet kunnen wensen voor onze honeymoon, samen met onze dochters (3 en 5)! Bij Quinta dos Amigos voel je je meteen thuis, door de gastvrijheid van eigenaresse Sandrina. We hadden het 5-p appartement op de 1e etage met groot terras dat uitzicht bood op de prachtige palmen van het kleinschalige complex. De appartementen zijn zeer ruim, erg schoon en helemaal in Portugese stijl ingericht, met stijlvolle slaapkamers met heerlijke bedden.

Het complex heeft 2 kleine zwembaden en een babybad waar we aan het einde van de dag heerlijk hebben genoten van de zon. Ondanks de 25-30 graden is het er door de zeebries nooit te heet.

Quinta dos Amigos ligt op slechts 20 min. rijden van Faro en is een prima plek om uitstapjes te maken in de Algarve (Culatra, Olhâo, Santa Luzia, Praia da Marinha en natuurlijk het 'Einde vd Wereld').

Beste periode om de Amigos te bezoeken is mei/juni of sept/okt. In de zomer is het te druk en te heet volgens Sandrina!

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 10M_h_de_jong03-05-2014

Geweldig, deze houd ik voor mijzelf!

De plek om nasr toe te gaan als je het volgende zoekt: - kindvriendelijk - knusse appartementen (bbg) op klein complexje - dicht bij lokale strandjes en restaurantjes - BBQ op eipgen terras

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 9Margot13-10-2013

Heerlijk ontspannen en bijzonder genieten!

We werden erg leuk ontvangen door de gastvrouw. Heerlijk entourage met prachtige muurschilderingen. Fijn ontspannen plek voor zowel gezinnen als stelletjes. Er is een boekenkast aanwezig waar je (nederlandse)boeken kan lenen. Tevens kan je ook een ontbijt boeken wat heerlijk is. Echt een plek om helemaal bij te komen.

Gereisd in januari 2013

• 9Susanne18-09-2013

Heerlijke plek!

Fantastische plek om tot rust te komen met twee jonge kids. Lieve, gastvrije mensen en een mooi ruim appartement. Heerlijke, rustige zwembaden en een leuke schommel. Prachtig onderhouden, een huurauto is wel nodig, want er is niets op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 9Jeroen22-08-2013

Fijne plek om rustige vakantie te doen

Hele fijne appartementen in een stijlvolle authentieke boerderij in Algarve-style. Lekker rustig en toch goed centraal gelegen, ook goed met de bus te doen, zelf koken, maar ook veel restaurantjes in de nabije buurt, van erg goedkoop tot heel erg duur, dichtbij strand. Het personeel en de eigenaresse Sandrina zijn erg vriendelijk, fijne mensen (Amigos). Iedere dag wordt er schoongemaakt, vaak linnenwissel en schoon bed, de tuinen en terrassen worden dagelijks geveegd en met water afgespoten, heel erg schoon allemaal, de twee zwembaden zijn een verademing

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Geraldine09-11-2012

Hele fijne plek

Lief Portugees landhuis, omgebouwd tot appartementen e/o vakantiehuizen. Echte Portugeze stijl. Ruime appartementen met een goede service.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 0Marjoke en Joop15-06-2012

Een plek om steeds weer terug te komen!

Geweldige locatie: dicht bij het vliegveld, dorpje Almancil voor boodschappen 5 min. rijden, strand op 10 min. rijden. Maar gewoon bij je appartement blijven is ook genieten! Prachtig aangelegd complex, super ingerichte appartementen, goede service en vriendelijkheid. Wij hebben hier onze verjaardagen gevierd met vrienden en familie (dus meerdere appartementen), wat een Superfeest!! Alle medewerking van Sandrine en Isabel, helemaal TOP! Auto is een must, Almancil niet veel te beleven, maar meer dan genoeg in de omgeving! Let op: na vertrek wordt alles wat achtergelaten is weggehaald; je moet dus alles zoals kruiden, afwasmiddel, vaatdoekje enz. weer kopen of meenemen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9A.29-05-2012

Aanrader!

Quinta dos amigo's is een kleinschalig appartementencomplex. Ruime appartementen. Ieder appartement met zorg aangekleed en er wordt iedere dag schoongemaakt (schone handdoeken) m.u.v. weekend. Aankleding en verzorging complex prachtig. Twee mooie zwembaden. Erg geschikt voor gezinnen. Wel even opletten met de kleintjes, er zit geen hekje rond het zwembad. Beheerder (Sandrine) is erg vriendelijk en behulpzaam. Wel auto nodig. Ligt niet direct in dorpje/bij strand.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9GeePee18-05-2012

In 1 woord GEWELDIG (met auto).

Quinta Dos Amigos (QDA) is fairly close to a beautiful, long beach and is close to restaurants and supermarkets but you DO need a car. Fortunately rentals are cheap. If you're lucky, Sandrine (speaks perfect English, Portugese, French) will assist you. Her family has owned it for 20+ years now. She was informed by 'touroperator' that we would take an earlier flight and because of that QDA had our room ready on arrival at 10am! The place is immaculate and shows GREAT attention to detail. The colors are fun, the style is inviting and the two pools are beautiful. A tree here, a bed in the shade there, a wall painting... you feel home immediately. We chose to have breakfast there and received a new surprise every day however, you can save money by buying your own food and preparing it in your kitchen (or on the outside grill!). Since it is all contained, it is almost ideal for smaller children. We would have preferred daily maid service. We'll gladly return to QDA!

Gereisd met partner in mei 2012

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Wasserette