Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer vakantiehuis info

121 Reviews over Vila Volta

• 10Mara07-01-2023

Genietmodus

Een heerlijke plek om te verblijven! Vila Volta ligt centraal, strand, leuke dorpjes en winkels dichtbij en toch 100% privacy.

We hebben genoten van de warme gastvrijheid van Heleen en Peter. Een aanrader!

• 10Esther05-01-2023

Het was een heerlijke break op een hele fijne locatie! Het verblijf in de Casa was goud. Met een eigen zwembad voor de deur en een heerlijk zonnetje, was de nieuwjaarsduik fris, maar uit het water weer in het zonnetje opdrogen, maakt het helemaal de moeite waard.

De omgeving is prachtig overal sinaasappels, gezellige dorpjes, strand is dichtbij en het is een aanrader om een kliffentocht te lopen. Het uitzicht is waanzinnig.

Ook al was het begin januari, uit de wind in de zon, is het heerlijk toeven en we hebben allemaal een gezonde tint op ons gezicht mee naar huis genomen.

De gastvrijheid van Peter en Heleen is zo warm! We hebben zo'n relaxt verblijf gehad, we wilden allemaal liever blijven in plaats van naar huis.

Heleen en Peter dankjewel voor een fantastische week!

• 9Eline29-08-2022

Heerlijke locatie om te relaxen

Nette accommodatie gelegen op 20-30 minuten van strandjes en verschillende stadjes.

• 9Natuur
  • 10Fam. van Buren07-08-2022

Paradijsje

Net terug van een heerlijk verblijf in Casa Volta. Voor ons de eerste keer Portugal en voor het eerst een prive verblijf na jaren all inclusive. Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad! De rust, de privacy, het verblijf is perfect! Alles is aanwezig en Peter en Heleen geven zo'n warm welkom. We werden ontvangen met koud bier, wijn en sinaasappels en ze hebben leuke tips waar je lekker kunt eten, goedkoop kan parkeren en waar je wel en niet moet zijn. Om de paar dagen werden de handdoeken ververst en kregen we schone lakens. De ligging van Casa Volta is perfect; is alle rust en toch een paar minuten van de Aldi en dichtsbijzijne strand. Ook voor uitstapjes ligt de Casa perfect en is alles op 20 a 30 minuten aan te rijden. Onze puber meiden hebben genoten...geen handdoekje leggen in de ochtend, geen tijdsdruk en dat privézwembad (met luchtbedden!) was natuurlijk geweldig! Wij komen zeker terug!!

• 10Natuur
  • 10Edith Wouters en Kurt (Peter)Schoors06-06-2022

Voor herhaling vatbaar!

Een fantastische bestemming voor een vakantie te midden van de natuur. Niet te vergeten: volstrekte privacy, een mooi zwembad, een prachtige huis met ALLE comfort en een hartelijk welkom van twee mooie en warme mensen. Wat wil een mens nog meer?

• 10Natuur
  • 10Familie Raaphorst-Tromp20-09-2021

Een paradijsje

Wat hebben Peter en Heleen een prachtig paradijsje gemaakt. Heerlijk huis, van alle gemakken voorzien en veel privacy. Tevens een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes in de regio. Peter en Heleen zijn zeer gastvrij en behulpzaam.

• 10Hester28-08-2021

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Casa Volta! Wat een rust en privacy! Bij aankomst een zeer vriendelijke ontvangst door Peter en Heleen, die al voor wijn, fris en sinaasappels hadden gezorgd. We voelden ons zeer welkom. Het huis is bijzonder compleet uitgerust, we konden niks verzinnen wat er niet aanwezig was. In de tuin zijn diverse zitjes aanwezig, altijd is er wel ergens zon en schaduw te vinden. We hebben dagelijks van het zalige zwembad genoten, wat was dat een heerlijke luxe!. We hopen nog vaker hier vakantie door te kunnen brengen!

• 10Fam Copier24-08-2021

Casa Volta Perfecta

Wij hebben hier 2 weken lang, een supervakantie gehad. Als je voor rust en lekker veel privacy wilt hebben, maar toch op korte afstanden van de mooiste baaien, stranden en gezellige restaurantjes wilt zitten, dan moet je hier zijn. Het uiterst vriendelijke en gastvrije stel Peter en Heleen hebben hier een mooi paradijsje van gemaakt. Het huisje, tuin, zwembad, en de rest wat er aanwezig is, is tot in de puntjes verzorgt. Peter en Heleen bedankt voor deze supervakantie.

• 10Kelly, Yassine, Lyna & Ilyas15-07-2021

Gewoon prachtig!

Bij aankomst wisten we onmiddellijk dat we het naar ons zin zouden hebben. Heleen en Peter stonden ons op te wachten en hebben ons onthaald zoals een echte gastvrouw en gastheer zouden doen. Het huis was kraaknet, prachtige tuin met zwembad... alles was er om een welverdiende vakantie tegemoet te gaan. Ze mogen ons terug verwachten :-)

• 10Onno Boks05-07-2021

Het bestaat echt: het paradijs op aarde

Inmiddels voor de 4de maal mogen genieten van dit paradijs op aarde. Nu in de villa, eerder ook van de casa genoten, het kleinere huis. Gewoonweg geweldig. Het onderkomen is prima bereikbaar, van alle gemakken voorzien, zeer rustig geleden, heeft veel privacy en is prachtig onderhouden. De tuin staat er prachtig bij en er is een zeer schoon zwembad. Het begint al bij aankomst wanneer Peter en Heleen je opwachten en ontvangen. Ze zijn enorm gastvrij, behulpzaam en staan altijd voor je klaar. Nederlandse TV is aanwezig en sinds kort onbeperkt en prima werkend internet. Het is een verslaving om hier iedere keer te mogen komen. Aan werkelijk niets ontbreekt het. Niet alleen in en rond het huis is het geweldig, ook als uitvalsbasis voor uitstapjes en diverse goede en goedkope restaurantjes. Ideeën genoeg in de speciale map die voor de gasten klaarstaat. Peter en Heleen, ook deze keer weer enorm bedankt een heel graag tot ziens in het najaar.

Vakantiehuis Vila Volta info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Vale de Margem 170L, P-8365-203