Hotel Guadiana River

Hotel Guadiana River

1 review over Hotel Guadiana River in het Nederlands

Prima plek voor een week.

cjpmgovaart
3-7-2013

Hotel Giudiana River ligt op de oever de van de gelijknamige rivier net buiten het dorp Alcoutim. De route naar het hotel is uitstekend weergegeven.. Wij waren er in de eerste week van juni en het was rustig in het hotel. Prima zwembad met voldoende ligstoelen. Een afgekloven tennisbaan en nog een zwembad. Het ontbijt was voldoende maar ook niet meer dan dat. Broodjes, kaas, ham, scrambled eggs en de jammetjes en zo. Koffie matig. Verse jus 'd orange, dat dan weer wel. Op verzoek en in rekening gebracht uitstekende koffie voor weinig. Kamers zijn gedateerd, geen kluis, geen koelkast, tv van 20 jaar oud, Bed was hard. De kamer was wel heel schoon. Een uitstekend restaurant met normale prijzen in het hotel. We hebben er gegeten en ook in het dorp, Goed eten voor zeer prettige prijzen. De kiosk aan de rivier is fantastisch, qua uitzicht en ook weer prettige prijzen. Prettig hotel. Een auto is absoluut noodzakelijk. Het is een prettige accomodatie en een prima dorp.

Gereisd Met partner in juni 2013

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guadiana River in Alcoutim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guadiana River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.