Villa Neves

1 review over Villa Neves in het Nederlands

fantastische plek

mirjam cornelisse
6-2-2011

Villa Neves is een fantastisch huis om met vrienden of familie vakantiete vieren. Relaxte en rustige omgeving. Met de auto binnen 5 min op strandje waar heerlijke lunch tentjes zitten. Ook zijn grote supermarkten in de buurtom alles in te slaan voor lekkere BBq bij het huis. Kortom, kindvriendelijk, groor genoeg en bijna altijd mooi weer.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Villa info

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Neves

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Neves in Almancil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Neves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.