Appartement Vista Marina 1 Albufeira

Tonen op kaart

9 reviews over Appartement Vista Marina 1 Albufeira

• 2019
    9Klaas03-04-2019

Uitstekend verblijf, ook voor langere periodes

Een ruim en licht appartement, van alle gemakken voorzien. Wordt beheerd door John, die dat fantastisch doet. Niets is hem te veel. We zijn hier nu al voor de vierde keer, gedurende 4 maanden in de winterperiode. Ook dan is het hier prima vertoeven. Het appartement maakt deel uit van een complex woningen. Het is daardoor een veilige omgeving.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Loek 's-Gravendijk01-12-2018

Het was fantastisch

Het was een prachtig appartement mooi uitzicht .Alles netjes en schoon .De keuken daar was ook alles aanwezig .De tweede week van ons verblijf vrienden een weekje geweest vonden het schitterend .Vier weken een auto gehuurd nodig voor boodschappen en met vrienden mooie dingen bekijken .Het was geweldig .Beheerder John zeer vriendelijk mocht het nodig zijn kon je een beroep op hem doen .

Gereisd met partner in november 2018

• 10Andrea25-06-2018

Geweldig

We zijn een week met ons gezin 6 volwassenen naar dit appartement geweest en we kunnen allemaal niet anders zeggen dan dat het geweldig was. Het appartement in zeer compleet ingericht. We hebben een aantal keren in het appartement gegeten en grepen niets mis. Zeer compleet servies en kookgerei. Zeer schoon en mocht je een probleem hebben, bel de beheerder en het probleem wordt (mits mogelijk) gelijk opgelost. Zwembad is schoon en heerlijk rustig. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

10E.v.Zelm en partner26-09-2017

Heerlijk en superschoon appartement.

Rustig gelegen en toch maar 10 minuten lopen naar Oud Albufeira.Ruim appartement met alles erop en eraan. Goede transfer heen en terug en geweldige service en uitleg van John. Lekker wat te drinken bij aankomst en een heerlijk rustig zwembad met prachtig uitzicht. Kortom we hebben genoten en raden dit dus zeker aan!!

Gereisd met partner in september 2017

• 10MARY MESTERS16-08-2017

Super

Het was een hele schone en appartement hele ruime appartement, en ligging heel goed dicht bij oud albefeira, strand en haven 10 min lopen is goed te doen. onze douche kraan was niet goed we hebben gebeld en is de volgende dag verholpen echt top. We komen zeker weer een x terug een top vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Frits15-08-2017

Lekker rustig en ontspannend door de service

Prima plek, rustig maar toch binnen 12 min. in het gezellige centrum. Alles aanwezig, perfecte service beheerder, transfer en auto prima geregeld en vooral: alles schoon. Kortom: volgend jaar weer !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9F.W vermeulen/ B de Vries03-07-2017

Geweldig

De woning was perfect , alles wat je kan bedenken is aanwezig. Zwembad een paar meter lopen, en lekker rustig. Het enige nadeel en dat heeft niets met het huis te maken . Is de omgeving het centrum is inderdaad dichtbij, echter wel met heuvelachtige/ steile straten om er te komen. Voor iemand die slecht ter been is of niet voldoende conditie heeft is het lopend bijna niet te doen. Er zijn wel parkeergarages in het centrum dus je kunt met de auto. Er zijn leuke excursies in de buurt te doen . Het enige wat we miste is een kluisje.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Lia10-05-2017

Te gek, wat hebben we het fijn gehad!

De beheerder heeft een tweede apt. waar we ook gebruik van hebben gemaakt. Niets was hem teveel: alle mogelijke service gekregen! Fijne ruime appartementen, van alles voorzien, rustig gelegen en toch maar 16 min. lopen van het centrum van Albufeira. Volgend jaar dus weer. Top.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Paul van Overloop28-01-2017

We zouden hier zo weer naar toe gaan

prima appartement, wel voor ouderen, minder voor kinderen. We zouden hier zo weer naar toe gaan. Auto is wel aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

0 tips over Appartement Vista Marina 1 Albufeira