Vakantiepark Vilanova Resort

Lotte
12-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Voor jongeren is dit resort echt helemaal top. Het zit direct aan het begin van de strip (dé plek om s’ avonds te feesten). Je hoeft alleen de strip af te lopen om naar het strand te gaan. Dit duurt circa 10 minuten. Als je de tegenovergestelde richting op loopt, heb je een grote supermarkt.

De kamers zijn schoon en er is een brede keuze aan wat voor soort verblijf je wil. Wij hadden een tweepersoonskamer. Dat hield in dat onze bedden in de woonkamer staan. Het is een soort studio idee.

De gebouwen staan ruim verdeeld over het hotelgebied en het zwembad ligt centraal in het zonnetje.

Er zitten veel (vooral Nederlandse) jongeren die hebben geboekt via een reisorganisatie. Desondanks heeft er niemand voor overlast gezorgd in de week dat ik hier op vakantie ben geweest.

De mannen van de receptie waren bovendien ook erg aardig en klantvriendelijk!

Ik zou hier zelf weer boeken als ik naar Albufeira ga.

Nooit meer!

x
17-12-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

We kwamen aan in vilanova, en we hadden een huisje geboekt, toen we binnen kwamen moesten we de 'matrassen' van de banken beneden op de kamer boven leggen als bed. Alle lakens waren vies en er waren te weinig handdoeken. Dit werd netjes opgelost. In het huisje is er iemand binnen gekomen en die heeft een telefoon, box en tas gestolen. Dit was al vaker gebeurd hoorde we om ons heen.

Het huisje kan van buitenaf worden opgemaakt en er kan dus makkelijk in gebroken worden. Het zwembad zag er wel goed uit.

Naar eigen ervaring: TOP!

Iris V.
22-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij zelf hebben een goede ervaring met Vilanova! Ons appartement was goed schoon, de airco deed het redelijk, schoonmakers kwamen elke dag langs om de prullenbakken te legen, wc rollen bij te vullen en om de 3 dagen handdoeken te geven. Vooral het zwembad was geweldig! Wel hebben we van andere mensen gehoord dat dit bij hun niet het geval was. Appartement was soms vies, geen airco & geen schoonmaakster die langs kwam. Wij hebben het dus goed getroffen.. Maar niet elke kamer was perfect. Wat ik wel nog even kwijt wil: Het personeel bij de receptie was erg onbeleefd. Iedereen heeft wel eens zijn slechte dag.. Maar heel de vakantie? Toch zou ik zeggen: Boeken. Voor deze prijs, is Vilanova een topresort.

Uitstekend voor jongeren!

Nienke
1-8-2017
  • Onderkomen7

Begin juli een prima verblijf gehad in Vilanova resort. Elke dag kwam de schoonmaker langs voor de prullenbakken en schone handdoeken wat erg prettig was. Het appartement was prima maar verwacht er niet te veel van, het balkon was daarentegen wel boven verwachting, erg groot en een mooi uitzicht! De ligging van Vilanova was ook heel goed. Aan het begin van de strip maar toch heb je 's nachts geen last van het kabaal. Kortom is Vilanova echt een aanrader!

Oude reviews (archief)

Heerlijk!

Anouk
15-11-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Na het boeken van een vakantie in Albufeira met vriendinnen, kregen we toen we aankwamen een overboeking naar Vilanova! Goed, schoon en comfortabel appartement! Zeker aan te raden als je een jongeren vakantie wilt, want het ligt direct aan de strip. Tevens een prima zwembad, redelijk dicht bij het strand, supermarkt en eetgelegenheden.

Super

Mevr.
31-10-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Ben hier afgelopen zomer met 4 vriendinnen heen geweest. Wij hadden een zeer groot appartement dat iedere dag goed werd schoongemaakt. Ook kregen we iedere dag schone handdoeken. Het was wel een beetje oud, maar voor een jongerenvakantie was het gewoon goed! De ligging was perfect, heel dicht bij het uitgaan, maar totaal geen overlast van de drukte. Heel fijn zwembad, met voldoende ligbedden.

Super

Iris
9-5-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Het is heel leuk om met jongeren heen te gaan. Het was netjes. We hoorde later dat er wel gestolen werd en dan vooral op de begane grond maar het was verder allemaal super inorde

Perfect

Sander
25-1-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Ontzettend leuk appartementen complex. Ligt echt gewoon direct aan de strip, maar je hebt er geen last van als je wilt slapen. Personeel is vriendelijk.

Er zijn ontzettend veel restaurantjes met lekker eten.

Van de kamer moet je niet heel veel verwachten, maarja je bent met vrienden/vriendinnen op vakantie en maakt dat dan wat uit? Alles wat je noodzakelijk is er.

Voor ouders met kinderen moet je hier absoluut niet heen gaan. Het is echt een jongerencomplex.

Al met al zeker een aanrader dus!!

Nooit meer!

Wij
31-8-2015
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Wij zijn bestolen in ons appartement terwijl we lagen te slapen.. Na uren op het politiebureau te hebben gezeten,waar de agent nauwelijks tot geen engels sprak, kwamen wij er via via achter dat er spullen van ons waren afgegeven die waren gevonden op het park? Waar onder 1 adidas gymp, baseball pet en rugtas.

De agent doet of hij achterlijk is komt idd met gymp, en pet maar als we over de rugtas beginnen met onze waardevolle spullen houd men zich dom. Op het vakantiepark is dezelfde avond bij 8 andere app ook op die manier ingebroken. Er loopt maar één beveiligings man?? Hard gespaart voor 8 dagen even weg. Maar het werd een hel, zelfs de volgende nacht werd er aangebeld om weer te kijken of we er waren.. Nooit meer.

geweldige villa

jessica,kim,mara en willie
19-8-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

wij zaten in een villa vlakbij het zwembad en een leuk terasje. er waren veel jongeren, maar snachts hebben we geen last gehad van geluidsoverlast! de airco werkte goed en er werd elke dag schoongemaakt. hele goeie locatie voor het uitgaan, maar geen plek voor ouders met kinderen. verder als je niet van kakkerlakken houdt, ga niet naar Portugal. Die kun je toch niet tegenhouden. al met al zeker een aanrader voor jongeren!

We hebben een aantal aanbieders voor Vilanova Resort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vilanova Resort in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vilanova Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vilanova Resort scoort een 7.2 uit 10 op basis van 94 reviews.