Vakantiepark
8,8

• Onderkomen9,2
  • Activiteiten7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Monte da Quinta Resort (Club+Suites) voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

6 reviews over Vakantiepark Monte da Quinta Resort (Club+Suites) in het Nederlands

Heel mooi resort

Julie
18-7-2012
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Zeer goed verzorgd resort,prachtige suites, 3 kamers, waarvan 2 heerlijk grote slaapkamers. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. De omgeving bestaat voornamelijk uit golfbanen dus als je niet voor deze sport komt dan is een auto echt noodzakelijk. De zwembaden zijn gezellig, maar erg druk in het hoogseizoen, dus dan moet je er toch wel op tijd zijn wil je een plekje bij het zwembad hebben.... Dit vind ik dan ook echt een minpunt, een extra buitenzwembad kan geen kwaad. Het water is ondanks de hoge temperaturen in portugal ook best fris. Ze zijn heel vriendelijk voor de kinderen en heel behulpzaam. Volgens mij kun je alles huren bij de kidsclub. Verder kun je kiezen voor opvang, maar het is zeer engels georienteerd. Eigenlijk is het overgrote deel van de gasten ook engels.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

naam naam
11-3-2012
  • Onderkomen10

Ruime opzet van hotel en de suites. Uitstekend en doed doordachte interieur

Gereisd Met partner in maart 2012

Luxe en rust

ingridenronald
13-6-2011
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Echt een geweldig mooi park, mooie huizen, zeer rustig....... Heerlijk prive zwembad en super groot en mooi huis, van alle gemakken voorzien. Alleen harde bedden, maar ik begin bijna te geloven dat dat luxe is in Portugal, dus kan ook aan mij liggen. Op het park niks aan te merken, helemaal goed, lekker rustig en bewaking.......

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakanties.nl

Heerlijke accommodatie voor jonge gezinnen!

Bas
14-9-2009
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Helemaal super was ons townhouse met 3 slaapkamers, prive tuin met BBQ en plungepool. Ruim, keuken bij aankomst volledig gevuld met koffie, thee, melk, brood en beleg, goede schoonmaak, internet en vriendelijke personeel. Leuke kindercreche ook. Het dinerbuffet in het restaurant is nog wel een puntje van aandacht maar we hebben een heerlijke vakantie gehad. Accommodaties met meerdere slaapkamers in een beetje luxe hotel zijn schaars dus Monte da Quinta is een uitkomst!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2009
2008

Fantastische locatie, echt genieten

Yv
19-9-2008
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Ruim appartement met alles wat je nodig hebt. Zeer kindvriendelijk

Gereisd Familie in september 2008
2007

mooie complex in prachtige setting met mooie 4-6 personen

Joost
4-8-2007
  • Onderkomen9

mooie complex in prachtige setting met mooie 4-6 personen townhouses met eigen plungepool of grotere villas voor 4-8 personen met goot zwembad. Het complex ligt zeer centraal in de prachtige quinta do lago, waar voor elk wat wils te doen is (golfen, watersporten, fietsen, strand enz.) De Monte da Quinta heeft eigen fitness met sauna en binnen zwembad, onder het clubhuis, waar het gemeenschappelijk zwembad aan ligt. Nadelen: geduld hebben met personeel, ze bedoelen het goed, maar zijn langzaam en maken soms reken fouten in de rekening! veel jonge families met lawaaiige kinderen

Gereisd Familie in juli 2007

Vakantiepark info

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Monte da Quinta Resort (Club+Suites) in Almancil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Monte da Quinta Resort (Club+Suites) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.