Appartement Vista Marina 1 Albufeira

8 reviews over Appartement Vista Marina 1 Albufeira in het Nederlands

Het was fantastisch

Loek 's-Gravendijk,
1-12-2018

Het was een prachtig appartement mooi uitzicht .Alles netjes en schoon .De keuken daar was ook alles aanwezig .De tweede week van ons verblijf vrienden een weekje geweest vonden het schitterend .Vier weken een auto gehuurd nodig voor boodschappen en met vrienden mooie dingen bekijken .Het was geweldig .Beheerder John zeer vriendelijk mocht het nodig zijn kon je een beroep op hem doen .

Geweldig

Andrea,
25-6-2018

We zijn een week met ons gezin 6 volwassenen naar dit appartement geweest en we kunnen allemaal niet anders zeggen dan dat het geweldig was. Het appartement in zeer compleet ingericht. We hebben een aantal keren in het appartement gegeten en grepen niets mis. Zeer compleet servies en kookgerei. Zeer schoon en mocht je een probleem hebben, bel de beheerder en het probleem wordt (mits mogelijk) gelijk opgelost.

Zwembad is schoon en heerlijk rustig. Echt een aanrader!

Heerlijk en superschoon appartement.

E.v.Zelm en partner,
26-9-2017

Rustig gelegen en toch maar 10 minuten lopen naar Oud Albufeira.Ruim appartement met alles erop en eraan. Goede transfer heen en terug en geweldige service en uitleg van John. Lekker wat te drinken bij aankomst en een heerlijk rustig zwembad met prachtig uitzicht. Kortom we hebben genoten en raden dit dus zeker aan!!

Super

MARY MESTERS,
16-8-2017

Het was een hele schone en appartement hele ruime appartement, en ligging heel goed dicht bij oud albefeira, strand en haven 10 min lopen is goed te doen.

onze douche kraan was niet goed we hebben gebeld en is de volgende dag verholpen echt top. We komen zeker weer een x terug een top vakantie.

Prima plek, rustig maar toch binnen 12 min. in het gezellige centrum.

Alles aanwezig, perfecte service beheerder, transfer en auto prima geregeld en vooral: alles schoon. Kortom: volgend jaar weer !!

Geweldig

F.W vermeulen/ B de Vries,
3-7-2017

De woning was perfect , alles wat je kan bedenken is aanwezig.

Zwembad een paar meter lopen, en lekker rustig.

Het enige nadeel en dat heeft niets met het huis te maken . Is de omgeving het centrum is inderdaad dichtbij, echter wel met heuvelachtige/ steile straten om er te komen.

Voor iemand die slecht ter been is of niet voldoende conditie heeft is het lopend bijna niet te doen.

Er zijn wel parkeergarages in het centrum dus je kunt met de auto.

Er zijn leuke excursies in de buurt te doen .

Het enige wat we miste is een kluisje.

Te gek, wat hebben we het fijn gehad!

Lia,
10-5-2017

De beheerder heeft een tweede apt. waar we ook gebruik van hebben gemaakt. Niets was hem teveel: alle mogelijke service gekregen!

Fijne ruime appartementen, van alles voorzien, rustig gelegen en toch maar 16 min. lopen van het centrum van Albufeira. Volgend jaar dus weer. Top.

We zouden hier zo weer naar toe gaan

Paul van Overloop,
28-1-2017

prima appartement, wel voor ouderen, minder voor kinderen. We zouden hier zo weer naar toe gaan. Auto is wel aan te bevelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vista Marina 1 Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vista Marina 1 Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.