9,1

17 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in het Nederlands

Grandioos

JAN Withag,
18-4-2019

Was geweldig, lekker eten en veel bezienswaardigheden 👍

Gereisd met partner in maart 2019

geweldig

John Slieker,
29-3-2019

uitstekend appartement. zeer goede touroperator hostess en zeer goede informatie over het wel en wee van de omgeving

Gereisd met partner in maart 2019

Zalig!

Eliana steijns,
19-3-2019

Heerlijk weer goed eten En super leuk verblijf heerlijk!!!

Gereisd met partner in juli 2017

Super! Wat een ervaring!

Ilse,
15-12-2017

Dit was mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer!Heerlijk tot rust gekomen en super verwend door het lieve Mimosa team. Ik mocht door mijn gewicht absoluut niet afvallen,maar wou wel detoxen. Dit was geen probleem,mijn porties werden aangevuld en tussendoor mocht ik ook om extra's vragen. Dankzij onze geweldige groep (wat was het super gezellig met jullie) en het Mimosa team was dit een onvergetelijke ervaring. Heerlijk tot rust gekomen en genoten van de massages, sauna, de tuin, het zwembad en het heerlijke eten en sapjes. De dames in de keuken zijn geweldig! Heerlijke schone kamer dankzij de dames van de huishouding.Wel had ik de prijzen van de behandelingen wat lager in geschat, maar je kunt het zelf zo gek maken als je wilt.De omgeving is ook super mooi en heerlijk rustig. Bedankt Fillipe, Joseph, Sergio, Clarissa, Celeste, Astrid, Mark (massage o.a ), Ineke, (massage) Gundrun (yoga), Ricardo (osteopaat) en Maddy van achter de schermen. Ik ging naar huis met een schoon en uitgerust gevoel en met een lichaam dat weer werkte en zonder pijn was...wat een heerlijkheid...tot de volgende keer!

Gereisd met partner in november 2017

Het was in een woord fantastisch!!! genieten

N.e,
21-5-2017

mooi hotel, goeie ligging en fijn personeel. aanrader

Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig!

Anne-Marie,
1-5-2017

Super bevallen. Alles klopte! De sapjes en midvasthapjes. Alle sportactiviteiten. Het personeel. Alle behandelingen, massages, darmspoelingen enz. De zon was er! De groep gasten was ook geweldig. Kortom 'n topweek en wij zouden graag vanaf nu het voor- en najaar hier 'n weekje gezond vertoeven.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig

Gerda de Regt-Roording
2-3-2017

In oktober is het zee water al wat kouder. Het leven in Portugal is wel heel goedkoop. Je kunt er voor 13 euro inclusief wijntje prima eten.

Gereisd met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

absoluut voor herhaling vatbaar

Ilone Kleijberg
25-8-2016

Als je wilt afvallen en bijkomen, the Place to be. Met alles kan rekening gehouden worden. Ik kan niet iets noemen wat niet goed is.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Overweldigend!

Geert en Carla Jongsma
30-10-2015

Je wordt aan alle kanten in de watten gelegd. De kamers erg goed verzorgd en alles superschoon, voorzien van alle toiletspullen, föhn, airconditioning en badjassen. De sfeer is huiselijk in de grote lounge waar 's morgens en 's Avonds de openhaard brandt en overal binnen en buiten de kaarsjes branden. De begeleiding super, een luisterend oor, met grote zorg voor de maaltijden (sappen en mildvasten) en steeds weer prachtig gedekte tafels versierd met verse bloemen. De massages, bodyshape, relaxercise, yoga en meditatie worden met veel overgave gegeven en 's middags in het verwarmde buitenbad aquajogging met daarna in de jacuzzi wordt de "high tea" in de vorm van een sapje geserveerd! Het was een verrassende week met prachtige wandelingen en uitjes en we zijn er "als nieuw" huiswaarts gekeerd na een heftige, fijne en gezellige week met een fluwelen rand. Zeker voor een herhaling en misschien wel vaker vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2015

Heerlijke week!

Dominique
30-8-2015

Goed verzorgd en compleet detox programma, fijne begeleiding, prettige afwissing in activiteiten (yoga, wandelen, BBB, Aquarobics en ontspanningstechnieken), goed aanbod van standaard behandelingen (lymfedrainage en massage) en fijne extra's te boeken zoals massage's, manicure, facials, voetreflexzone en ondersteuning voor het detoxen.

Gereisd met partner in juli 2015

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.