Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag19°11°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Villa's Albufeira Mar voor je op een rij gezet:

7 reviews over Appartement Villa's Albufeira Mar in het Nederlands

Familie van Bakel-Eeftink
6-9-2016

Prachtig app.complex. Volledig ingericht - woonk.slpk.keuken.badk.balkon.

Gereisd met partner in april 2016

Ideaal voor jongeren

Katja van Strien
2-8-2012

Eenmaal aangekomen bleek dit niet te zijn wat we geboekt hadden, maar aangezien het er prima uitzag toch besloten hier te blijven. Kwa liggingis het ideaal, niet in de herrie van het centrum, maar wel lekker dichtbij! Helaas waren de villas wel erg gehorig, elke morgen kregen we weer klacht vd buren terwijl we zo zacht mogelijk deden, voor zover dat kan met 7 meiden. Het zwembad was ook goed, vaak had je die voor jezelf, als de andere villa's naar het strand waren of op bed lagen. Het grootste minpunt was de eigenaares, zoals andere al zeiden sprak ze geen woord Engels, dus begrepen we niet van wat ze te melden had. Als de stroom uitvalt is de poort ook niet te openen, zorg dus áltijd dat je de poortsleutel bij hebt, anders moet je de eigenaar wakker maken en daar is ze niet van gediendt. Al met al was het wel super daar!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Prachting appartement!

Alisa
9-12-2010

Het complex is kleinschalig, het bestaat uit zes appartementen. Het zit verscholen achter een hek, welke enkel met een toegangscode te openen is. Ik heb dit als positief ervaren, alleen diegenen met een code kunnen het terrein op. Door de kleinschaligheid heb je soms het zwembad voor jezelf, wat ideaal is. Wat betreft de ligging, deze is prima. Het ligt in het oude deel van albufeira. Op 5 min. loopafstand ben je bij het strand en het centrum met leuke terrasjes. Het appartement zelf is enorm ruim. Het bestaat uit twee verdiepingen en elke kamer heeft z'n eigen badkamer. Daarnaast zijn er 3 ruime balkons. Het balkon op de begane grond is ruim genoeg om er met 15 man op te zitten. De service was prima, bedden en appartement werden netjes schoongemaakt. Op de vertrekdag konden de koffers opgeslagen worden. Enige minpunt was dat de eigenaresse alleen portugees spreekt. Al met al heb ik een heerlijke vakantie gehad in Villas Albufeira mar en is dit appartement zeker aan te raden!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Albufeira mar is een mooi en vooral heel ruim appartement wat vooral geschikt is voor grotere groepen. Iedereen heeft een aparte badkamer. Het zwembad is wat aan de kleine kant maar wij hadden toch de voorkeur voor het strand. Verder is de helling om van de ingang en het zwembad naar de appartement erg steil. De ligging is prima binnen een paar minuten ben je op het strand en in het oude centrum. Hebben een super vakantie gehad en dan was van ons 12 mensen tellende gezelschap de jongste 12 en de oudste 76

Gereisd met vrienden in juli 2010

prachtig appartement op een uitstekende lokatie.

Annet Masselink
16-8-2009

Het appartement ziet er goed uit, modern ingericht, er is een mooi zwembad bij het appartement en binnen afzienbare tijd ben je op het strand of in het oude gedeelte van de stad.

Het enige nadeel is dat de eigenares geen woord engels spreekt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Luxe, netjes, gezellig

Casper
4-8-2009

De eerste indruk is goed, je moet door een poort welke is beveiligd met een digitaal slot om het terrein op te komen. Er ligt een redelijk groot zwembad wat er goed uit ziet met dieptes van 1,30m t/m 1,80. Prima dus.

De villa is heel netjes ingericht. Alle slaapkamers en de woonkamer hebben een airco en een groote schuifpui welke electrisch afgesloten kan worden met een verduisterend rolluik.

De badkamers zijn ook heel netjes, redelijk ruim, netjes ingericht, een fatsoenlijke douche, goede toiletten en een ruime wastafel.

Helaas is de vrouw die alle leidt niet in staat een andere taal dan Portugees te praten. Daarbij is ze ook nogal traag/lax. Zo heeft ze ons de 1e dag een tijd voor de poort laten staan. Wij hebben na 3 dagen zelf ook om schonen handdoeken moeten vragen. Dit ging de rest van de vakantie wel goed. De villa's zijn ook best gehorig. Al hadden wij daar geen problemen mee. We maken tenslotte allemaal wel eens herrie.

Gereisd met vrienden in juli 2008

2008

Waardeloos!!!

vdB
3-8-2008

Eenmaal snachts aangekomen begonnen de problemen…

Er bleek geen kinderbedje aanwezig in ons appartement wat wij toch zeker van te voren hebben aangegeven.

De eigenaresse vond het blijkbaar teveel moeite snachts nog een bedje te halen, deze zou zij de volgende dag wel brengen. Ik heb haar gezegd dat ik het bedje toch echt nú wil hebben. Nee heeft zij 5x herhaalt, morgen is prima, leg hem maar in het grote bed!! Toen ik erop stond het bedje desnoods zelf bij haar te halen en te tillen en met haar meeliep kon ze opeens wél een bedje halen na weer 20 minuten wachten!

Het complex is van binnen erg mooi en rustig gelegen, doch zo goedkoop gebouwd dat ze mega gehorig zijn en je niet naast een groep jonge mensen met muziek moet zitten, want je ligt net zoals ons de hele week wakker en de eigenaars doen er niks aan! Ook erg handig dat ze echt alleen maar Portugees praten, NOT!

Niet geschikt voor jonge gezinnen.

Gereisd familie in juli 2008

Appartement info

• AdresJosé Vasconcelos E Sá 26 P-8200-148
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa's Albufeira Mar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa's Albufeira Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.