Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal
9,3

7 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in het Nederlands

Vila Mimosa heeft het allemaal: vriendelijke staf, mooie locatie en een goed concept. Je kan sap- of mildvasten of een combi naar gelang je je voelt. Een goed programma met veel beweging en eventueel bij te boeken behandelingen maakt dat je je niet hoeft te vervelen. Mijn vriendin en ik hebben genoten! Het is zeker voor herhaling vatbaar.

Thuiskomen...

BartDB
12-3-2015

Opnieuw - voor de derde keer - een fantastische week achter de rug in Vila Mimosa. De gemoedelijke relaxte sfeer (alles mag, niets moet), ultieme klantgerichtheid en verwennerij, de continue subtiele verbeteringen creëren een perfecte ambiance waarin 'thuiskomen' het dominante gevoel is. Weer enkele kilo's lichter maar met veel energie rijker naar huis mogen gaan. Tot wederom...

Nooit meer jo jo

Eloise Franklin
2-11-2013

Vila Mimosa heeft mijn ogen geopend over hoe het afvallen echt werkt.

Namelijk 20 procent is beweging, 30 procent goede voeding en 50 procent is Detox!!!!! Verder wordt je de hele week heerkijk in de watten gelegd en de sapjes zijn verrukkelijk.

Afvallen op vakantie?!

K de Leeuw
11-8-2013

"Ga je op vakantie en mag je niks eten? Leuke vakantie wordt dat..!" Was een veel gehoorde uitspraak voordat ik naar Vitalise afreisde. Zelf had ik ook wel lichtelijk mijn twijfels. Tot ik de oplossing vond: Ik zou het gewoon niet als VAKANTIE zien maar als een gezonde kuurweek!

Maar wat een heerlijke vakantie werd het. Wat een ontspanning, rust, activiteit, humor, zon, luiheid en energie die week en niet onbelangrijk: geen honger!

Na een week bruisend van energie, met sterkere spieren en een paar kilo lichter naar huis. Bij thuiskomst was menigeen toch wel onder de indruk. Het enthousiasme is overgeslagen en een aantal is zelfs ook van plan te gaan! Zo heerlijk... weer geboekt voor september!

Wat een kadootje voor jezelf!

Tonneke Wijnands
11-8-2013

Vila Mimosa is een heerlijke plek. 12 Dagen Vila Mimosa en je kan de hele wereld weer aan! Het is echt een kadootje voor jezelf. Je wordt aan alle kanten verzorgd en verwend. Bij de kuur zitten al masages, maar een Mimosa-behandeling is verrukkelijk. Het programma is heel goed vol te houden, je kan sapvasten of mildvasten. Ik was samen met mijn zus, zij sapvasten, ik mildvasten. Na 12 dagen waren we evenveel afgevallen, dus dat maakt het niet uit. Het personeel is superlief, ze zorgen heerlijk voor je. Je wordt lekker verwend, als je iets vraagt wordt het meteen gedaan. De maaltijden zijn erg goed verzorgd en heel gezellig aangekleed. De tafels gedekt met mooi servies en de sapjes in mooie glazen, gezellig kaarsje aan. Het sportprogramma is erg goed, o.a. iedere morgen een mooie wandeling zodat je ook nog wat van de omgeving ziet. En de weekafsluiting is ook een hele aparte beleving. Kortom, dubbel en dik het geld waard en zeker voor herhaling vatbaar, graag ieder jaar een keer!

Spannend!

Gretta Stigter
11-8-2013

Overgehaald door oudste zus, gewapend met een halve koffer biscuits ben ik in dit avontuur gestapt. Een week geen eten, iedere ochtend een wandeling en dan nog sporten? Een onmogelijke opgave, dacht ik. Maar niets was minder waar. Oke, ik hoorde bij de 'watjes' want ik deed mild vasten, na de sap krijg je dan nog iets erbij, een cracker of salade. En ik heb een heerlijke week gehad, heerlijk 'gegeten', lekker ontspannend. Schone kamer, lieve mensen, super verzorgd. Ik zou zo weer gaan!

Onthaasten

Renee van Lierop
17-7-2013

Vasten...rigoureus of mild, het kan hier allebei. Moeilijk is het niet, want je hebt een druk programma met sporten en behandelingen én geen verleiding in de buurt om te smokkelen! Hier heb je geen behoefte om te internetten, twitteren of e-mailen. Onthaasten kan hier heel gemakkelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.