Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag25°19°
Hotel Quinta do Lago

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta do Lago voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Quinta do Lago in het Nederlands

mooie omgeving met mooi weer en veel natuurschoon

Piet Hoogendoorn
18-11-2010

Wij zaten in Monte da Quinta resort een goed hotel met prachtige kamers (suites) met een keuken voorzien van afwasmachine,magnetron,oven en alles wat bij een goede keuken thuishoort.Het onbijt was zeer uitgebreid en het diner was ook goed te noemen.Maar in de keuken kan men van alles zelf doen in Almancil zitten twee goede Supermarten je mist AH niet.Als je golft is hier je stek,golf je niet zoals wij dan is het heerlijk wandelen in het grote Natuurgebied Ria Formosa en je bent zo bij het strand.Wij hadden prachtig weer voor november 22-25 graden uitstekende tijd voor 65 +.Kamers zijn voorzien van een badkamer en nog apart een douche.

Gereisd Met partner in Mon Oct 25 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand12 minuten lopen, 150 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Portugees, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta do Lago in Almancil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta do Lago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.