Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal
9,3

Laatste review

Prachtige Villa in een fantastische omgeving. We hebben hier heerlijk gewandeld. Het is dicht bij de kust met schilderachtige kliffen en het paradijselijke strand ligt op loopafstand. Ook ligt het dichtbij golf- en tennisbanen wat wij erg leuk vonden!

Ze hebben een heerlijk zwembad, maar ook een jacuzzi, sauna, lekkere massages, lekkere sappen en soepen en veel persoonlijke aandacht.

Kenmerken
Airco
Sauna

2 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in het Nederlands

Vila Mimosa, Het was hier heerlijk!

Familie Rook,
9-5-2017

FANTASTISCH!!

Christine
13-5-2013

Mijn moeder had het idee om naar Villa Mimosa te gaan, mijn vader had hier geen oren naar dus ik was het volgende slachtoffer.

een weekje Portugal, overgoten worden door ZON, ZEE en STRAND prima, dat niet eten dat zien we wel.

Mijn vader zag mij al nachtelijke wandelingen te maken en langs voedsel gestapo sluipen om maar iets naar binnen te smokkelen.

Vaak kan hij me wel goed in schatten, MAAR dit keer zat hij helemaal verkeerd!

Heerlijke week gehad! De sapjes die je krijgt zijn super lekker, de activiteiten leuk, personeel super vriendelijk en behulpzaam. en het weer altijd prachtig!

CONCLUSIE:

Ik heb een hele week NIKS gegeten

een hele week met mensen rond gelopen min. die 15 jaar ouder zijn (ik 20, jong van geest, student, altijd dronken en lui!)

Wandelingen gemaakt, Body Shape, Aqua Jogging en Relaxercise.

ik hoor je denken HELP, niks is minder waar.

Heb een fantastische week gehad en voel me nog steeds super goed!

Iedereen van Villa Mimosa SUPER bedankt en ik kom terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.