Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

241 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• 2018
    9christel06-05-2018

zalig !

minpunten zijn er niet te noemen, wat een feestje om in Vitalise te mogen verblijven. Het was mijn eerste keer detoxen maar zeker niet de laatste keer

Alleen gereisd in april 2018

• 9Jolanda04-05-2018

Een heerlijke week totale ontspanning!!

Het is een heerlijke manier om even helemaal alleen met je zelf bezig te zijn. Het mildvasten is op deze manier heel goed te doen met heerlijke sapjes en lekkere hapjes.

Alleen gereisd in april 2018

• 9Kirsten01-03-2018

In alle opzichten een TOP-week!

Mijn detoxweek bij Vila Mimosa was in alle opzichten een TOP-week! Geweldig genoten van de prachtige omgeving, de (klant)vriendelijke mensen, de heerlijke wandelingen, de zalige massages, het sporten en de gezellige groep! Een regelrechte aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

10Ilse15-12-2017

Super! Wat een ervaring!

Dit was mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer!Heerlijk tot rust gekomen en super verwend door het lieve Mimosa team. Ik mocht door mijn gewicht absoluut niet afvallen,maar wou wel detoxen. Dit was geen probleem,mijn porties werden aangevuld en tussendoor mocht ik ook om extra's vragen. Dankzij onze geweldige groep (wat was het super gezellig met jullie) en het Mimosa team was dit een onvergetelijke ervaring. Heerlijk tot rust gekomen en genoten van de massages, sauna, de tuin, het zwembad en het heerlijke eten en sapjes. De dames in de keuken zijn geweldig! Heerlijke schone kamer dankzij de dames van de huishouding.Wel had ik de prijzen van de behandelingen wat lager in geschat, maar je kunt het zelf zo gek maken als je wilt.De omgeving is ook super mooi en heerlijk rustig. Bedankt Fillipe, Joseph, Sergio, Clarissa, Celeste, Astrid, Mark (massage o.a ), Ineke, (massage) Gundrun (yoga), Ricardo (osteopaat) en Maddy van achter de schermen. Ik ging naar huis met een schoon en uitgerust gevoel en met een lichaam dat weer werkte en zonder pijn was...wat een heerlijkheid...tot de volgende keer!

Gereisd met partner in november 2017

• 10Conny30-11-2017

Heerlijk!! Rust, balans, detox

Een heerlijke week gehad, alles voldeed aan onze verwachting. Top!!!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Annette Koetsier29-11-2017

geweldig!

Overal wordt voor gezorgd; je hoeft nergens zelf aan te denken. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het een heerlijke week.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Marjon25-10-2017

Volgend jaar weer!

We wisten niet wat we konden verwachten, maar wat was het een feestje! De sapjes waren heerlijk, ook de (kleine) gerechten waren erg lekker. Dagelijks keuze uit verschillende sportactiviteiten, allemaal vrijblijvend en goed verzorgd. We zijn uitgerust en super relaxed weer thuis gekomen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Ineke18-10-2017

Het mooiste cadeau voor jou!!

Resetten was mijn doel, in alles was ik mijzelf voorbij gelopen! Vila Mimosa heeft mij niet teleurgesteld ,wat een top week, zo lekker ontspannen, Lieve mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken, niets is ze teveel. Gezonde smakelijke sapjes ,vegaproducten en iedere avond heerlijke soep! Deze week wederom een cadeautje voor mij, meteen maar weer geboekt voor 2018. Hier kijk ik nu al naar uit.

Alleen gereisd in oktober 2017

• 8Jolanda11-10-2017

Een weekje voor mezelf. Heerlijk!

Goed schoeisel en genoeg sportkleding meenemen. Dat er genoeg boeken in de kast staan om te lenen... :-) Dat ze zich goed in moeten lezen wat precies de bedoeling is in Villa Mimosa. Dat goede voorbereiding een beter resultaat oplevert.

Alleen gereisd in oktober 2017

• 10Petra17-09-2017

I feel good!

Dit jaar alweer mijn 7e bezoek aan Vila Mimosa en ook nu weer geweldig om er te zijn. De perfecte combinatie van écht vakantiegevoel en gezond bezig zijn: mezelf een weekje opladen met zon, zee, strand, een mooi en sfeervol hotel, veel sportieve activiteiten, heerlijke massages en gezonde voeding. De sfeer is relaxed en het team van Vila Mimosa is zeer attent en flexibel om het eenieder naar de zin te maken. Daarbij vind ik het als vaste gast een plezier om te zien hoe actief er wordt gewerkt aan een continu hoge kwaliteit en aan het blijven verbeteren en vernieuwen van het programma, de voeding en de accommodatie. Complimenten!

Alleen gereisd in september 2017

31 tips over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• j_giezenaar, 28-06-2014 Rapporteren

lekker ontspannen naar het strand tegen zonsondergang. leuk fietsen in de omgeving! maar Victor....zou je aub willen proberen om de jeep volgend jaar in juni rijklaar te hebben?Ik zou zo graag de bergen in willen met je.Ik geloof in 3x scheepsrecht!!

• Simone, 03-05-2012 Rapporteren

De heerlijke soepen en sappen.

• Fenna van Dijk, 05-03-2014 Rapporteren

Ga vooral mee op de uitstapjes, heerlijk om er even uit te zijn en je ziet nog wat van het mooie Portugal!

1 vraag over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• Karin & Kees Martens, 06-03-2017 Rapporteren

Hallo Karin & Kees.

Vandaag wilde ik Toon met zijn verjaardag feliciteren, helaas heb ik blijkbaar niet meer zijn telefoonnummer kunnen jullie mij hier aan helpen. Groeten Harry Bovens.

Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV