Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

Kenmerken
Airco
Sauna

219 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in het Nederlands

Een fantastische ervaring, enorm genoten van alles

Joyce Brands,
29-5-2017

Echt een vakantie om nooit te vergeten. Goed voor lichaam en geest. Heel veel sportactiviteiten waar je aan mee kunt doen. Goede voeding. Mooie omgeving. Heerlijk knus en gezellig verblijf. Top personeel, heerlijke behandelingen mogelijk. Sauna, zwembad. Schoon, netjes, huiselijk. Professionele begeleiding. Een verblijf waarbij je echt aan jezelf toekomt en herboren weer naar huis gaat. Nu snap ik waarom mensen er soms al voor de 15de keer zijn, volgend jaar ga ik ook weer....dan voor de 2e keer. een woord: Heerlijk !

Het was in een woord fantastisch!!! genieten

N.e,
21-5-2017

mooi hotel, goeie ligging en fijn personeel. aanrader

Een week Vila Mimosa en ik bruis weer van energie!

Leen Mercelis,
13-5-2017

Elk jaar opnieuw (soms 2 x per jaar ...) verlang ik naar mijn weekje bij Vila Mimosa. Het hele team heeft als doel jou een zo heerlijk mogelijke week te bezorgen. De accommodatie en faciliteiten bij Vila Mimosa zijn heel mooi en goed, de sapjes en de soep 's avonds zijn heerlijk en het programma is heerlijk sportief gevuld, voor wie dit wenst. Ik kom er alleen 'likeminded' people tegen en dat maakt de hele week nog mooier. Ik ben al weer aan het aftellen naar mijn volgend Vila Mimosa bezoek binnen enkele weken.

Het was er fantastisch.

De Wael Annick,
13-5-2017

De ochtenwandelingen waren zalig om de dag te starten. De sapjes waren altijd verschillend en toch superlekker. Het is elke dag weer opnieuw een leuke dag om daar te vertoeven.

De meest liefdevolle plek voor jezelf in Portugal

Nienke van der Valk,
10-5-2017

Villa Mimosa is een prachtige villa gelegen in een geweldig natuurlijke omgeving. De zeer verzorgde en schone kamers zijn erg fijn, de sapjes en de mild vast maaltijden worden met liefde en attentie iedere dag voor je opgediend, de begeleiding is professioneel en zeer betrokken bij jou eigen persoonlijke verhaal, De sportlessen zijn harstikke leuk en goed te doen voor alle leeftijden, de recentelijke gerenoveerde spa en de faciliteiten zoals de massages en behandelingen zijn in één woord: WAUW! De ochtend wandelingen onder begeleiding zijn elke keer weer een verassing en ontzettend fijn. Maar boven alles ken ik als ervaren reiziger geen enkele plek waar je zoveel liefde en zorg ontvangt dan in Villa Mimosa. het is een warme deken voor lichaam en ziel die ik aan iedereen aan zal willen raden!

De super vakantieplek .

hanneke kramers,
9-5-2017

Hier is alles top, ligging, het lieve top team, alle activiteiten. Er is letterlijk niets negatiefs te melden.

Vila Mimosa, Het was hier heerlijk!

Familie Rook,
9-5-2017

Prachtige Villa in een fantastische omgeving. We hebben hier heerlijk gewandeld. Het is dicht bij de kust met schilderachtige kliffen en het paradijselijke strand ligt op loopafstand. Ook ligt het dichtbij golf- en tennisbanen wat wij erg leuk vonden!

Ze hebben een heerlijk zwembad, maar ook een jacuzzi, sauna, lekkere massages, lekkere sappen en soepen en veel persoonlijke aandacht.

ANITA,
5-5-2017

2 keer per jaar naar Vila Mimosa is gewoon een must. Je komt telkens weer heel ontspannen, een beetje slanker en uitgerust terug. Ik kom al 6 jaar, 2 keer per jaar, dus daar is zeker een reden voor ! Geweldig team met heel veel aandacht voor de gasten.

Vakantie voor lichaam & geest !

S Molkenboer,
5-5-2017

Vila Mimosa , een mooie plek waar verschillende mensen elkaar ontmoeten met een gemeenschappelijk doel omringd door een hartelijk en kundig team

Heerlijke ontspannen week 'me-time'.

GdW,
5-5-2017

Zeer vriendelijk, attent en kundig personeel. Geen moeite is teveel. Heerlijke sapjes en soep. Ben al voor de 3e keer geweest, volgend jaar weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.