Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• Sauna
Tonen op kaart

241 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• 10Leen Mercelis13-05-2017

Een week Vila Mimosa en ik bruis weer van energie!

Elk jaar opnieuw (soms 2 x per jaar ...) verlang ik naar mijn weekje bij Vila Mimosa. Het hele team heeft als doel jou een zo heerlijk mogelijke week te bezorgen. De accommodatie en faciliteiten bij Vila Mimosa zijn heel mooi en goed, de sapjes en de soep 's avonds zijn heerlijk en het programma is heerlijk sportief gevuld, voor wie dit wenst. Ik kom er alleen 'likeminded' people tegen en dat maakt de hele week nog mooier. Ik ben al weer aan het aftellen naar mijn volgend Vila Mimosa bezoek binnen enkele weken.

Alleen gereisd in april 2016

• 10De Wael Annick13-05-2017

Het was er fantastisch.

De ochtenwandelingen waren zalig om de dag te starten. De sapjes waren altijd verschillend en toch superlekker. Het is elke dag weer opnieuw een leuke dag om daar te vertoeven.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Nienke van der Valk10-05-2017

De meest liefdevolle plek voor jezelf in Portugal

Villa Mimosa is een prachtige villa gelegen in een geweldig natuurlijke omgeving. De zeer verzorgde en schone kamers zijn erg fijn, de sapjes en de mild vast maaltijden worden met liefde en attentie iedere dag voor je opgediend, de begeleiding is professioneel en zeer betrokken bij jou eigen persoonlijke verhaal, De sportlessen zijn harstikke leuk en goed te doen voor alle leeftijden, de recentelijke gerenoveerde spa en de faciliteiten zoals de massages en behandelingen zijn in één woord: WAUW! De ochtend wandelingen onder begeleiding zijn elke keer weer een verassing en ontzettend fijn. Maar boven alles ken ik als ervaren reiziger geen enkele plek waar je zoveel liefde en zorg ontvangt dan in Villa Mimosa. het is een warme deken voor lichaam en ziel die ik aan iedereen aan zal willen raden!

Alleen gereisd in mei 2016

• 10hanneke kramers09-05-2017

De super vakantieplek .

Hier is alles top, ligging, het lieve top team, alle activiteiten. Er is letterlijk niets negatiefs te melden.

Alleen gereisd in oktober 2015

• 9Familie Rook09-05-2017

Vila Mimosa, Het was hier heerlijk!

Prachtige Villa in een fantastische omgeving. We hebben hier heerlijk gewandeld. Het is dicht bij de kust met schilderachtige kliffen en het paradijselijke strand ligt op loopafstand. Ook ligt het dichtbij golf- en tennisbanen wat wij erg leuk vonden!

Ze hebben een heerlijk zwembad, maar ook een jacuzzi, sauna, lekkere massages, lekkere sappen en soepen en veel persoonlijke aandacht.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 9ANITA05-05-2017

2 keer per jaar naar Vila Mimosa is gewoon een must. Je komt telkens weer heel ontspannen, een beetje slanker en uitgerust terug. Ik kom al 6 jaar, 2 keer per jaar, dus daar is zeker een reden voor ! Geweldig team met heel veel aandacht voor de gasten.

Alleen gereisd in september 2016

• 10S Molkenboer05-05-2017

Vakantie voor lichaam & geest !

Vila Mimosa , een mooie plek waar verschillende mensen elkaar ontmoeten met een gemeenschappelijk doel omringd door een hartelijk en kundig team

Alleen gereisd in januari 2017

• 8GdW05-05-2017

Heerlijke ontspannen week 'me-time'.

Zeer vriendelijk, attent en kundig personeel. Geen moeite is teveel. Heerlijke sapjes en soep. Ben al voor de 3e keer geweest, volgend jaar weer!

Alleen gereisd in maart 2017

• 10Marion Butter05-05-2017

Het is er prachtige, lief personeel..! Lekker eten

Alles was ben er voor de vierde keer geweest blijf heerlijk om te gaan.! Volgend jaar ga ik zeker weer!!!🙏

Alleen gereisd in april 2017

• 10Jacqueline van Lieshout05-05-2017

De beste plek in Europa voor een detox!

Alles klopt; fantastische villa, mooie spa, fijn zwembad, heerlijke omgeving. Super personeel en het eten en drinken is subliem. Geen betere plek in Europa voor een sap- of mildvasten kuur. Aanrader!

Alleen gereisd in november 2016

31 tips over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• j_giezenaar, 28-06-2014 Rapporteren

lekker ontspannen naar het strand tegen zonsondergang. leuk fietsen in de omgeving! maar Victor....zou je aub willen proberen om de jeep volgend jaar in juni rijklaar te hebben?Ik zou zo graag de bergen in willen met je.Ik geloof in 3x scheepsrecht!!

• Simone, 03-05-2012 Rapporteren

De heerlijke soepen en sappen.

• Fenna van Dijk, 05-03-2014 Rapporteren

Ga vooral mee op de uitstapjes, heerlijk om er even uit te zijn en je ziet nog wat van het mooie Portugal!

1 vraag over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• Karin & Kees Martens, 06-03-2017 Rapporteren

Hallo Karin & Kees.

Vandaag wilde ik Toon met zijn verjaardag feliciteren, helaas heb ik blijkbaar niet meer zijn telefoonnummer kunnen jullie mij hier aan helpen. Groeten Harry Bovens.

Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV