Aqualand Algarve

8.2Fantastisch

• 7kim02-08-2015

Leuk

Leuk, maar niet spectaculair. Voor kinderen van 9 en 10 genoeg, voor oudere jeugd vond ik het matig.

juli 2015

• 8Tiffany08-07-2015

Gezellig

Een leuk waterpark met een gezellige sfeer. Veel leuke glijbanen. Het is er erg wel erg druk en er waren lange wachteijen.

juli 2014

• 10Cees en Mieke en familie05-05-2015

Leuk voor jong en oud

we hadden geluk met het weer! erg leuk.

april 2015

• 8Cor van Maaren16-11-2014

Genieten voor kinderen

Een waterglijbanen- pretpark met een buitengewoon genot voor kinderen !

oktober 2014

• 7Tessa Hopman18-08-2014

leuk voor kinderen

prima voor 1 dagje, niet te groot

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 7nadja_buyssen16-08-2014

Aardig park maar niet super

Het is een aardig waterpark. Niet heel erg groot en ook niet mega druk (zijn er begin augustus geweest) dus dat is wel prettig. Je hoeft dus nergens heel lang te wachten. De glijbanen zijn niet heel spectaculair maar voor kleine kinderen en tieners tot 14 is het prima.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Nicole02-08-2014

Leuk voor een dagje..

Niet veel spectaculaire glijbanen, leuk voor een dagje..

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Ester01-08-2014

Leuk park, alleen wel een beetje prijzig.

Leuke zwembaden, maar wel een beetje duur. Tip! bij sommige supermarkten liggen bij de kassa kortingsbonnen waarmee je 5 euro korting kan krijgen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 1Rute Carla Silva Lopes27-06-2014

Nunca mais volto a este parque!

No dia 27/06/14 o meu filho de 9 anos magoou-se na nova atração deste parque, o Hidra, à qual tanta publicidade foi feita. O escorrega não estava a funcionar corretamente, pois todos os utilizadores das bóias individuais ao sair do mesmo a bóia virava de repente. O nadador salvador alertou para a situação e nonguém fez caso. Até que, infelizmente, a bóia onde vinha o meu filho virou e ele fez um traumatismo na cabeça e nos dedos do pé, pois a queda foi violenta. Só depois disto, resolveram fechar o escorrega para verificação!!! Uma atração nova e não foi verificada antes? É preciso uma criança se magoar para ser fechado, quando já sabiam da existência do problema? Vergonhoso, e mais vergonhoso ainda foi a atitude do parque... não me facultaram qualquer dado do seguro para poder levar o meu filho a um médico, alegaram que teria que enviar e-mail a explicar o sucedido!! Todos sabiam, o meu filho estava na enfermaria, para quê mails? A enfermeira sem profissionalismo. Lamentável, vergonha

juni 2014

• 9Annemieke26-06-2014

Dolfijnen en grottentocht

de Dolfijnen en grotten toch een super belevenis

augustus 2013

10 van de 55 reviews gezien