Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

118 Reviews over Vila Volta

• 10Fam. van Buren07-08-2022

Paradijsje

Net terug van een heerlijk verblijf in Casa Volta. Voor ons de eerste keer Portugal en voor het eerst een prive verblijf na jaren all inclusive. Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad! De rust, de privacy, het verblijf is perfect! Alles is aanwezig en Peter en Heleen geven zo'n warm welkom. We werden ontvangen met koud bier, wijn en sinaasappels en ze hebben leuke tips waar je lekker kunt eten, goedkoop kan parkeren en waar je wel en niet moet zijn. Om de paar dagen werden de handdoeken ververst en kregen we schone lakens. De ligging van Casa Volta is perfect; is alle rust en toch een paar minuten van de Aldi en dichtsbijzijne strand. Ook voor uitstapjes ligt de Casa perfect en is alles op 20 a 30 minuten aan te rijden. Onze puber meiden hebben genoten...geen handdoekje leggen in de ochtend, geen tijdsdruk en dat privézwembad (met luchtbedden!) was natuurlijk geweldig! Wij komen zeker terug!!

• 10Edith Wouters en Kurt (Peter)Schoors06-06-2022

Voor herhaling vatbaar!

Een fantastische bestemming voor een vakantie te midden van de natuur. Niet te vergeten: volstrekte privacy, een mooi zwembad, een prachtige huis met ALLE comfort en een hartelijk welkom van twee mooie en warme mensen. Wat wil een mens nog meer?

• 10Familie Raaphorst-Tromp20-09-2021

Een paradijsje

Wat hebben Peter en Heleen een prachtig paradijsje gemaakt. Heerlijk huis, van alle gemakken voorzien en veel privacy. Tevens een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes in de regio. Peter en Heleen zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

• 10Hester28-08-2021

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Casa Volta! Wat een rust en privacy! Bij aankomst een zeer vriendelijke ontvangst door Peter en Heleen, die al voor wijn, fris en sinaasappels hadden gezorgd. We voelden ons zeer welkom. Het huis is bijzonder compleet uitgerust, we konden niks verzinnen wat er niet aanwezig was. In de tuin zijn diverse zitjes aanwezig, altijd is er wel ergens zon en schaduw te vinden. We hebben dagelijks van het zalige zwembad genoten, wat was dat een heerlijke luxe!. We hopen nog vaker hier vakantie door te kunnen brengen!

• 10Ruimte
  • 10Fam Copier24-08-2021

Casa Volta Perfecta

Wij hebben hier 2 weken lang, een supervakantie gehad. Als je voor rust en lekker veel privacy wilt hebben, maar toch op korte afstanden van de mooiste baaien, stranden en gezellige restaurantjes wilt zitten, dan moet je hier zijn. Het uiterst vriendelijke en gastvrije stel Peter en Heleen hebben hier een mooi paradijsje van gemaakt. Het huisje, tuin, zwembad, en de rest wat er aanwezig is, is tot in de puntjes verzorgt. Peter en Heleen bedankt voor deze supervakantie.

• 10Kelly, Yassine, Lyna & Ilyas15-07-2021

Gewoon prachtig!

Bij aankomst wisten we onmiddellijk dat we het naar ons zin zouden hebben. Heleen en Peter stonden ons op te wachten en hebben ons onthaald zoals een echte gastvrouw en gastheer zouden doen. Het huis was kraaknet, prachtige tuin met zwembad... alles was er om een welverdiende vakantie tegemoet te gaan. Ze mogen ons terug verwachten :-)

• 10Onno Boks05-07-2021

Het bestaat echt: het paradijs op aarde

Inmiddels voor de 4de maal mogen genieten van dit paradijs op aarde. Nu in de villa, eerder ook van de casa genoten, het kleinere huis. Gewoonweg geweldig. Het onderkomen is prima bereikbaar, van alle gemakken voorzien, zeer rustig geleden, heeft veel privacy en is prachtig onderhouden. De tuin staat er prachtig bij en er is een zeer schoon zwembad. Het begint al bij aankomst wanneer Peter en Heleen je opwachten en ontvangen. Ze zijn enorm gastvrij, behulpzaam en staan altijd voor je klaar. Nederlandse TV is aanwezig en sinds kort onbeperkt en prima werkend internet. Het is een verslaving om hier iedere keer te mogen komen. Aan werkelijk niets ontbreekt het. Niet alleen in en rond het huis is het geweldig, ook als uitvalsbasis voor uitstapjes en diverse goede en goedkope restaurantjes. Ideeën genoeg in de speciale map die voor de gasten klaarstaat. Peter en Heleen, ook deze keer weer enorm bedankt een heel graag tot ziens in het najaar.

• 10Liza08-06-2021

Precies wat we nodig hadden!

We zaten bijna twee weken in Casa Volta 🌞 Wat een heerlijke plek. We hoopten op privacy en rust en dat is precies wat je daar krijgt. Het huisje is ruim en alles is aanwezig. We hebben gebarbecued, brood gebakken en een traditioneel Portugees gerecht gekookt ( ook deze speciale pan is in het huisje aanwezig). Overal zijn zitjes en heerlijke ligstoelen. Zin om te bakken in de zon of lekker te lezen in de schaduw alles is er te vinden. Peter en Heleen zijn ontzettend gastvrij en behulpzaam. Ze hebben echt een paradijsje gecreëerd. We waren graag langer gebleven. Ontzettend bedankt Peter en Heleen!

• 9Jan @ Carla25-02-2020

Casa Volta

Als je volledig tot rust wil komen in een zonnige natuurlijke omgeving dan is de Casa Volta een ideale plek! Alles wat je aan comfort nodig hebt is aanwezig inclusief de fantastische service van de Nederlandse eigenaren Peter en Hellen.

• 10Monica Dalmaijer Govaerts15-10-2019

In 1 woord FANTASTISCH

Super week gehad in Casa Volta. Het huis is werkelijk waar van alle gemakken voorzien, ik kan niets bedenken dat er niet was, en wij zijn al in veel vakantiehuizen verbleven. Van luchtbedden, speelgoed, spelletjes, Nederlandse tv, handdoeken, voldoende hangertjes in de kast :) tot een geweldige keuken met alles erop en eraan. En alles super schoon! Het was een genot om 's avonds met een glas wijn bij het zwembad te zitten met de prachtige romantische verlichting. Peter en Heleen, bedankt voor de zalige week!

Vakantiehuis Vila Volta info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)