Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

Laatste review

Super! Wat een ervaring!

Ilse,
15-12-2017

Dit was mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer!Heerlijk tot rust gekomen en super verwend door het lieve Mimosa team.

Ik mocht door mijn gewicht absoluut niet afvallen,maar wou wel detoxen. Dit was geen probleem,mijn porties werden aangevuld en tussendoor mocht ik ook om extra's vragen. Dankzij onze geweldige groep (wat was het super gezellig met jullie) en het Mimosa team was dit een onvergetelijke ervaring. Heerlijk tot rust gekomen en genoten van de massages, sauna, de tuin, het zwembad en het heerlijke eten en sapjes. De dames in de keuken zijn geweldig! Heerlijke schone kamer dankzij de dames van de huishouding.Wel had ik de prijzen van de behandelingen wat lager in geschat, maar je kunt het zelf zo gek maken als je wilt.De omgeving is ook super mooi en heerlijk rustig. Bedankt Fillipe, Joseph, Sergio, Clarissa, Celeste, Astrid, Mark (massage o.a ), Ineke, (massage) Gundrun (yoga), Ricardo (osteopaat) en Maddy van achter de schermen. Ik ging naar huis met een schoon en uitgerust gevoel en met een lichaam dat weer werkte en zonder pijn was...wat een heerlijkheid...tot de volgende keer!

Kenmerken
Airco
Sauna

14 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in het Nederlands

Super! Wat een ervaring!

Ilse,
15-12-2017

Het was in een woord fantastisch!!! genieten

N.e,
21-5-2017

mooi hotel, goeie ligging en fijn personeel. aanrader

Geweldig!

Anne-Marie,
1-5-2017

Super bevallen. Alles klopte! De sapjes en midvasthapjes. Alle sportactiviteiten. Het personeel. Alle behandelingen, massages, darmspoelingen enz. De zon was er! De groep gasten was ook geweldig.

Kortom 'n topweek en wij zouden graag vanaf nu het voor- en najaar hier 'n weekje gezond vertoeven.

Geweldig

Gerda de Regt-Roording,
2-3-2017

In oktober is het zee water al wat kouder. Het leven in Portugal is wel heel goedkoop. Je kunt er voor 13 euro inclusief wijntje prima eten.

absoluut voor herhaling vatbaar

Ilone Kleijberg
25-8-2016

Als je wilt afvallen en bijkomen, the Place to be. Met alles kan rekening gehouden worden. Ik kan niet iets noemen wat niet goed is.

Overweldigend!

Geert en Carla Jongsma
30-10-2015

Je wordt aan alle kanten in de watten gelegd. De kamers erg goed verzorgd en alles superschoon, voorzien van alle toiletspullen, föhn, airconditioning en badjassen.

De sfeer is huiselijk in de grote lounge waar 's morgens en 's Avonds de openhaard brandt en overal binnen en buiten de kaarsjes branden. De begeleiding super, een luisterend oor, met grote zorg voor de maaltijden (sappen en mildvasten) en steeds weer prachtig gedekte tafels versierd met verse bloemen. De massages, bodyshape, relaxercise, yoga en meditatie worden met veel overgave gegeven en 's middags in het verwarmde buitenbad aquajogging met daarna in de jacuzzi wordt de "high tea" in de vorm van een sapje geserveerd! Het was een verrassende week met prachtige wandelingen en uitjes en we zijn er "als nieuw" huiswaarts gekeerd na een heftige, fijne en gezellige week met een fluwelen rand. Zeker voor een herhaling en misschien wel vaker vatbaar.

Heerlijke week!

Dominique
30-8-2015

Goed verzorgd en compleet detox programma, fijne begeleiding, prettige afwissing in activiteiten (yoga, wandelen, BBB, Aquarobics en ontspanningstechnieken), goed aanbod van standaard behandelingen (lymfedrainage en massage) en fijne extra's te boeken zoals massage's, manicure, facials, voetreflexzone en ondersteuning voor het detoxen.

GEWELDIGE ERVARING

John
14-8-2014

Sapvasten , Nog nooit van gehoord, en als enige man was ik natuurlijk sceptisch. Ik moet zeggen het was een fantastische ervaring met een fantastische crew, een echte aanrader.

Fantastische detox voor lichaam en geest

Stephanie N
17-7-2014

Ons verblijf bij Vila Mimosa was onze allereerste detox. Het was werkelijk fantastisch en indien mogelijk willen we er elk jaar terug naartoe! Het team is supervriendelijk, de sapjes zijn heerlijk en de sportactiviteiten zijn erg leuk om aan deel te nemen. De focus van het team ligt volledig op de ontspanning van de gasten en je zal dus ook nooit verplicht worden om aan een activiteit deel te nemen. Bij onze thuiskomst waren wij volledig ontspannen en vol energie. Daarbovenop waren we ook enkele kilootjes lichter :). Vila Mimosa is echt een combinatie van de juiste mensen op de juiste plaats. Wij gaan terug en raden het zeker aan!

Lichaam en geest volledig gereset!

John en Marianne Ammerlaan
29-5-2014

Een heerlijke week om te ontslakken! Het mildvasten en het sappen zijn beide goed te doen. Een diversiteit aan ingredienten en alles prachtig opgediend. Je verveelt je geen moment: massages, bodyshape, aquafitness, wandelen, yoga. Tevens mogelijkheden voor diverse uitstapjes. Het zandstrand is op loopafstand en voor de liefhebbers is er ook een golfbaan op 10 minuutjes.

Een avond een lezing over voeding. Tevens zijn er voor de avonden heel wat gezelschapspellen en leesboeken aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.