Appartement Virginia

Appartement
7,3

3 reviews over Appartement Virginia in het Nederlands

2005

goed appartement,wel moet je elke midaag en avond die op

robert gaasbeek
2-3-2005

goed appartement,wel moet je elke midaag en avond die verschikkelijke heuvel op maar verder een goede tijd gehad

Gereisd Anders in maart 2005

de appartementen zijn mooi en groot, jammer dat er geen is

suus
20-2-2005

de appartementen zijn mooi en groot, jammer dat er geen zwembad is en het strand een behoorlijk stuk lopen is er is geen receptie dus het duurde aldoor even voor dat alles doorkwam maar wij hebben zeker een leuke vakantie gehad

Gereisd Anders in februari 2005

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Virginia in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Virginia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.