Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal
9,3

219 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in het Nederlands

Het is er prachtige, lief personeel..! Lekker eten

Marion Butter,
5-5-2017

Alles was ben er voor de vierde keer geweest blijf heerlijk om te gaan.! Volgend jaar ga ik zeker weer!!!🙏

De beste plek in Europa voor een detox!

Jacqueline van Lieshout,
5-5-2017

Alles klopt; fantastische villa, mooie spa, fijn zwembad, heerlijke omgeving. Super personeel en het eten en drinken is subliem. Geen betere plek in Europa voor een sap- of mildvasten kuur. Aanrader!

Geweldig!

Anne-Marie,
1-5-2017

Super bevallen. Alles klopte! De sapjes en midvasthapjes. Alle sportactiviteiten. Het personeel. Alle behandelingen, massages, darmspoelingen enz. De zon was er! De groep gasten was ook geweldig.

Kortom 'n topweek en wij zouden graag vanaf nu het voor- en najaar hier 'n weekje gezond vertoeven.

Heerlijk!!

Inge,
27-4-2017

Mijn eerste keer detoxen en meteen een super geweldige ervaring! Heel lief en kundig team die goed voor je zorgen. De meest verrukkelijke sapjes en lichte maaltijden. 5 x per dag een activiteit, waaronder elke ochtend een schitterende wandeling: langs het strand, de kliffen, het binnenland in. Ook de fietstocht was prachtig! En vooral....... niets moet! Je wandelt zo naar het strand, dus ook dat was fijn. Verder de meest lekkere massages en andere behandelingen. Kortom: het was mijn eerste keer, maar zeker niet mijn laatste! Ik kijk er nu al naar uit. Bedankt grandioos team!

Genoten van mijn tweede verblijf

Mir werniers,
20-4-2017

Toekomen was thuiskomen :)

Heerlijk gesapt, gesport, gelezen. En weer fijne mensen ontmoet. Plan om derde keer te komen groeit 😊

Geweldig

Gerda de Regt-Roording,
2-3-2017

In oktober is het zee water al wat kouder. Het leven in Portugal is wel heel goedkoop. Je kunt er voor 13 euro inclusief wijntje prima eten.

Super vakantie

Amber,
15-12-2016

Voor de derde keer was ik in Villa Mimosa. Was weer super. Helemaal bijgetankt.

een heerlijke,ontspannen en lekkere week

teun
27-10-2016

Heel sympathiek team ,waarvoor niets teveel was!

Alles was prima geregeld in een relaxte sfeer!

Fantastisch!

Antoinette
27-10-2016

Een heerlijke week gehad in Villa Mimosa. Ben weer vol energie! Ben heerlijk in de watten gelegd door het hele team van Villa Mimosa. Kwam uitgeblust binnen en ben sprankelend weer naar huis gegaan. Lieve mensen ontzettend bedankt!!

Weer helemaal opgeladen.

Mieke
11-10-2016

Voor de 4e keer naar Vila Mimosa geweest en wederom genoten van de gastvrijheid, gezelligheid, sportieve activiteiten en de lekkere sapjes.

Dit keer wil ik Karen de kokkin in het zonnetje zetten, deze dame verdiend een Michelin ster, wat kan zij van iets moois neerzetten je kan zien dat het met liefde word gemaakt ik deed namelijk mildvasten, mijn complimenten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.