31 tips over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

• j_giezenaar, 28-06-2014 Rapporteren

lekker ontspannen naar het strand tegen zonsondergang. leuk fietsen in de omgeving! maar Victor....zou je aub willen proberen om de jeep volgend jaar in juni rijklaar te hebben?Ik zou zo graag de bergen in willen met je.Ik geloof in 3x scheepsrecht!!

• Simone, 03-05-2012 Rapporteren

De heerlijke soepen en sappen.

• Fenna van Dijk, 05-03-2014 Rapporteren

Ga vooral mee op de uitstapjes, heerlijk om er even uit te zijn en je ziet nog wat van het mooie Portugal!

• ellen.veraart, 11-08-2013 Rapporteren

Mindfullness uurtje met Ton van Royen boeken ( de ex-manvan Heleen van Royen). Spiegelen in het quadraat.

• Mariska M., 11-08-2013 Rapporteren

's avonds een strandwandeling, zeker doen! Ik heb er drie "tricker-point" massages gehad van Astrid en die hebben verlichtend gewerkt op mijn schouder/nek-klachten

• ellen van wijngaarden, 12-08-2013 Rapporteren

Als je al gruwelt bij de gedachte aan sap of vasten doe het mildvasten programma. Dan krijg je naast het sapje ook nog vast (zeer gezond maar wél erg lekker) voedsel. Dat is zeer goed vol te houden en ook daarbij ontgift je goed en zal ook zeker gewicht verliezen.

• Yvonne, 15-08-2013 Rapporteren

Vergeet geen gebruik te maken van de sauna en een heerlijke behandeling (bij) te boeken, bijvoorbeeld massage, facial of mani-/pedicure. Zalig!

Tevens kan ik Mimosa in alle jaargetijden aanbevelen, ben al geweest in april (2x), juni en december/januari.

• Dennis Wiersma, 11-08-2013 Rapporteren

EIgenlijk geen tips. Er was een heerlijk zwembad, een mooie sauna en ook nog een jacuzzi. Verder zijn de optionele behandelingen ook erg de moeite waard.

• Dicky, 11-08-2013 Rapporteren

De safari door het binnenland is een aanrader! Genieten van de prachtige Portugese flora.

• C. Lindeboom, 12-08-2013 Rapporteren

Dit is een prima ervaring om in je eentje te ondernemen. Er heerst een gezellige en open sfeer waardoor je je snel op je gemak voelt. Een prima bestemming om jezelf volledig op te laden en weer blij en gezond naar huis te gaan. Een ieder zou dit zichzelf moeten gunnen!

• Hermine van Schuppen-van den Bosch, 15-06-2013 Rapporteren

Geniet van alles en maak ook gebruik van de extra's zoals de safari en het bezoek aan de markt van Loulé. De extra massages die je kunt boeken zijn de moeite waard.

• Sandra, 18-11-2013 Rapporteren

neem weinig kleding mee, je hebt niet veel nodig naast sportkleding en een warme trui

• Christine, 13-05-2013 Rapporteren

in een woord geweldig! Ik heb zelf het sapvasten gedaan en dat viel me hartstikke goed. er is ook een mogelijkheid voor Mild-vaster met na 1 of 2 maaltijden per dat iets kleins te eten, salade etc. voor de mensen die iets te eten willen. Maar het maakt wel verschil ivm de enegrie boost erna en kilo's afgevallen(ik 3 en heb een ok gewicht?!) ook erg genoten van de uitstapjes naar loule en albufeira, zeker de moeite waard! ook goede bonding time met m'n moeder gehad, dus moeders ;)!

• Vera Verheyden, 20-06-2013 Rapporteren

Het activiteitenprogramma zit geweldig in elkaar. Gewoon volgen en genieten!

• elizabeth van der kam, 14-09-2013 Rapporteren

De aangeboden uitstapjes zijn hartstikke leuk. De wandelingen door de natuur zijn top! En er is genoeg te doen in de omgeving...

• Odette Lunter, 12-08-2013 Rapporteren

Ga een dagje naar het strand of ga golfen in de resort om de hoek, je krijgt je sapje mee.

• ellen.veraart, 11-07-2012 Rapporteren

Boek een natuursafari in het hotel. De Portugese Victor spreekt goed Nederlands en laat de inheemse bomen, Bloemen en planten zien, ruiken en proeven!

• Linda, 05-07-2014 Rapporteren

Er is een heel sportprogramma: stretchen tot BBB voor de strakke bil. Niets moet,je gaat alleen als je denkt:ja ik wil! Ook is er veel tijd voor ontspanning: bubbelbad of lekker de sauna in. En dat is natuurlijk nog maar t begin. Er staan ook dagjes uit gepland: Loulé of naar Albufeira. En heel dichtbij is een fantastische shopping mall met zelfs een Zara. Na de vakantie voel ik mij weer herboren: energiek en voeding weer opnieuw leren waarderen. Ik kijk er naar uit om daar weer te logeren!

• Yvonne, 31-07-2014 Rapporteren

Het fietsen met de e-bike en een bezoek aan Loulé zijn echt de moeite waard! En natuurlijk het strand op loopafstand.

• Marja, 10-08-2014 Rapporteren

Een prima week om even met jezelf bezig te zijn. Ook een goede aanzet om daarna door te gaan om af te vallen als je dat wilt. Heel goed te doen als alleen reizende.

• Lianne, 29-07-2014 Rapporteren

Niet langer twijfelen om te boeken maar gewoon doen: je zal er beslist geen spijt van krijgen! Door de informele sfeer is het juist ook voor alleengaanden erg goed te doen!

• Petra van Z, 12-09-2014 Rapporteren

De optionele massages en behandelingen zijn super! Ook aanraders: de fietstocht en het bezoekje aan Loulé. Met maximaal 15-20 gasten in een kleinschalige setting prima om alleen naar toe te gaan: het gezamenlijk detoxen creëert direct een groepsgevoel en verbondenheid.

• Jacqueline van Lieshout, 15-12-2014 Rapporteren

Alle activiteiten die ze aanbieden

• Nicole Duin, 29-04-2015 Rapporteren

De jeefsafari en de de fietstocht zijn meer dan de moeite waard!

• Petra van Zuijlen, 21-05-2012 Rapporteren

Het sappen is echt prima te doen, dankzij een uitgekiende en gevarieerde mix van groente- en fruitsapjes. Als je dat toch niet ziet zitten, dan is het mildvasten een prima alternatief: lekker eten, zeker niet het idee dat je tekort komt en toch ook prettig effect op lichaamsomvang en gewicht (ik viel in een week 3,5 kg af!)

• Miranda Jonkman, 31-03-2015 Rapporteren

Een echte aanrader voor iemand die even tot zichzelf wil komen maar ook van gezelligheid houd. Je kunt zelf de momenten pakken die je wilt.

• Francisca Groenbos, 05-04-2015 Rapporteren

Prachtige lokatie, geweldig team Vakantie echt voor jezelf om helemaal bij te komen.

• Jolande, 14-08-2014 Rapporteren

Zeer zeker de moeite waard als je wilt sap of mildvasten onder de zon. Gevarieerd programma met leuke en sportieve activiteiten, Aanrader!

• John, 15-08-2014 Rapporteren

Vraag zeker naar de safari met Viktor

• Edwin Aartman, 21-11-2014 Rapporteren

Mooie individuele goed verzorgde kamers die dagelijks worden schoon gemaakt. Binnen 15 minuten loopafstand van het strand met heerlijk uitzicht. Diverse excursies mogelijk naar oude steden, locale zigeunermarkt en modern winkel centrum, voor ieder wat wils

• Karin van der Arend, 04-05-2015 Rapporteren

Ga vooral door met mild vasten!