Zoo Marine

8.1Fantastisch

6.9km van centrum

• 8Veerman22-07-2019

Een hele leuke dag!

We hebben een geweldige dag gehad in het Zoomarine park! Ja, het was erg druk (in het hoogseizoen) en de entree is 100 euro met 2 volwassenen en 2 kinderen, maar het was een hele afwisselende dag. Het park is opgebouwd uit meerdere zwembaden waar je kunt zitten, en een aantal attracties. We hebben de vogelshow en de dolfijnenshow tijdens de dag gezien en er veel plezier aan beleefd. Verder hebben we ons goed kunnen vermaken bij de zwembaden en het golfslagbad. Voor jong en oud is er genoeg te zien en te doen. Het is aan te raden op tijd te komen zodat je een fijn plekje kunt uitzoeken om te zitten bij het zwembad. We hebben ervoor gekozen om twee bedjes en een parasol te huren, hier moet je extra voor betalen maar dit zorgt er wel voor dat je rustig en in de schaduw kunt zitten. Al met al een topdag!

juli 2019

• 1Mees25-08-2017

Waardeloos park

Voordat het park geopend is, staan er al enorme rijen voor de deur en is de parkeerplaats zo goed als vol. Dolfijnenshow is 20 minuten gepraat over 'belang van het milieu' en 10 minuten matige trucks. Je merkt overal dat de standaard veel lager ligt dan hij ons. Voor attracties moet je uren in de rij staan en vervolgens maar hopen dat het gewoon werkt. Bij ons niet het geval, maar vervolgens geen herkansing of iets. Kinderen erg teleurgesteld natuurlijk. Zeehonden show gaat helemaal nergens over. Enige leuke was de piratenshow.

augustus 2017

• 10Baukje31-07-2017

Zoo Marine, genieten voor de kinderen

Vandaag naar Zoo marine geweest en volop genoten, kinderen 1, 6 en 8 jaar. De shows zijn goed, Dolfijnen show volgens de kinderen de beste. Het grootst gedeelte van de dag in het park / shows en kleine atracties. In hoogseizoen wel erg druk maar daar wordt goed op ingespeeld. Alles schoon. Einde middag watergedeelte en met de hoge en snelle glijbanen ook een succes. De kleinste heerlijk zwemmen / spartelen in kleine bad.

juli 2017

• 9Moniek09-05-2017

Prachtig park zeker met mooi weer

Veel te doen ook veel met water dus bij mooi zalige verkoeling en is de dag te kort. Met de zeeleeuwen zwemmen is een unieke ervaring. Zal dit nooit vergeten

april 2017

• 9Steffie21-04-2017

super

Wij hebben de hele dag volgemaakt. De dolfijneshow was echt de moeite waard. De kinderen hebben ook fotos met de dolfijnen gemaakt. Wij gaan in Juni weer terug naar de apartamenten ocean residence, ook echt aan t bevelen. Het park is niet heel groot maar met het dieren gedeelte en daarna het waterpark, kun je je echt wel de hele dag bezig houden. Dit jaar willen we ook met de dolfijnen zwemmen, ook al is dat wel prijzig. Je kunt het beste via internet van te voren reserveren.

juni 2016

• 5Madelon31-10-2015

bij slecht weer prijs niet waard

Wij boekten deze excursie vanaf ons hotel bij touroperator in Albufeira. Hostess maakte mijn zoontje van 5 lekker met belofte dat er een dinopark was en een piratenattractie. Met zoontje vol verwachting op pad, maar bleek dat beide attracties helemaal niet meer bestaan. Flinke teleurstelling voor zoontje dus. Rest van attracties (dolfijnenshow en zeeleeuwenshow en saai aquarium en verdwaalde krokodil en draaimolen) waren oké maar entreeprijs met vervoer (zo'n 72 euro voor 2p) zeker niet waard. Wanneer het mooier weer is, is er wel wat meer te doen omdat er ook een waterpartijen met glijbanen is. Maar bij slecht weer zeker niet doen!

oktober 2015

• 8kim02-08-2015

Leuk voor de kinderen.

In het hoogseizoen zelfs nog goed te doen. Kleine achtbaan en klein piratenschip en het reuzenrad was ook leuk.

juli 2015

• 7Hans Depuydt19-07-2015

Weg van water...

Waterpretpark voor het gezin: zeker OK! De shows zijn gevarieerd en zitten goed in elkaar. Er zijn zwembaden en glijbanen. Goedkoop is het evenwel niet...

juli 2015

• 9ilse spies09-07-2015

zeer de moeite waard

dagvullend programma. Uitermate geschikt met kids. Probeer wel vooraf korting te regelen, de entree is vrij prijzig.

juni 2015

• 7Tiffany08-07-2015

Leuk park

Leuk park maar weinig dieren. En het is erg klein. Wel is er een mooi nagemaakt strand met echt wit zand en een golfbad. Maar er was weinig schaduw. Er waren ook leuke shows, een zeeleeuwen show in het Portugees en een dolfijnen show in het Engels.

juli 2014

10 van de 128 reviews gezien