Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal
9,4

31 tips over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

Karin van der Arend, 4-5-2015
Ga vooral door met mild vasten!
Nicole Duin, 29-4-2015
De jeefsafari en de de fietstocht zijn meer dan de moeite waard!
Francisca Groenbos, 5-4-2015

Prachtige lokatie, geweldig team

Vakantie echt voor jezelf om helemaal bij te komen.

Miranda Jonkman, 31-3-2015
Een echte aanrader voor iemand die even tot zichzelf wil komen maar ook van gezelligheid houd. Je kunt zelf de momenten pakken die je wilt.
Jacqueline van Lieshout, 15-12-2014
Alle activiteiten die ze aanbieden
Edwin Aartman, 21-11-2014
Mooie individuele goed verzorgde kamers die dagelijks worden schoon gemaakt. Binnen 15 minuten loopafstand van het strand met heerlijk uitzicht. Diverse excursies mogelijk naar oude steden, locale zigeunermarkt en modern winkel centrum, voor ieder wat wils

Petra van Z, 12-9-2014

De optionele massages en behandelingen zijn super!

Ook aanraders: de fietstocht en het bezoekje aan Loulé.

Met maximaal 15-20 gasten in een kleinschalige setting prima om alleen naar toe te gaan: het gezamenlijk detoxen creëert direct een groepsgevoel en verbondenheid.

John, 15-8-2014
Vraag zeker naar de safari met Viktor
Jolande, 14-8-2014
Zeer zeker de moeite waard als je wilt sap of mildvasten onder de zon. Gevarieerd programma met leuke en sportieve activiteiten, Aanrader!
Marja, 10-8-2014
Een prima week om even met jezelf bezig te zijn. Ook een goede aanzet om daarna door te gaan om af te vallen als je dat wilt. Heel goed te doen als alleen reizende.