9,1

224 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in het Nederlands

De super vakantieplek .

hanneke kramers,
9-5-2017

Hier is alles top, ligging, het lieve top team, alle activiteiten. Er is letterlijk niets negatiefs te melden.

Gereisd alleenreizend in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vila Mimosa, Het was hier heerlijk!

Familie Rook,
9-5-2017

Prachtige Villa in een fantastische omgeving. We hebben hier heerlijk gewandeld. Het is dicht bij de kust met schilderachtige kliffen en het paradijselijke strand ligt op loopafstand. Ook ligt het dichtbij golf- en tennisbanen wat wij erg leuk vonden!

Ze hebben een heerlijk zwembad, maar ook een jacuzzi, sauna, lekkere massages, lekkere sappen en soepen en veel persoonlijke aandacht.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

ANITA,
5-5-2017

2 keer per jaar naar Vila Mimosa is gewoon een must. Je komt telkens weer heel ontspannen, een beetje slanker en uitgerust terug. Ik kom al 6 jaar, 2 keer per jaar, dus daar is zeker een reden voor ! Geweldig team met heel veel aandacht voor de gasten.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Vakantie voor lichaam & geest !

S Molkenboer,
5-5-2017

Vila Mimosa , een mooie plek waar verschillende mensen elkaar ontmoeten met een gemeenschappelijk doel omringd door een hartelijk en kundig team

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Heerlijke ontspannen week 'me-time'.

GdW,
5-5-2017

Zeer vriendelijk, attent en kundig personeel. Geen moeite is teveel. Heerlijke sapjes en soep. Ben al voor de 3e keer geweest, volgend jaar weer!

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Het is er prachtige, lief personeel..! Lekker eten

Marion Butter,
5-5-2017

Alles was ben er voor de vierde keer geweest blijf heerlijk om te gaan.! Volgend jaar ga ik zeker weer!!!🙏

Gereisd alleenreizend in april 2017

De beste plek in Europa voor een detox!

Jacqueline van Lieshout,
5-5-2017

Alles klopt; fantastische villa, mooie spa, fijn zwembad, heerlijke omgeving. Super personeel en het eten en drinken is subliem. Geen betere plek in Europa voor een sap- of mildvasten kuur. Aanrader!

Gereisd alleenreizend in november 2016

Geweldig!

Anne-Marie,
1-5-2017

Super bevallen. Alles klopte! De sapjes en midvasthapjes. Alle sportactiviteiten. Het personeel. Alle behandelingen, massages, darmspoelingen enz. De zon was er! De groep gasten was ook geweldig. Kortom 'n topweek en wij zouden graag vanaf nu het voor- en najaar hier 'n weekje gezond vertoeven.

Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk!!

Inge,
27-4-2017

Mijn eerste keer detoxen en meteen een super geweldige ervaring! Heel lief en kundig team die goed voor je zorgen. De meest verrukkelijke sapjes en lichte maaltijden. 5 x per dag een activiteit, waaronder elke ochtend een schitterende wandeling: langs het strand, de kliffen, het binnenland in. Ook de fietstocht was prachtig! En vooral....... niets moet! Je wandelt zo naar het strand, dus ook dat was fijn. Verder de meest lekkere massages en andere behandelingen. Kortom: het was mijn eerste keer, maar zeker niet mijn laatste! Ik kijk er nu al naar uit. Bedankt grandioos team!

Gereisd alleenreizend in april 2017

Genoten van mijn tweede verblijf

Mir werniers
20-4-2017

Toekomen was thuiskomen :) Heerlijk gesapt, gesport, gelezen. En weer fijne mensen ontmoet. Plan om derde keer te komen groeit 😊

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.