Vakantiepark
8,8

• Onderkomen9,2
  • Activiteiten7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Monte da Quinta Resort (Club+Suites) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Vakantiepark Monte da Quinta Resort (Club+Suites) in het Nederlands

Luxe en rust

ingridenronald
13-6-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

Echt een geweldig mooi park, mooie huizen, zeer rustig....... Heerlijk prive zwembad en super groot en mooi huis, van alle gemakken voorzien. Alleen harde bedden, maar ik begin bijna te geloven dat dat luxe is in Portugal, dus kan ook aan mij liggen. Op het park niks aan te merken, helemaal goed, lekker rustig en bewaking.......

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Monte da Quinta Resort (Club+Suites) in Almancil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Monte da Quinta Resort (Club+Suites) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Monte da Quinta Resort (Club+Suites)