Appartement Villa Pedro

65 reviews over Appartement Villa Pedro in het Nederlands

Kakkerlakken

KakkerlakjeS,
1-11-2018

Wanner we aan kwamen in het appartement, liet de meneer zien waar de kluis was die we wilde huren. Hier liep ongedierte namelijk een kakkerlak. Dit is niet de enigste die we die week gezien hebben.

volgend jaar weer terug!

fleur,
15-10-2018

Dicht bij de strip en het strand! Schone appartementen en een schoon zwembad. Gezellige mensen die de appartementen ook bezochten. Zeker een aanrader

Geweldige eerste jongerenvakantie

Laura,
6-11-2017

Onze eerste vakantie met vriendinnen was naar Villa & appartementen Pedro. Met 8 meiden zaten wij in 2x een 4-persoonsappartement. We hadden de bovenste verdieping (3 trapjes omhoog) waar de 2 kamers tegenover elkaar lagen. De meubels waren wat ouderwets maar dat was voor ons geen probleem. De keuken was prima, alleen jammer dat we het gasfornuis niet aan kregen. De schoonmaakster kwam elke dag. Helaas kwam ze altijd s'morgens rond 11 uur wanneer wij nog in bed lagen na een avondje stappen, bedden werden dus niet vaak verschoont. Onze eigen schuld maar dat vonden wij niet erg, badkamer werd altijd goed schoon gemaakt. Rotzooi werd niet opgeruimd wat wij begrijpelijk vonden. Verder netjes de borg terug gehad, die bij aankomst maar 100 euro bleek te zijn. De ligging was perfect. Om de hoek een supermarkt, slijterij en heel leuk restaurantje. Binnen 2 minuten op de strip en 5 minuutjes naar het strand. Echt een top vakantie gehad!

Schoon, Verzorgd, kleinschalig

M.van Paridon,,
25-6-2017

kan zelf koken, maar klein en weinig pannen, voor en achter balkon, vlakbij strip maar geen hinder van, heerlijk zwembad ook voor je dagelijkse baantjes, er is geen appart kinderbadje, kan goed en goedkoop eten in de straat. Wanneer je ouder bent toch alleen maar in voor- of naseizoen gaan.....

Joost,
10-2-2017

Top verblijf, dichtbij de strip.

Erg geschikt voor vriendengroepen.

Prima

Carla Werkhoven
6-9-2016

Ons verblijf in Villa Pedro was heerlijk. Ruim en schoon appartement. Klein complex. Vriendelijke eigenaresse en een nog vriendelijkere schoonmaakster. Ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Dichtbij de Strip en op 10 minuten lopen van het strand. Mooier kan niet!

Heerlijke vakantie!

Romy van Vliet
5-7-2016

Wij hadden met 7 meiden twee appartementen geboekt. De kamers waren wat gedateerd, maar erg ruim en schoon! Bedden lagen wat hard, maar de ligging van het complex is perfect! Het ligt in een zijstraatje van de strip waardoor je geen last heb van de herrie, maar wel binnen twee minuten lopen op de strip zit. Aan het begin van het straatje zit ook een winkeltje waar je je boodschappen kan doen, inclusief verse broodjes. Elke dag komt er een vrouwtje het appartement opruimen, schoonmaken en schone handdoeken brengen. Het strand vonden wij net wat te ver lopen en aangezien we contact kregen met andere jongeren daar en het zwembad ook prima te doen was, hebben wij ons hier de hele week vermaakt!

Kortom: echt een aanrader!

Leuke vakantie gehad

Lola
24-8-2015

Met 3 vriendinnen een weekje hier verbleven!

Ligging is prima, 2 minuten van de strip en 10-15 minuten lopen naar het strand!

Wat wel slecht was, was dat we een deel van onze borg niet terug kregen vanwege een andere groep die van alles kapot hadden gemaakt!! En ook dat wij om 8uur 's ochtends aan kwamen en pas om 4 uur in ons appartement konden vanwege vorige gasten die nog lagen te slapen!!

Absolute aanrader!

Chris
1-7-2014

Top villa, heerlijk ruim en elke dag komt de schoonmaakster langs om op te ruimen, schoon te maken en nieuwe handdoeken te brengen. Inrichting is een beetje oud en de bedden wat hard maar de prijs/kwaliteit van de villa is prima. Heel dichtbij de strip, pin, supermarkt etc. Top vakantie gehad hier!

Prima

Sharon-92
21-6-2014

De woning was gedateerd, maar redelijk schoon.

Elke dag kwam de vriendelijke MW. van het appartementencomplex langs voor schone handdoeken. (gelukkig) in onze verblijfstijd geen jongeren aanwezig. Opvallend schoon zwembad. Dicht bij de strip en het strand op loopafstand (10 min met flinke helling) Genoeg pinautomaten en super markten in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pedro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Pedro in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Pedro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.