Vakantiehuis Vila Voltasterstersterster

Tonen op kaart

108 reviews over Vakantiehuis Vila Volta

• 10Monica Dalmaijer Govaerts15-10-2019

In 1 woord FANTASTISCH

Super week gehad in Casa Volta. Het huis is werkelijk waar van alle gemakken voorzien, ik kan niets bedenken dat er niet was, en wij zijn al in veel vakantiehuizen verbleven. Van luchtbedden, speelgoed, spelletjes, Nederlandse tv, handdoeken, voldoende hangertjes in de kast :) tot een geweldige keuken met alles erop en eraan. En alles super schoon! Het was een genot om 's avonds met een glas wijn bij het zwembad te zitten met de prachtige romantische verlichting. Peter en Heleen, bedankt voor de zalige week!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Katrien Boeckx18-09-2019

Ideale uitvalsbasis voor rust én uitstapjes

Heerlijk rustig gelegen en toch ook in de nabijheid van het centrum en bezienswaardigheden. Hartelijke en spontane gastvrouw en -heer. De casa is perfect onderhouden, voorziet in de nodige huishoudspullen en zelfs wat attenties bij aankomst. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Tony13-09-2019

Fantastisch!

We zaten met 5 volwassen en ons kindje van 2,5 jaar in dit fantastisch huis (Villa Volta). Het huis is super schoon en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is heerlijk en de luchtbedden liggen bij aankomst klaar. Er ligt voldoende speelgoed (schepjes, emmertjes etc) voor de kinderen. Je hoeft zelf niks mee te nemen. De keuken is zeer compleet en er zijn 2 koelkasten en een wasmachine. Prachtige stranden op 10 min rijden. Peter en Heleen zijn super vriendelijk! We hebben een geweldige vakantie gehad!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Martijn en Kim10-08-2019

Heerlijk rustig, mooie omgeving en prive.

De Vila en de casa zijn van alle gemakken voorzien, schoon en uitstekend onderhouden. Omgeving is heerlijk rustig en mooi, en met een auto ben je zo bij alle mooie plekjes van de Algarve.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Slegers08-08-2019

Fantastisch!

Deze accommodatie is super! Dit mooie huis/villa heeft alles wat je nodig hebt. 4 slaapkamers, 4 badkamers, grote keuken met alle benodigdheden, woonkamer en natuurlijk het zwembad en de tuin. Alles wordt netjes bijgehouden en het zwembad wordt om de 2 dagen schoongemaakt. Rustige omgeving en met de auto ben je zo in de omliggende dorpjes/stadjes.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10G. Naaijkens29-07-2019

Klein paradijs in de Algarve

Een fantastische accomodatie, met 100% privacy. Zeer goed verzorgd, van alle gemakken voorzien. Gastheer en gastvrouw zijn zeer klantgericht en doen al het mogelijke om de gasten een onvergetelijke vakantie te geven. Dit jaar voor de derde keer hier geweest en er zullen nog heel veel jaren bij komen!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Desiree03-07-2019

Paradijselijk!

Wat een paradijsje is Casa Volta en wat een fijne eigenaren zijn Heleen en Peter! Van het begin tot het eind hebben we genoten. De gastvrijheid verdient een dikke tien net als de heerlijke omgeving. De tips, eet adresjes en aanwijzingen die we hebben gekregen waren bijzonder nuttig. Wij kijken met veel plezier terug op deze vakantie.

• 9Eric Derksen26-06-2019

Schitterend huis, ruim, zeer goed uitgerust, piekfijn onderhouden en heel gastvrije eigenaars.

• 10Anneke Strik25-06-2019

Rust en privacy zijn de sleutelwoorden voor dit verblijf.

• 10Mandy17-06-2019

Heerlijke plek, aanrader!’

Vila Volta was voor ons fantastisch. Het was mooier dan wij dachten en de rust en ruimte vonden wij heerlijk! Een compleet ingerichte vila, je hoeft alleen maar wat kleding mee. Het is rustig gelegen,maar meg de auto is alles heel dicht bij. Ook een goede ligging tav de golfbanen, wij zijn hiervandaan 3x gaan golfen. Algarve, top! Vila Volta uitstekend!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

6 tips over Vakantiehuis Vila Volta

• Hans en Alie, 13-02-2014

In het dorp kun je heerlijk uit eten gaan.

• Sigrid, 01-10-2013

Er is een boel te doen in de Algarve, mooie kust (rotsen en dolfijnentochten), historische plaatsjes, voldoende buitenactiviteiten (fietsen, paardrijden, golfen). En... het is maar 2,5 uur vliegen, met de goedkopere airlines is het ook nog eens goed betaalbaar.... Goede restaurants in de buurt (in het dorpje).... Aanrader!

• Lorenza , 25-06-2013

Goede uitvalbasis om vanuit hier bv Silves en Faro te gaan bezoeken, erg leuke stadje, maar er is ook veel natuurschoon in de nabije omgeving

0 vragen over Vakantiehuis Vila Volta

Vakantiehuis info