Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• Sauna
Tonen op kaart

241 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• 9Yvonne02-09-2017

Fantastische locatie om te detoxen!

Zoals vanouds een heerlijke plek met een enorm plezierig team van medewerkers dat je in de watten legt! Detoxen met een mix van sapvasten en mildvasten is aan te bevelen. Lekker veel sporten in combinatie met wellness in dit prettige kleinschalige resort maakt het detoxen tot verwennerij. Dit was zeker niet de laatste keer!

• 10Michele26-08-2017

In een woord, heerlijk!!

Wat een heerlijke week is dit geweest! Echt een aanrader! Het personeel is erg vriendelijk, de sportactiviteiten zijn niet te zwaar maar sportief genoeg en voor iedereen te doen, het eten (bij mildvasten) was echt super lekker en er zijn genoeg momenten om lekker je eigen ding te doen en bij het zwembad te liggen. Je hoeft nergens aan mee te doen, dus als je een dagje bij het zwembad wil liggen, dan kan dat ook gewoon! De behandelingen zijn ook heerlijk, lekkere massages! Er zijn extra behandelingen bij te boeken en die zijn niet al te duur(reguliere Nederlandse prijzen). Kamers waren ook netjes en werden elke dag schoon gemaakt. Verder heerlijk elke avond de jacuzzi, sauna en het stoombad gebruikt. Echt een week om lekker tot rust te komen en nergens aan te hoeven denken. Alles wordt voor je verzorgd en geregeld! Echt een cadeautje voor jezelf dit!! Ik had dit zelf nog nooit gedaan, maar weet zeker dat ik hier nog eens terug naar wil.

• 10Irene Kraak24-08-2017

De meest ontspannen reis ever!!

Vila mimosa is een luxe kuur resort. Alles klopt. Personeel is super vriendelijk. Het is altijd schoon. Ik heb zelf een sapkuur gedaan van 7 dagen. Dat ging prima, vooral omdat we 's-avonds GEWELDIG lekkere soep kregen. Juist door die soep hield ik het goed vol. Een aantal andere mensen deden aan mildvasten en ook dat zag er superlekker uit. Ik heb het zelf dus niet gegeten, maar allemaal waren de mildvasters vol lof! Heerlijk relaxen aan het zwembad, fantastische massages (touch of heaven is ook echt een touch of heaven!) Ik heb geen negatieve punten, behalve dat is heel soms een sportles wat minder vond dan de andere. Maar dat kan persoonlijke smaak zijn! De yoga van Gudrun in Vila Mimosa is de beste yoga die ik ooit gehad heb. Kortom, ik kan er weer tegen. Voel me relaxter dan ooit. Echt een aanrader.

• 9Monique14-08-2017

Een kado voor jezelf

Een week villa Mimosa, heerlijk! Sportief programma, sfeervol, leuk gezelschap en heerlijk gegeten (mildvasten). Iedere maaltijd was een moment. Ga zeker nog eens terug.

Alleen gereisd in juli 2017

• 10Saskia22-07-2017

Intens ontspannen op een actieve manier

Vila Mimosa ligt op 10 minuten lopen van een heerlijk strand. De vila zelf heeft ook een fijn zwembad met heerlijke ligbedden. Elke dag worden er 5 verschillende activiteiten aangeboden ( stretching, wandelen, body balance, aqua joggen en yoga/meditatie) waar je aan mee kunt deelnemen. Niets is verplicht, je doet precies waar jij zin in hebt! Je kunt of sapvasten of mild-vasten ( heerlijk veganistisch eten) of een combinatie. De activiteiten, het eten en de behandelingen ( in de spa waar ook een sauna en stoombad is) zorgen er samen met de persoonlijke en zeer vriendelijke begeleiding voor dat het grootste deel van de mensen bijna jaarlijks terugkomt! Heerlijk ontspannen en met energie terugkeren naar huis na een weekje Vila Mimosa!

Alleen gereisd in juni 2017

• 9Sophie14-07-2017

Hemels, zo'n deugddoende vakantie!

Je wordt zo in de watten gelegd! Ontspannen, sportief bezig zijn, ...alles op eigen tempo.

Alleen gereisd in juli 2016

• 9Ellen DP07-07-2017

Ik voel me als nieuw en helemaal verwend.

Wat een heerlijke, gezonde, gezellige en energieke week heb ik gehad met en door jullie. Net wat ik nodig had! Ik kwam min of meer opgebrand aan, maar ga vrolijk, energiek en lichter in alle opzichten naar huis. De combi van sporten en detoxen werkt super! Ik kom zeker weer terug, want dit is gewoon het paradijs!

Alleen gereisd in juni 2017

• 9MIA CORTEN07-06-2017

Opnieuw voor herhaling vatbaar

Sommige gerechten die geserveerd werden als ontbijt ,behoorde eerder onder de lunch gerechten ! Ajuin en ketchup spreken niet echt aan op nuchtere maag !! Voor rest was alles Meer dan dik in orde!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Joyce Brands29-05-2017

Een fantastische ervaring, enorm genoten van alles

Echt een vakantie om nooit te vergeten. Goed voor lichaam en geest. Heel veel sportactiviteiten waar je aan mee kunt doen. Goede voeding. Mooie omgeving. Heerlijk knus en gezellig verblijf. Top personeel, heerlijke behandelingen mogelijk. Sauna, zwembad. Schoon, netjes, huiselijk. Professionele begeleiding. Een verblijf waarbij je echt aan jezelf toekomt en herboren weer naar huis gaat. Nu snap ik waarom mensen er soms al voor de 15de keer zijn, volgend jaar ga ik ook weer....dan voor de 2e keer. een woord: Heerlijk !

Alleen gereisd in mei 2017

• 7N.e21-05-2017

Het was in een woord fantastisch!!! genieten

mooi hotel, goeie ligging en fijn personeel. aanrader

Gereisd met partner in februari 2017

31 tips over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• j_giezenaar, 28-06-2014 Rapporteren

lekker ontspannen naar het strand tegen zonsondergang. leuk fietsen in de omgeving! maar Victor....zou je aub willen proberen om de jeep volgend jaar in juni rijklaar te hebben?Ik zou zo graag de bergen in willen met je.Ik geloof in 3x scheepsrecht!!

• Simone, 03-05-2012 Rapporteren

De heerlijke soepen en sappen.

• Fenna van Dijk, 05-03-2014 Rapporteren

Ga vooral mee op de uitstapjes, heerlijk om er even uit te zijn en je ziet nog wat van het mooie Portugal!

1 vraag over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• Karin & Kees Martens, 06-03-2017 Rapporteren

Hallo Karin & Kees.

Vandaag wilde ik Toon met zijn verjaardag feliciteren, helaas heb ik blijkbaar niet meer zijn telefoonnummer kunnen jullie mij hier aan helpen. Groeten Harry Bovens.

Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV