Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

Laatste review

prachtig

sandra,
9-9-2018

het is prachtig daar wil zo weer terug ben er maar kort geweest wil er meer zien van de omgeving

Kenmerken
Airco
Sauna

142 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in het Nederlands

prachtig

sandra,
9-9-2018

Een hele fijne en geweldige ervaring

Miranda,
15-5-2018

Mijn eerste detox ervaring. Het was heerlijk. Ik heb in alle opzichten een hele fijne week gehad. Het team, de activiteiten, de groep, de behandelingen, de omgeving, de sapjes/soepen er. Aanrader!!!

zalig !

christel,
6-5-2018

minpunten zijn er niet te noemen, wat een feestje om in Vitalise te mogen verblijven.

Het was mijn eerste keer detoxen maar zeker niet de laatste keer

Een heerlijke week totale ontspanning!!

Jolanda,
4-5-2018

Het is een heerlijke manier om even helemaal alleen met je zelf bezig te zijn. Het mildvasten is op deze manier heel goed te doen met heerlijke sapjes en lekkere hapjes.

Het mooiste cadeau voor jou!!

Ineke,
18-10-2017

Resetten was mijn doel, in alles was ik mijzelf voorbij gelopen! Vila Mimosa heeft mij niet teleurgesteld ,wat een top week, zo lekker ontspannen,

Lieve mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken, niets is ze teveel.

Gezonde smakelijke sapjes ,vegaproducten en iedere avond heerlijke soep! Deze week wederom een cadeautje voor mij, meteen maar weer geboekt voor 2018. Hier kijk ik nu al naar uit.

Een weekje voor mezelf. Heerlijk!

Jolanda,
11-10-2017

Goed schoeisel en genoeg sportkleding meenemen. Dat er genoeg boeken in de kast staan om te lenen... :-) Dat ze zich goed in moeten lezen wat precies de bedoeling is in Villa Mimosa. Dat goede voorbereiding een beter resultaat oplevert.

I feel good!

Petra,
17-9-2017

Dit jaar alweer mijn 7e bezoek aan Vila Mimosa en ook nu weer geweldig om er te zijn. De perfecte combinatie van écht vakantiegevoel en gezond bezig zijn: mezelf een weekje opladen met zon, zee, strand, een mooi en sfeervol hotel, veel sportieve activiteiten, heerlijke massages en gezonde voeding. De sfeer is relaxed en het team van Vila Mimosa is zeer attent en flexibel om het eenieder naar de zin te maken. Daarbij vind ik het als vaste gast een plezier om te zien hoe actief er wordt gewerkt aan een continu hoge kwaliteit en aan het blijven verbeteren en vernieuwen van het programma, de voeding en de accommodatie. Complimenten!

Fantastische locatie om te detoxen!

Yvonne,
2-9-2017

Zoals vanouds een heerlijke plek met een enorm plezierig team van medewerkers dat je in de watten legt! Detoxen met een mix van sapvasten en mildvasten is aan te bevelen. Lekker veel sporten in combinatie met wellness in dit prettige kleinschalige resort maakt het detoxen tot verwennerij. Dit was zeker niet de laatste keer!

In een woord, heerlijk!!

Michele,
26-8-2017

Wat een heerlijke week is dit geweest! Echt een aanrader!

Het personeel is erg vriendelijk, de sportactiviteiten zijn niet te zwaar maar sportief genoeg en voor iedereen te doen, het eten (bij mildvasten) was echt super lekker en er zijn genoeg momenten om lekker je eigen ding te doen en bij het zwembad te liggen. Je hoeft nergens aan mee te doen, dus als je een dagje bij het zwembad wil liggen, dan kan dat ook gewoon!

De behandelingen zijn ook heerlijk, lekkere massages! Er zijn extra behandelingen bij te boeken en die zijn niet al te duur(reguliere Nederlandse prijzen).

Kamers waren ook netjes en werden elke dag schoon gemaakt.

Verder heerlijk elke avond de jacuzzi, sauna en het stoombad gebruikt. Echt een week om lekker tot rust te komen en nergens aan te hoeven denken. Alles wordt voor je verzorgd en geregeld! Echt een cadeautje voor jezelf dit!!

Ik had dit zelf nog nooit gedaan, maar weet zeker dat ik hier nog eens terug naar wil.

De meest ontspannen reis ever!!

Irene Kraak,
24-8-2017

Vila mimosa is een luxe kuur resort. Alles klopt. Personeel is super vriendelijk. Het is altijd schoon. Ik heb zelf een sapkuur gedaan van 7 dagen. Dat ging prima, vooral omdat we 's-avonds GEWELDIG lekkere soep kregen. Juist door die soep hield ik het goed vol. Een aantal andere mensen deden aan mildvasten en ook dat zag er superlekker uit. Ik heb het zelf dus niet gegeten, maar allemaal waren de mildvasters vol lof!

Heerlijk relaxen aan het zwembad, fantastische massages (touch of heaven is ook echt een touch of heaven!)

Ik heb geen negatieve punten, behalve dat is heel soms een sportles wat minder vond dan de andere. Maar dat kan persoonlijke smaak zijn! De yoga van Gudrun in Vila Mimosa is de beste yoga die ik ooit gehad heb.

Kortom, ik kan er weer tegen. Voel me relaxter dan ooit. Echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.